burada mesajları okudum,
bir kere kendimden örnek vereyim ,teker eskimez diye bir şey yok,en iyi teker eskir,akort bozulmaz diye bir şey yok akort bozulur,yalnız pahalı kompenantlar uzun gider,örnek 4500 liraya 2008 'de aldığım scott scale 30 mtb 'in jantları cross- ride model idi ,o kadar sert arazilere girdim banamısın demedi,5 yıl sonra arka tel attı,,tabi akort bozuldu,fakat lx vitesler çok dayandı,
en iyi korumalı teker aldım ,2 yılda kevgire döndü,iki kez patlamış idi maxxis over driver 700x32 idi, şimdi 25 hacim şivalve lugano 8 'inci ayda ,niyadı dolacak mayısa zor çıkabilir, gene lugano alacağız tabi,continental 4 mevsim uçmuş fiatı,10 ayda bir teker değiştireceğiz öyle gözüküyor,
gelelim salcanoya kesin olarak üzerindeki kompenantların uzun vadede zor eskimesi gerekirde ama şirketler nasıl para kazanacak ,16 haziran 2015 'de gıant yolu aldım 7 'inci ayda zincir bitti,çok yoğun kullanma sonucu,sram zincir 30 dolar,90 kağıt malesef zincir yapamıyoruz,gönül isterdiki türk malı ucuz kompenantlar olsun çok uzun zaman dayansın ve hafif olsun böyle bi durum yok.
yalnız 2012 senesinde salcanolarda slx ayna kolları görünce şaşırmıştım ,bi arkadaşım karbon salcano mtb almış idi 9 .5 kilo idi, slx donanımlı,bisiklete bir bindim benim mtb scott scale 30'dan farkı yok idi.ama yol bisikletlerinin sahadaki durumu hakkında bilgim yok.