Scudo Sports

Trek-canyon-cannondale

@keremcik97

Yapma kardeş...Ben 1.91 boyla 80 civarıyım ve kendimi oldukça dinamik hissediyorum,1,68 için 95 çok çok fazla bir oranlama yaparsam benim 110 kilo halim gibi ve o fazladan kilolar kas olmadığı sürece kendimi o kiloda düşünemiyorum bile.Tamam bisikleti al ama sonra adım adım zayıflamaya başlamalısın.Bence en azından 75 olman gerekir.Dediğim gibi ben 110 kiloda olsaydım kendimi çok hantal hissederdim.Bir düşünsene kendini 20 kilo yükten kurtulmuş halde,şu anda sadece sırtında bir 20 litrelik damacana taşıyorsun.
 
Scudo
Ya tabiki kilo vermek gerekiyo ben zaten bu işe başladıgım zaman 120 kiloydum şuan 95 benim için süper ama vermek daha iyi olur tabikii...
 
daha ne görüşü bekliyorsun. canyon u al geç işte :) zaten hepsi üst seviye, kadronun elinde kalacağını düşünmüyorum, kırılsa bile senden kaynaklanmadığı sürece adamlar değiştirirler heralde
 
@keremcik97

maşallah iyi performans. bu ortalama kaç kilometre mesafede ve irtifada yapıldı? strava varsa görebilir miyiz?
 
Bisikletçinin dediği kadarıyla Trek alacaksan en az 5.2 alacakmışsın(Trek satan bisikletçi) :) ama ayrıntılı sormadım o kadar demişti sadece....
 
@volkan a

Aynen ben de merak ettim. O boy ve kilo ile 32 ortalama iyiymiş. Ben de Canyon diyorum, hem jant seti hem de fiyatı iyi.
 
@Emre Yönlüer

Hocam merhaba
sen o bisikletçinin neden onu dediğini sor bakalım ben trek madone 3.1 kullanıyorum .Sorunu neymiş öğrenelim 5.2 altı bisikletlerin ...
 
Strava kullanmıyorum ama genellikle hafta içi antrenmanlarımı zeytinburnu-sarıyer arası yapıyorum...hafta sonu turlar degisiyo il dışı falan...
 
@Arda_7
Benim o konuşmadan çıkardığım; herhalde kadro 5.2 den sonra profesyonellerin kullandığı türlere yaklaşıyor. Ama yine sormak lazım [emoji3] [emoji468]
 
@Emre Yönlüer

Bütçeye göre değişir durum bence yoksa
Madone 3.1 APEX H2 (Compact)
Madone 3.1 H2 (Compact)
Madone 3.5 H2 (Compact)
Madone 4.5 H2 (Compact)
Madone 4.5 H2 (Compact) E
Madone 4.5 H2 (Triple)
Madone 4.6 H2 (Compact)
Madone 4.7 H2 (Compact)
Madone 4.7 H2 (Compact) E
Madone 4.7 H2 (Compact) UK
Madone 4.7 H2 (Triple) E
Madone 4.7 H2 (Triple) UK
Madone 4.7 H2 Frameset E
Madone 4.9 H2 (Compact) E
Madone 4.9 H2 (Compact) UK
Madone 5.2 H2 (Compact)
Madone 5.2 H2 (Compact) E
Madone 5.2 H2 (Compact) UK
Madone 5.2 H2 (Triple)
Madone 5.2 H2 (Triple) E
Madone 5.2 H2 (Triple) Uk
Madone 5.5 H2 (Compact)
Madone 5.5 H2 (Compact) E
Madone 5.5 H2 (Compact) UK
Madone 5.9 H2 (Compact)
Madone 5.9 H2 (Compact) E
Madone 5.9 H2 (Compact) UK
Madone 5.9 H2 Frameset
Madone 6.2 H2 (Compact)
Madone 6.5 H2 (Compact)
Madone 6.5 H2 Frameset
Madone 6.7 SSL H2 (Compact)
Madone 6.9 SSL H2 (Compact)
Madone 6.9 SSL H2 Frameset

modellerin hepsinde h2 açısı kullanıyor .Kalan durumlar jant grup set vs değişir tabi ama kadroya bakarak bunu söyleyebiliriz diye düşünüyorum.yoksa 5.2 den sonrasını çöpe at gibi bir durum olcağını düşünmüyorum.trekizim :D edit:2012 modelleri üzerine konuştum bu arada.
 
Arkadaşlar lütfen biraz daha açıklayıcı yorumlarla bana yardımcı olunuz...
 
@Arda_7

Bunu söylemesinin nedeni şu olabilir (ki onu da yanlış söylemiş olabilir);
Trek karbon kadrolarının 6'ya kadar olan serilerini Tayvan'da ürettiriyor. 6'dan sonraki kadrolar (belki de yakın zamanada 5'e indirmişlerdir onu, bilemiyorum), Wisconsin'de üretiliyor. Yani bu şekilde kontrolü uzaktan sağlamıyor da, direk merkezden üretim aşamasını kontrol edebiliyor :).

(link)
 
@Edip Dinçer
Bu dediğiniz doğru olabilir hocam.Benim bisikletin alt tarafında designed in wisconsin,waterloo yazıyor.Muhtemelen sadece tasarımı amerikada yapılıp
üretim tayvanda gerçekleşiyor.Ama bu durum tabi kadronun kalitesiz olduğunu göstermez diye düşünüyorum.
 
@Arda_7

Tabi ki kalitesiz değil.. Ama Amerika'da üretilen kadrolar üst seviye kadrolar olarak satılıyor.

Hatta Trek SSS'inde şu şekilde açıklanmış;
300 Series OCLV - A great carbon at an amazing price. 300 Series OCLV is a smooth-riding, intermediate-modulus material, which proves that performance and affordability don't have to be mutually exclusive.

400 Series OCLV - Ultra high performance, within reach. The areal weight range and modulus mix of 400 Series OCLV provides an exhilarating sense of acceleration and confident handling.

500 Series OCLV - The best mix of materials available outside of North America. Light, strong, stiff, and perfectly suited to the sophisticated frame technologies that distinguish Trek frames.

600 Series OCLV - Advanced aerospace materials and weight-saving, performance-enhancing processes such as Step Joint technology provide the best frame weight/stiffness combinations in the industry.

700 Series OCLV - The lightest, strongest carbon lay-up in the cycling world, built from military grade materials available only in NATO countries. 700 Series OCLV is the ultimate combination of superior modulus and superior strength, and it's only from Trek.
 
@volkan a

Yoktur Stava. Hic olmaz zaten :D
 
Gökhan toros bey boş konuşmayın...istanbulsaysanız anlasıp bir gün tur yapalım o zaman görürsün kim oldugumu.. :)
 
@keremcik97

Dostum boş konuşmuyorum.
Kaç senedir forumdayım. 32 ortalama yapıyorum diyen 20 kişiden 19'u GPS verisi gösteremedi. Gösteren bi çocuk vardı, 17'ydi ortalama onda da :D
 
Abi o zamn sen onlara inanma herkesi bir görme beni bilen bilir allaha şükür 1.68 boy 95 kg ortalamam rüzgara karşı bile 28 den aşşagı düşmüyor... :) o yüzden kg sıkıntım yok ;)
 
@keremcik97

Yaşım 20 boyum 1.82 kilom 61 ahanda benim verdiğim ortalama aşağıda. Biz 5 senedir boşuna pedal çevirmişiz, neyse hız konusunu yaşına veriyorum. Bisiklet tavsiyesi istersen daha bu yaşında bu kadar para verip de üst seviye bir bisiklet almana bence gerek yok kendini ne kadar tecrübeli sanıyor olsan bile daha öğreneceğin tonlarca şey var. 3-4 liralık karbon bir bisiklet sana yeter de artar bile.

(link)
 
Geri