Deep Below
Üye
- Kayıt
- 11 Temmuz 2023
- Mesaj
- 55
- Tepki
- 25
- Yaş
- 33
- Şehir
- Kocaeli
- Başlangıç
- 2003—04
- Bisiklet
- Kron
- Bisiklet türü
- Şehir - Tur
yeter artık demek istiyorum.
Gerçekten yeter. Bir an kendimi düşündüm. Böyle bir haber. Eşim ve çocuğum. Düşündükçe bunalıyorum.yeter artık demek istiyorum.
İşte bu dediğiniz gerçek olana kadar yol bisikletine binilmemeli. Ben 6 ay önce bıraktım (1.5 sene önce yola geçmiştim) şehir içindeki safsatayı ve yollardaki hödükleri gördükçe ve ince ince hayati sayılabilecek potansiyel bir kaç tehlike de atlayınca. Bu ülkede bu bisiklete bu yollarda binilmez dedim ve ormanıma geri döndüm. Şehirde de binerse mtb ile biniyorum. Oturuş pozisyonu ve lastik avantajı ile çok daha rahat çevre kontrolü yapabildiğim için.Bisiklet yolları Hk. Yol bisikleti ile performans yapmak imkansız. Yayalar ile kazaya karşılaşılabilir. Bisiklet yolunda hiz saatte maks 25 km.
Bu iş sadece bisiklet yolu ile olacak şey değil. Saygı, eğitim ve caydırıcı cezalar bu işin temeli.
Avrupa ülkelerinde bisiklet, trafik içerisinde en önemli unsur. Hatta ehliyet sınavına hazırlanırken bisikletlilere verilen öneme hayret etmiştim. Ben bulunduğum şehirde, şehir dışında sporumu icra ediyorum. Yol bisikletlilerine de polisler, şehir içinde bisiklet yolu kullanmadıkları zaman ses etmiyorlar.
Umarım Türkiye'de hem ulaşım amaçlı, hem hobi/spor amaçlı özgürce, korkmadan, strese girmeden dahası ölmeden bisikelete binilebilir.
Geçmiş olsun. Size sürüş konforu sağlamayan yada sorun yaratacağını düşündüğünüz ekipman ve malzemeleri kullanmayın.Biraz önce bende kaza yaptım maalesef, yeni aldığım lastiklerin tutusunun berbat olduğunu söylemiştim (Smart Sam K Guard 29X2.25) sokak arasında viraj dönerken lastik anında bıraktı kendini. İlk darbeyi ellerim ve sol tarafım oldu daha sonra başımi çarptım. Elimde eldiven başımda kask olduğu için avuç içi ve kafamda birşey yok şükür, sol diz ve sol dirseğim yarıldı. Bu lastikleri asla tavsiye etmiyorum kimseye. Fotoğraflar iğrenç sadece burayı attım. Kaza sonrası gidon tipalarinin olduğu kısım ve pedallar deforme oldu. Kilometre saatim kaybolmuş baktım göremedim. Yoldan geçen vatandaşlar sağolsun kaldırdı su verdiker. Son olarak gidon sola doğru yamuldu. Borusunda gördüğüm eğrilik yok, acaba somunlar gevşemiş olabilir mi?
Kaskta da gördüğüm sadece yüzeysel çizik var ama değişim şart mı darbeden dolayı?
Gidon çok belli olmuyor fotoğraf cekice ancak lastik düz iken gidon sola doğru dönük.
geçmiş olsun,gördüğüm kadarıyla lastiklerden baya bi muzdaripsiniz,aklıma geldi imalat tarihini bir kontrol etseniz belki raf ömrünü tamamlamış bir lastik ise kauçuk özelliğini yitirip sertleşmesi söz konusuda olabilir,değil ise mtb olduğu için çok farketmeyeceğinden lastik havalarını bir tık düşürerek yol tutuşu arttırmayı deneyebilirsiniz.Biraz önce bende kaza yaptım maalesef, yeni aldığım lastiklerin tutusunun berbat olduğunu söylemiştim (Smart Sam K Guard 29X2.25) sokak arasında viraj dönerken lastik anında bıraktı kendini. İlk darbeyi ellerim ve sol tarafım oldu daha sonra başımi çarptım. Elimde eldiven başımda kask olduğu için avuç içi ve kafamda birşey yok şükür, sol diz ve sol dirseğim yarıldı. Bu lastikleri asla tavsiye etmiyorum kimseye. Fotoğraflar iğrenç sadece burayı attım. Kaza sonrası gidon tipalarinin olduğu kısım ve pedallar deforme oldu. Kilometre saatim kaybolmuş baktım göremedim. Yoldan geçen vatandaşlar sağolsun kaldırdı su verdiker. Son olarak gidon sola doğru yamuldu. Borusunda gördüğüm eğrilik yok, acaba somunlar gevşemiş olabilir mi?
Kaskta da gördüğüm sadece yüzeysel çizik var ama değişim şart mı darbeden dolayı?
Gidon çok belli olmuyor fotoğraf cekice ancak lastik düz iken gidon sola doğru dönük.
Hocam üzerinde Max 54 psi yazıyordu 50 bastım, Jack rsbbit de Max 65 psi yazıyordu 60 basıyordum. Sözde çin malı ancak tutuş konusunda achwslbe smart sam ile aralarında dağlar kadar fark var.geçmiş olsun,gördüğüm kadarıyla lastiklerden baya bi muzdaripsiniz,aklıma geldi imalat tarihini bir kontrol etseniz belki raf ömrünü tamamlamış bir lastik ise kauçuk özelliğini yitirip sertleşmesi söz konusuda olabilir,değil ise mtb olduğu için çok farketmeyeceğinden lastik havalarını bir tık düşürerek yol tutuşu arttırmayı deneyebilirsiniz.
Geçmiş olsun. Kullandığınız lastikler zaten asfalt için değil, off road lastiği dolayısıyla asfalt üzerinde yol tutuşu iyi olmayacağı için kayması normal. Bisikletinizi asfalt üzerinde kullanıyorsanız, asfalta uygun MTB lastiği seçmelisiniz. Yeniden geçmiş olsun.Biraz önce bende kaza yaptım maalesef, yeni aldığım lastiklerin tutusunun berbat olduğunu söylemiştim (Smart Sam K Guard 29X2.25) sokak arasında viraj dönerken lastik anında bıraktı kendini. İlk darbeyi ellerim ve sol tarafım oldu daha sonra başımi çarptım. Elimde eldiven başımda kask olduğu için avuç içi ve kafamda birşey yok şükür, sol diz ve sol dirseğim yarıldı. Bu lastikleri asla tavsiye etmiyorum kimseye. Fotoğraflar iğrenç sadece burayı attım. Kaza sonrası gidon tipalarinin olduğu kısım ve pedallar deforme oldu. Kilometre saatim kaybolmuş baktım göremedim. Yoldan geçen vatandaşlar sağolsun kaldırdı su verdiker. Son olarak gidon sola doğru yamuldu. Borusunda gördüğüm eğrilik yok, acaba somunlar gevşemiş olabilir mi?
Kaskta da gördüğüm sadece yüzeysel çizik var ama değişim şart mı darbeden dolayı?
Gidon çok belli olmuyor fotoğraf cekice ancak lastik düz iken gidon sola doğru dönük.
düşmeye bağlı darbeden dönebilir normaldir,furç kapağının olduğu vidayı alyan ile gevşetip gidonu düzletin sonrada tekrar sıkın düzelirGidon neden dönmüş olabilir?
Teşekkür ederim abi, şimdi hastaneye acile geçiyorum sol dizim ve yan tarafı çok ağrımaya başladı düzgün basamiyorum inşallah önemli birşey çıkmaz .düşmeye bağlı darbeden dönebilir normaldir,furç kapağının olduğu vidayı alyan ile gevşetip gidonu düzletin sonrada tekrar sıkın düzelir
Murat'ı gıyaben tanıyorum. Evli ve eşi hamile idi. Ben bile bir kaç saat önce öğrendim. Arkadaşlarla beraber çok derin üzüntü içerisindeyiz.

