anadolu performans ,,,
tüzük,,
kurallar,,
anadolu performansın bisikletçilik anlayışı nedir?
1- antremanlarda herkes tekdir,
2- her eleman patlayan lastiğini anında değiştirecek ve ekibe yetişecektir,
3- iç lastik ekipte her zaman taşınmıştır ve pompa ,yama yapılmaz bu ekipte yama evde yapılır yama işi performans bisikletçiliğinin kitabında yoktur sahada yama yapmadık ,,
4- bir amatör performans bisikletçisi şunu bilirki eğerki partneri kesilir ise onu geride bırakacaktır kesilen partner çalışmamasının bedelini sahada ağır öder,
pedal kardeşliği amatör performans bisikletçiliğinde asla yoktur,
5- pedal kardeşliği yok peki o zaman ne var ,çalışmak var tenbellik yok
ayrıca içki ve sigara gibi zararlı etkenlerden kesin uzak durulmasını bir amatör performans bisikletçisi bilir,
6- hafta içi çalışanlar malesef haftada 3 gün binemezler bir amatör performans bisikletçisi kesin olarak haftada 3 gün ve senenin 12 ayı binecektir 100 + larda buna vakit ayıranı kimse sahada tutamaz işin rajonu budur,,
7- beslenme dedik abur cubur yiyenden performans bisikletçisi olmaz erken yatıp kalkmak ise çok önemli,çizgisini sele üstünde performans anlayışa yöneltenler kendilerini aynen disipline edecekler başka yol yoktur,
8- antremandan bir saat önce kahvaltı yapılır aç karnına antreman olmaz,
9- sürat yaptığımız için ekipte kask bilinci vardır,ekibe kasksız olanlar alınır ama tüm sorumlulukları kendisine ait olduğuna dair kağıt imzalatılır ,
10 -kurallar acımasız ve serttir ve öylede olacaktır herhangi bi rahatsızlığı olanları ekip kabul etmemektedir ayrıca yaş sınırlaması vardır 18 yaş altı kabul edilmemektedir,
çizgimizden asla ödün vermedik,ve çok az adama nasip oldu performans bisikletçiliği ama bu çizgiyi yakalayanlar olayın ne kadar insana artılar ile geldiğini gördüler ,
evet ekipte 26 jant kullanan arkadaşlar şunu gördüler ve sonunda kendileride ifade ettiler 26 jant 200 km lerde adama traktör gibi gelir üstelik gereksizdir amatör performans bisikletçiliğinde uzun yollara 28 jant ile çıkılır ayrıca bisikletin ağırlığı önemlidir
tabiki 7.5 ağırlığında bir yol bisikleti avantajlıdır rampada ve düz yolda ,,tabi genede iş kaslara bakar çalışma disiplinine bakar,anadolu performasın hedefi istanbul dışıdır ve de hep öyle olacaktır burada sadece iki topik açacağız kartepe ve tavşanlı-boyalıca hattı
her iki etapta oldukça zordur,anadolu performansın forması yoktur biz formaya inanmayız biz sadece çalışmaya inanırız tenbelliği asla sevmeyiz,,
ekibin sağ kolu erkan közendir ve de benim ,,
13 nisan pazar
etap kartepe 1300 rakım
16 km rampa 99 km üzerine ,,
1- kudret-takım kaptanı
2- erkan közen yol takım kaptanı
3- kerim -mtb takım kaptanı,
saat 04.30 bostancı çıkış,,
disiplin,,,
ilk 39 km yavaş tempo
akabinde feribot süre 45 dakika
çıkış başlangıç yeri
topçular
varış- kartepe 1300 rakım,,
mesafe 60 + 16 = 76 km 16 km rampa eğim 7 ,
ilk 60 km de sürat fazla olmayabilir-soluklanma 3-4 dakika ile sınırlı 60 km ' de
suadiye köyü mola çeşme -15 dakika
16 km rampaya dalış-3-4 dakika soluklanma olabilir her pedalşör burada serbesttir
1300 rakım zirve -soluklanma 15 dakika ne fazla ne eksik aynı yerden iniş,
suadiye köyünde çorba içilebilir dönüşe kuvvet depolamaca ,
son 70 km yalova feribot saatini yakalamaca ,toplam sabahki 39 km yi saymaz isek
60+16+16+70=162 km dir..
gazanız mübarek olsun ,,
kerim-erkan 6 nisan son antremanları yapın ,,
tüzük,,
kurallar,,
anadolu performansın bisikletçilik anlayışı nedir?
1- antremanlarda herkes tekdir,
2- her eleman patlayan lastiğini anında değiştirecek ve ekibe yetişecektir,
3- iç lastik ekipte her zaman taşınmıştır ve pompa ,yama yapılmaz bu ekipte yama evde yapılır yama işi performans bisikletçiliğinin kitabında yoktur sahada yama yapmadık ,,
4- bir amatör performans bisikletçisi şunu bilirki eğerki partneri kesilir ise onu geride bırakacaktır kesilen partner çalışmamasının bedelini sahada ağır öder,
pedal kardeşliği amatör performans bisikletçiliğinde asla yoktur,
5- pedal kardeşliği yok peki o zaman ne var ,çalışmak var tenbellik yok
ayrıca içki ve sigara gibi zararlı etkenlerden kesin uzak durulmasını bir amatör performans bisikletçisi bilir,
6- hafta içi çalışanlar malesef haftada 3 gün binemezler bir amatör performans bisikletçisi kesin olarak haftada 3 gün ve senenin 12 ayı binecektir 100 + larda buna vakit ayıranı kimse sahada tutamaz işin rajonu budur,,
7- beslenme dedik abur cubur yiyenden performans bisikletçisi olmaz erken yatıp kalkmak ise çok önemli,çizgisini sele üstünde performans anlayışa yöneltenler kendilerini aynen disipline edecekler başka yol yoktur,
8- antremandan bir saat önce kahvaltı yapılır aç karnına antreman olmaz,
9- sürat yaptığımız için ekipte kask bilinci vardır,ekibe kasksız olanlar alınır ama tüm sorumlulukları kendisine ait olduğuna dair kağıt imzalatılır ,
10 -kurallar acımasız ve serttir ve öylede olacaktır herhangi bi rahatsızlığı olanları ekip kabul etmemektedir ayrıca yaş sınırlaması vardır 18 yaş altı kabul edilmemektedir,
çizgimizden asla ödün vermedik,ve çok az adama nasip oldu performans bisikletçiliği ama bu çizgiyi yakalayanlar olayın ne kadar insana artılar ile geldiğini gördüler ,
evet ekipte 26 jant kullanan arkadaşlar şunu gördüler ve sonunda kendileride ifade ettiler 26 jant 200 km lerde adama traktör gibi gelir üstelik gereksizdir amatör performans bisikletçiliğinde uzun yollara 28 jant ile çıkılır ayrıca bisikletin ağırlığı önemlidir
tabiki 7.5 ağırlığında bir yol bisikleti avantajlıdır rampada ve düz yolda ,,tabi genede iş kaslara bakar çalışma disiplinine bakar,anadolu performasın hedefi istanbul dışıdır ve de hep öyle olacaktır burada sadece iki topik açacağız kartepe ve tavşanlı-boyalıca hattı
her iki etapta oldukça zordur,anadolu performansın forması yoktur biz formaya inanmayız biz sadece çalışmaya inanırız tenbelliği asla sevmeyiz,,
ekibin sağ kolu erkan közendir ve de benim ,,
13 nisan pazar
etap kartepe 1300 rakım
16 km rampa 99 km üzerine ,,
1- kudret-takım kaptanı
2- erkan közen yol takım kaptanı
3- kerim -mtb takım kaptanı,
saat 04.30 bostancı çıkış,,
disiplin,,,
ilk 39 km yavaş tempo
akabinde feribot süre 45 dakika
çıkış başlangıç yeri
topçular
varış- kartepe 1300 rakım,,
mesafe 60 + 16 = 76 km 16 km rampa eğim 7 ,
ilk 60 km de sürat fazla olmayabilir-soluklanma 3-4 dakika ile sınırlı 60 km ' de
suadiye köyü mola çeşme -15 dakika
16 km rampaya dalış-3-4 dakika soluklanma olabilir her pedalşör burada serbesttir
1300 rakım zirve -soluklanma 15 dakika ne fazla ne eksik aynı yerden iniş,
suadiye köyünde çorba içilebilir dönüşe kuvvet depolamaca ,
son 70 km yalova feribot saatini yakalamaca ,toplam sabahki 39 km yi saymaz isek
60+16+16+70=162 km dir..
gazanız mübarek olsun ,,
kerim-erkan 6 nisan son antremanları yapın ,,


