ben sadece teker setinden bahsediyorum ve sadece tork-moment olayına girdim. teknik bir konuda konu açtım. burada tuning ile değil sadece jant setinin çemberinin hafiflemesi sizce daha da rahatlatmazmı gidişi.
düşünün bi kere. tamam göbek ikisi 200 gr olsun. (extra lite)
cemberler ise
Rigida DP 18 2003 13.5-622 36H 570 g 592 g +3,86% polished
(ww den) olsun
teller tayvan olsun. ne oldu toplamda. teller ise 450 gr geliyor. tarttım. tel başı dahil
ne oldu şimdi. 1834 gr. tamammı.
şimdi şu sete bakalım. rulmanları aynı takılmış quando göbekler 790 gr geliyor
çemberler ise stans ztr 355. 347 gr olarak biliyorum tanesini.
teller dt titanyum. 245 gr 64 tanesi. bende vardı tartmıştım. tel başları dahil.
ne oldu şimdi . 1729 gr
diyelim rulmanları aynı kalitede takıldı. şimdi olmaz demeyin rulmanlar endüstriyeldir. özel değildir. takılabilir.
hangisi ile daha kolay ivmelenip daha kolay yokuş cıkarsınız.
yapabileceğim en iyi dağılım buydu.
teoriden girdim size örnek bile verdim.
bu komponentleri kimse toplamaz biliyorum ama durum ne olur . bunun hakkında yorum verin.
teşekkürler