ToroMir
Sadece Bisiklet
- Kayıt
- 11 Nisan 2013
- Mesaj
- 435
- Tepki
- 1.914
- Şehir
- Kayseri
- Başlangıç
- 2011—12
- Bisiklet
- Orbea
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Merhaba arkadaşlar,
Hidrolik XT fren pabuçlarını kontrol ettiğimde pabuçların yarıdan fazla ömrünün bittiğini ve bir pistonun fren boşta (sıkılmıyor) iken diğerinden daha ilerde olduğunu gördüm.
Soru: fren padlari aşındıkça bir pistonun diğerinden daha ileride olması normal mi, yoksa ilk takarken hizalama sorununudan dolayı birisi diğerinden daha mı fazla hareket etmiş.
Bu arada hizalama işini fren kolunu bir kaç kere sıkıp kaliper üzerindeki vidaları sıkarak yapıyorum.
Söz konusu fren XT 785.
Hidrolik XT fren pabuçlarını kontrol ettiğimde pabuçların yarıdan fazla ömrünün bittiğini ve bir pistonun fren boşta (sıkılmıyor) iken diğerinden daha ilerde olduğunu gördüm.
Soru: fren padlari aşındıkça bir pistonun diğerinden daha ileride olması normal mi, yoksa ilk takarken hizalama sorununudan dolayı birisi diğerinden daha mı fazla hareket etmiş.
Bu arada hizalama işini fren kolunu bir kaç kere sıkıp kaliper üzerindeki vidaları sıkarak yapıyorum.
Söz konusu fren XT 785.


