@by_omer Amortisör dış bacağından tuturak kaldırıp jantı oyna, boşluk var mı diyebak. Varsa bi bisikletcide yaptırırsın. Kendın açma, göbek somunları ince oluyorlar. Normal anahtar kalın geldiği için iki somunu sıktırarak kontra yaptıramazsın. Bisikleti görmedim ama bence disk bağlantında...
iğne subap yada bisiklet subap kullanıyor isen subapların sıkman gereken subabı tutan kucuk pula benzer somunlar onları sıkmadıgından yada gevşediğindne hava basamıyo olabilirsin. Küçük cıvataları kontrol et.(subabı janta sabitlemek için olanı degil.) Civatada sorun yoksa her türlü bi kere daha...
Fiyatına göre sizin için çok bir artısı olmaz. Deore sağlam bi aynakoldur, hoplamaya zıplamaya gelir. Vites geçişlerindeki farkı anlasılmıcak kadar az olabilir. Deore aynakol ile göbeğide degiştirmeniz gerekicektir. Bence en önemli kazançın kaliteli görünüş olur. Benim için sağlamlık olurdu.
Bir yöntemde ben söyliyim, ince minarel yağ ile yağladıktan sonra pürmüzle ateş tutarsanız ince yağ isinip incelerek yagnayan yere sızip işinizi kolaylaştıracaktır. Boyayı yakmamaya dikkat edin.
Merhaba, ufak tefek haraketler drop off vs yapmak istiyosan önce flat pedal almalısın. diğer parcaları ne kadar yükseltsen de sabit kadron downhille uygun degil.
Bence yağmurda camurda kullanılmıcak ise v-fren, yarış ve arazıye girecek iseniz hidrolik. Mekanik frenler sadece görüntü. (BB7 ve diğer üst seviyelere lafım yok.) Mekanik fren kolları gercekten sert oluyorlar. Birde turlara katılacak iseniz ağır heybe ile teker sokup takmak zor oluyor...
sahibinden.com da bircok ilan var. Aluminyum kadrolu v-frenlı bi sehir biskleti bulabilirsin. Kendi bisikletinle uğrasmaktan daha kolay ve iyi olacaktır.