Scudo Sports

Bu da benim emektarım :)

resimler biraz kötü çıkmış telefonla çektim kusura bakmayın.
 
Scudo
@Ahmet Vehbi Aslantürk

Benim için önemli olan rahatlık dün tura çıktık 32 km doğa turunda hiçbir sorun çıkmadı bilek ağrısı olmuyor yokuş aşağı inişlerde gidon sabit tutabiliyorsn dönüşlerde rahatlık sağlıyor frenleme gücü 2 kat arttı toprak zeminde kayma riski 2 kat azaldı sizden başkada kötü diyen olmadı zaten size göre herşey olması gerektiği gibi olucak kafanıza koymuşsunuz bişeyi kalanı olmaz.

Gizleyebilceğiniz bir başarı var mı çok merak ediyorum.
 
Sen her ne kadar yararlı olduğunu düşünsen de,bana göre normal gidon yaptığın şeyden kat kat daha güvenli.Frenleme konusuna gelince de "toprak zeminde kayma riski 2 kat azaldı.Frenleme gücü 2 kat arttı" gibi ifadeler yaptığın icatla alakalı bir şey değil arkadaş alırsın bir baredine papuç o zaman faydasını görürsün,ama sen hala mantıklı bir şey olduğunu düşünüyorsan zaman geçtikçe bize hak vereceksin,bence bir barend al...
 
Açıkcası her türlü icada, yeni denemeye saygım sonsuzdur. Öte yandan bu tür bir elcik şekliyle ne tür sürüş pozisyonu kazanılır ve frenlemelerde, dönüşlerde, her türlü gidon kontrolünde ne tür artıları ve eksileri vardır kafada kurarak olacak iş de değil. Denemeden bilinmez. Ama dürüst olmak gerekirse düşününce çok saçma ve gereksiz duruyor. Ama saygısızlığa da gerek yok, bisikleti kullanan kişi memnunsa sorun yok :D Sonuçta bisikletin her açısı ve çizimi mühendislerce testler sonucu oluşturuluyor. Beklenmedik bir kazada ağır neticelere sebep olabilir diye düşünüyorum.
 
mesajlarımı silenin tekeri patlasın inş :)
atar yapan cocuk mesajları silinen ben :)
 
@semih çelik
Konuyu açanın bir mesajını yönetime ben bildirmiştim ama seninkini niye silmişler bilemem :D
 
@Ömer Gündoğdu

Gidon üzerine binen yük arttığı için frenlemede amortisör daha kısa sürede devreye girer ve frenleme gücü daha çok artar.
papuç 50 kuruş tanesi ama durmada hiçbir sıkıntı yaşamadım. Baredine papuçtan önce yeni bir bisiklet almam lazım bu şuanlık sadece 29" bin lira civarı bir mtb almayı düşünüyorum.
Bu gidonu durmak için değil bileğim ağrıdığı için yaptım normal gidon ile sele mesafesi çok kısa kalıyor o nedenle yaptım.
 
@Çağatay Çağlar

Benimde sizin görüşünüze saygım sonsuz. Güvenlik konusunda ve diğer konulardada kendi deneyimlerimi söyliyim.
*Öncelikle yol bisikletlerindeki pozisyona benzer oluyor ama sele çok yüksekte kalmadığı için çok rahatsız etmiyor.
*Frenlemeyi anlattım zaten gidonu ittiğiniz ve yüklendiğiniz için baskı oluyor ve frenleme daha iyi oluyor lasik boşta kalmadığı için kaymıyor.
*Dönüşlerde mtb deki gibi ani yapamıyorsunuz ki o amaçla da değil zaten ama 30-40 km hızlarda virajda korkuyordum açıkcası ama kullanınca daha rahat olduğunu farkettim dönüşlerde hiç sorun çıkarmadı 40 dereceye kadarda yatırdım bisikleti.
*Gidon kontrolünde tek eli bırakında diğerinde yüklenmemek gerekiyor yoksa dengeyi bozuyor bisikleti gidon ile döndürmede değilde yatırarak döndürmelerde çok rahatlık sağlıyor ani frenlemede kontrol kaybı olmuyor elin elcikten kayma ihtimali yok yani sorarsanız kendi açımdan söylerim.

Tek eksiği mtblerdeki gibi geniş açılı gidon dönüşlerini yapamıyorsunuz ki gerekirse üst kısımdan tutuyorum sorun olmuyor.
 
@semih çelik

Admin atar yapanı değil saygıda kusur edenin mesajını silmiş bunda bir haksızlık görmüyorum forumun ilk kurallarından biri saygı.
 
@ßarış Yavaş

En azından eski hali daha güvenliydi.Senin yaptığın bu icat ise kendinin ve başka insanların hayattalarını tehlikeye atıyor.
 
@Umut Kılınç

Örnek verebilir misiniz ?
Bileğimin sakatlanmasından daha iyi olcağını düşündüğüm için yaptım ve artık bilek ağrım olmuyor.
 
@ßarış Yavaş

Arka vitesi değiştirirken ani fren yapmanız gerekti ve sağ eliniz gidondaki viteste iken sol eliniz ile fren yapmanız gerekiyor ve sol fren ön fren olduğu için takla atma ihtimalin çok yüksek eğer takla atarsan kendin ve etrafındaki insanlar zarar görebilir.
 
Geri