pilota ehliyetin var mı diye sor var deyip geçiştirmesine izin verme pilotun, var derse göster de.
Gözaltına alınmak için harika bir yöntem. Komik değil.
pilota ehliyetin var mı diye sor var deyip geçiştirmesine izin verme pilotun, var derse göster de.
"Ön maşanın bi kolu 200 gramsa, tek maşa kullanırsak 200 gram ağırlık kazancı sağlarız", veya "Üst bar bi işe yaramıyor, bi de bisikletin en kalın borusu, olmasa nerden baksan yarım kilo azaltırız" diye düşünmeden önce "Bu parça bi yük taşıyor mu, taşıyorsa onu kaldırdığımda o yükü taşıyacak parçada ne gibi bi tasarım değişikliği yapmak gerekir ve neticesinde artıları ve eksileri masaya koyduğumda elimde ne kalır acaba?" gibi şeyler düşünmek daha mantıklı gibi sanki. Zira tamamı bir kaç yıl süren statik, dinamik, mukavemet, makine elemanları gibi dersler alıyor mesela bazı mühendis arkadaşlar bu tip çelişkileri açıklığa kavuşturmak içinEsprini görüyor yine de sormaktan alıkoyamıyorum madem ağırlık bu kadar önemli neden çoğu bisiklette üst bar oluyor, üçgen çanta asmaktan başka bir işe yarıyor mu o bar?
Ben ön teker çatalı tekli olan bisiklet gördüm çok büyük dirence maruz kalır veya zaman içinde ikiliye göre daha kötü yırpanırsa bilemem ama birileri yapmış, birileri da almış kullanıyor öyleyse neden 200-300 gram için alüminyumdan karbona geçmeyi hesap eden insanlar bir bar eksik bisiklet kullanmıyor?
Hani olamıyor olsa profesyonel şu time trial bisiklet tipleri olmazdı diye düşünüyorum bence bazı şeyler alışkanlık olmuş, öyle gelmiş öyle gidiyor.
Kendime uçak yapıp uçmak istiyorum.
Yarıyor tabii ki. Tek boru ile yapıldığında aynı yapısal katılığı (rijitliği) sağlamak için kalın etli ve kalın bir boru kullanmak gerekiyor. Kafes sistemleri (birbirine uçlarından tutturulmuş çubuklar) aynı katılığı tek bir çubuktan çok daha hafife sağlıyor. Ufacık katlanır bisikletlerin büyük bisikletler ile aynı ağırlıkta olmasının sebebi de bu. Orta göbeği alın borusuna bağlayan boru kalın ve kalın etli....madem ağırlık bu kadar önemli neden çoğu bisiklette üst bar oluyor, üçgen çanta asmaktan başka bir işe yarıyor mu o bar?
Mesajda ironi arıyorum bi kaç defa okudum üst üste ama bulamadım, alışık değilim galiba bu tarz mesajlarınaYarıyor tabii ki. Tek boru ile yapıldığında aynı yapısal katılığı (rijitliği) sağlamak için kalın etli ve kalın bir boru kullanmak gerekiyor. Kafes sistemleri (birbirine uçlarından tutturulmuş çubuklar) aynı katılığı tek bir çubuktan çok daha hafife sağlıyor. Ufacık katlanır bisikletlerin büyük bisikletler ile aynı ağırlıkta olmasının sebebi de bu. Orta göbeği alın borusuna bağlayan boru kalın ve kalın etli.
Aynı bilgi birikimine sahip kuzeni yazmış.Mesajda ironi arıyorum bi kaç defa okudum üst üste ama bulamadım, alışık değilim galiba bu tarz mesajlarına![]()
Umarım bugünlerde değildir. İlk uçak yolculuğunu güzel havada yapmak lazım.
Şu çamurluk sorunuz benimde aklıma takıldı ben de Gürkan Genç’e sordum. Aldığım yanıtı buraya yapıştırıyorum.Bu gibi uzun sürüşler yapanların neden ebike kullanmadıkları türlü cevaplar almama rağmen bana mantıksız geliyor, pil bitti mi nerede şarj edecek diyorlar hiç mi medeniyetin olduğu bir yere yolu düşmüyor, bozulur diyorlar bozulursa mekaniğe düşersin ilk fırsatta yaptırırsın, ağır diyorlar yahu adam drone taşıyor ayıdan korunmak için gürültülü sprey var yangın söndürücüsü gibi ama tüm bunlar bir yana neden bu vatandaşın bisikletinde çamurluk yok? Hiç mi yağmura maruz kalmayacak, ki yağmuru bırak dolu yağdı ve bisiklette çantaları da berbat oldu, bir nebze dahi korumaz mıydı çamurluk?
Ben herhalde 10-15 tane bu tarz kanalı takip ediyorum, dünya turu yapan çiftler var.
90'ların ilk yarısında kablolu yayından sürekli Eurosport'taki dağ bisikleti yarışlarını izlerdim, şunu izleyince anılar canlandı.
Elçiye zeval olmazHatırın için beğeni bastım ama makul bir cevap değil![]()
o 60 kiloluklardan bir tanesi de benim. 120psi lastikli yol bisikleti ile yola çıkarsanız vücudunuzdaki her parça yeri ve titreşimi hissediyor olurda küçük bir çukur yada küçük bir taşa denk gelirseniz vay halinize.60kg arkadaşım 120 psi basarken ben 80-85 psi basarken zorlanıyorum. İşin komik yanı o kadar zayıf ki kemikleri gözüküyor ona rağmen basıyor.
Teşekkürler 1.2 litreliği aldım açıkçası sıcak ve soğuk performansı fazlası ile hoşuma gitti.Bende 1ltlik var çok daha kibar ve tutma yeri de olmayınca daha kolay taşınabilir, onu öneririm
o 60 kiloluklardan bir tanesi de benim. 120psi lastikli yol bisikleti ile yola çıkarsanız vücudunuzdaki her parça yeri ve titreşimi hissediyor olurda küçük bir çukur yada küçük bir taşa denk gelirseniz vay halinize.
Teşekkürler 1.2 litreliği aldım açıkçası sıcak ve soğuk performansı fazlası ile hoşuma gitti.
Dün Metallica 'nın Suudi Arabistan'da konser vereceğine haberini gördüm adamlar sahneye veda etmeden canlıda izlemek istediğim gruplardan bir tanesi ve muhtemelen öyle bir imkanımız olmayacak. Az önce redditte gezerken bir başlıktaki haberi gördüm harbiden komediler. Akit yine saçmalayıp Metallica 'yı satanist ilan etmiş, işin ilginç tarafı dün haberi gördükten sonra pano yaparken Metallica dinliyordum patronlardan bir tanesi geldi ve "bu ne lan, yoksa sen satanist misin? Cuma namazlarına da gitmiyon zaten" dedi ve müziği kapattırdı.
Ben dahil diğer tüm Metallica dinleyen satanistlere gelsin, ne günlere kaldık be.
Ben 1999'daki konserlerine gitmiştim. Sabah anadolu lisesine giriş sınavı, akşamında konser. 1993'teki konserlerine giden biri çıkana kadar en rütbeli satanist benim![]()