Scudo Sports

Şu an içinizden ne geçiyorsa yazın

Sermayeden beslenen iktidarlar, sermayeye hizmet ederler.
sadece iktidar değil ki hocam, bu ülkenin esnafı da vatandaşa düşman. daha birkaç gün önce forumdaşın birisi mağduriyet başlığı açtı, aynakol vidasını eksik gönderip kargo ücretini de sen öde demişler.

adam kendi ülkesinde tatil yapacak, tatil biletlerinde bile yerli turiste ayrım yapılıyor. ülke hapishaneye döndü.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kerem Atalar
Scudo
Esprini görüyor yine de sormaktan alıkoyamıyorum madem ağırlık bu kadar önemli neden çoğu bisiklette üst bar oluyor, üçgen çanta asmaktan başka bir işe yarıyor mu o bar?

Ben ön teker çatalı tekli olan bisiklet gördüm çok büyük dirence maruz kalır veya zaman içinde ikiliye göre daha kötü yırpanırsa bilemem ama birileri yapmış, birileri da almış kullanıyor öyleyse neden 200-300 gram için alüminyumdan karbona geçmeyi hesap eden insanlar bir bar eksik bisiklet kullanmıyor?

Hani olamıyor olsa profesyonel şu time trial bisiklet tipleri olmazdı diye düşünüyorum bence bazı şeyler alışkanlık olmuş, öyle gelmiş öyle gidiyor.
 

Dosyalar

  • viZHSTC2b9y8rHNDb5cBid.jpg
    viZHSTC2b9y8rHNDb5cBid.jpg
    118 KB · Okunma: 35
Daha çok doğ yürüyüşlerinde kullanmak üzere termos arıyorum ve tercihen 1 litre modellerini düşünüyorum. Yürüyüş yaptığım gruptakilerin bir kısmı bu ürüne adını vermiş Thermos markasını kullanıyor, bir kısmı da neredeyse termos diyince akla ilk gelen marka olan Stanley 'i iki marka da işinin piri bunu biliyorum ama kafam karıştı.
Aklımda Thermos olarak : (link)
Stanley olarak : (link) gerçi bu 1.4Litre ve boş ağırlığının 960gr olmasıyla biraz kafamda soru işareti oluşturdu 1 litrelik üründe tercih edilebilir.

Farklı önerisi olan varsa onlarında belirtebilirseniz. Kendime cevap yürüyüş grubundakilerden gelen bilgiler doğrultusunda thermos marka üründen sipariş verdim.
Bende 1ltlik var çok daha kibar ve tutma yeri de olmayınca daha kolay taşınabilir, onu öneririm
 
Sayın sağlık bakanımızın dediği gibi "elimizde çok büyük bir koz var" grip olmadan önce, grip olmamaya özen göstermeliyiz :D
 
Esprini görüyor yine de sormaktan alıkoyamıyorum madem ağırlık bu kadar önemli neden çoğu bisiklette üst bar oluyor, üçgen çanta asmaktan başka bir işe yarıyor mu o bar?

Ben ön teker çatalı tekli olan bisiklet gördüm çok büyük dirence maruz kalır veya zaman içinde ikiliye göre daha kötü yırpanırsa bilemem ama birileri yapmış, birileri da almış kullanıyor öyleyse neden 200-300 gram için alüminyumdan karbona geçmeyi hesap eden insanlar bir bar eksik bisiklet kullanmıyor?

Hani olamıyor olsa profesyonel şu time trial bisiklet tipleri olmazdı diye düşünüyorum bence bazı şeyler alışkanlık olmuş, öyle gelmiş öyle gidiyor.

Tartışmanın öncesini bilemiyorum ama, Cannondale lefty nin herhangi bir ağırlık avantajı yok dengi maşalara göre. Hatta tek bacak olmasına rağmen, sağlamlığı sağlamak için daha ağır olduğu rakipleri var.

Benzer durum Cervélo P5x için de geçerli. Bisiklette seat tube ve seat stays olmamasına rağmen muadilleri ile aşağı yukarı aynı ağırlıkta hatta daha ağır oldukları da var :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ali_ihsan21
Aklımdan geçen bu, ama acaba deyip duruyorum. :)

312033 dosyayı görüntüle

(link)

Lastiğe sürterek çalışan bir sistem bence hem verimsiz, hem masraflı. Lastiğe kuvvet uygulayıp ittirerek güç aktarıyor, frenlemeyi jiroskop ile fark edip yine lastik üstünden frenleme yapıyor. Yokuş aşağı "hold" modunda lastik üstünden hafif frenleme yaparak bataryaları şarj ediyor. Diğer elektrik kitlerinin yaptığı işlemleri olabilecek en kötü seçenek üzerinden yapmaya karşı sundukları tek gerçek avantaj sökme-takma kolaylığı. O da iyi bir şey, çünkü muhtemelen bunu alan "o kadar para verdim, kullanmalıyım" diye birkaç kez kullanıp bırakacaktır. Sökmesinin kolay olması da o açıdan iyi.
 
grip garip bir hastalık kimi dinlenerek kimi vitaminle kimi üst üste terleyip, terlemeden sonra kontrollü ısıda vucudu üşütmeden soğutarak iyileşiyo
 
  • Beğen
Tepkiler: Robert Knepper
2010'ların başında bu üründen 2 tane Migros'tan almıştım Touch Me marka yaklaşık 12 saat eğer termosu da sıcak su ile kahveyi koymadan önce çalkalarsan içeceğin ısısını koruyordu, tabi içeride, dışarıda kullanım yani maruz kalacağı soğuk ve içinde bıraklıan içeceğin miktarı da önemli faktörler ama ben oldukça memnundum. 40-45 lira bir para verdim diye hatırlıyorum şans eseri ikisinin de kapağı bu yaz düşme sonucu kırıldı. Şimdi fiyatı 400 tl üstüne çıkmış.

Canımı sıkan mevzu şu ki neden sadece kapağını temin edemiyorum da tüm termosu yeniden almak zorundayım, onlar için mantıklı olan böylesi elbette ama koca termosu sadece menteşesi çatladı diye atmak da çok büyük israf.
 

Dosyalar

  • 32309578-15622d-1650x1650.jpg
    32309578-15622d-1650x1650.jpg
    22,5 KB · Okunma: 4
Lastiğe sürterek çalışan bir sistem bence hem verimsiz, hem masraflı. Lastiğe kuvvet uygulayıp ittirerek güç aktarıyor, frenlemeyi jiroskop ile fark edip yine lastik üstünden frenleme yapıyor. Yokuş aşağı "hold" modunda lastik üstünden hafif frenleme yaparak bataryaları şarj ediyor. Diğer elektrik kitlerinin yaptığı işlemleri olabilecek en kötü seçenek üzerinden yapmaya karşı sundukları tek gerçek avantaj sökme-takma kolaylığı. O da iyi bir şey, çünkü muhtemelen bunu alan "o kadar para verdim, kullanmalıyım" diye birkaç kez kullanıp bırakacaktır. Sökmesinin kolay olması da o açıdan iyi.
Evet çok haklısınız. Acaba'larım hep tekere sürtme kısmıydı zaten.
 
Bisiklete yapmayı düşüneceğim her türlü modifikasyon için önce bir GCN kanalında konu işlenmiş mi ne miktarda verim alınmış eğer yapılmışsa diye bakmakta fayda var çünkü adamların işlemediği konu kalmamış.

90'lar dağ bisikleti gravele dönüştürülürse verim alınır mı, ucuz bir bisiklet alınıp orta karar bir bisikletle kıyaslanırsa ne olur, V frenlerin hidroliğe olan verimleri avantajları/dezavantajları nedir envai çeşit konuyu detaylarıyla işlemişler elbette her zaman herkesi memnun etmek imkansız örneğin geçen günlerde Shimano zincir siparişi vermişler çakması gelmiş bunlar ucuzcu olmadıklarından hemen atıyorlar bir kenara oysa takipçiler o yan sanayi zinciri Shimano ile benzer koşullarda birkaç yüz kilometre deneyip bir inceleme yayınlamalıydınız demişler.

Ama yine de GCN bisiklet konusunda çok iyi bir kaynak, biraz pahalıcı ve üst seviyeye hitap etmesine rağmen, üst seviyeden kastım profesyonel sporcular ve ciddi anlamda bisikleti hobi edinenler.
 
Ölüler de sanıyor ki diriler her gün helva yiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Sinyor ve mcanerg
Kendime uçak yapıp uçmak istiyorum. Yabancılarda 20~50bin dolar arasına uçak kitleri satılıyor. Yaklaşık 1000 saat yapım süresi oluyor. Asıl isteğim motoru dışında tamamına yakınını kendi elimle yapmak. Tabi bunun için para, zaman, bilgi gibi şeyler lazım. Şuan hiçbiri yok :D Nasıl veya ne zaman olur bilmiyorum ama bu hayali kesinlikle gerçekleştireceğim. Önemli olan bu hayale karşı olan ilgimi kaybetmemek bence.
 
60kg arkadaşım 120 psi basarken ben 80-85 psi basarken zorlanıyorum. İşin komik yanı o kadar zayıf ki kemikleri gözüküyor ona rağmen basıyor.
 
Hiç uçağa binmedim ilk defa binecek olsam ne yapmam lazım?
 
pilota ehliyetin var mı diye sor var deyip geçiştirmesine izin verme pilotun, var derse göster de.
 
Geri