konuyla ilgili Canyon la email yazismalarimi paylasmak istiyorum.
Sehr geehrter Herr Çohantimur,
vielen Dank für Ihre E-Mail.
Dies ist so möglich, allerdings fällt die Mehrwertsteuer an, da die Lieferung innerhalb Deutschlands stattfinden.
Sie können das Bike dann anschließend in die Türkei einführen, wozu wir noch Ihre Türkische Adresse als Rechnungsadresse benötigen. Sie erhalten einen Ausfuhrabnehmerschein, den Sie an der Zollstelle ausfüllen lassen können. Das Original können Sie uns dann innerhalb von 3 Monaten nach Kaufdatum zusenden, damit wir Ihnen die deutsche Mehrwertsteuer erlassen können. Der Betrag wird nach dem Ablauf des 30-tägigen Rückgaberechtes überwiesen.
Ich hoffe, ich konnte Ihnen mit meiner E-Mail weiterhelfen. Sollten Sie weitere Fragen oder Anliegen haben, können Sie sich gerne wieder an uns wenden.
Mit freundlichen Grüßen,
Fabian Weber
Servicecenter
@ilker karakuş, anladigim kadariyla sizin sorununuz, bisikleti getiren arkadasiniz gumruk memuruna durumunu izah edememis, memur da yanlis anlayip basindan def etmis. ya almancasi yeterli degildi veya baska bir sorun olmus. yoksa memur kafasina gore imzalamiyorum demez.(almanyada dogup buyudum ordaki insanlarin psikolojisini az cok tanirim). arkadasin konuyu dogru izah edip belgeyi kaseletcekti. olan olmus gecmis olsun umarim konsolosluk cozer
@3rsin almancasi olmayana kisaca ozetleyeyim. bahsedecegim yontem bisikleti ya gidip koblenzden alinmasi veya almanya ici kargo yontemidir. bisikleti %19 vergi dahil fiyattan satin aliniyor. canyon size export belgesi hazirlayip veriyor( uzerinde tr deki adresiniz yazili olmasi lazim). bu belgeyi alman gumrugunde kaseletiyorsunuz (bisiklet ab disina ciktigina dair kanittir). bu belgenin orjinalini 3 ay icinde canyona postalamaniz halinde, vergi iadesi aliyorsunuz.
bu bir haktir. kurnazlik degil.