Scudo Sports

Şu an içinizden ne geçiyorsa yazın

Scudo
Son düzenleme:
Merhaba arkadaşlar yeni konu neden açamıyoruz.
 
Merhaba arkadaşlar yeni konu neden açamıyoruz.
Çünkü yeni başlık açılmasına gerek yok. Arama kısmında arayıp alakalı bir başlığa yazabilirsin.

Foruma yeni olmana mahsus olarak, buraya yazabilirsin/sorabilirsin. Moderasyon sonra uygun yere taşır.
 
2014’te foruma üye olduğumda profil fotoğrafı olarak Hamilton’ın 2014’te kullandığı kaskı koymuştum. Aslında sarısı neredeyse hiç olmadığından dolayı en sevmediğim kaskıdır bu ama üyelerin profil fotoğraflarıyla bir bütün olduğuna inanıyorum, profil fotoğrafının ne kadar saçma veya alakasız olduğunun bi önemi olmadığına inanıyorum, o yüzden kendiminkini de değiştiremiyorum. Bu saatte allah başka dert vermesin.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Deniz-
2014’te foruma üye olduğumda profil fotoğrafı olarak Hamilton’ın 2014’te kullandığı kaskı koymuştum. Aslında sarısı neredeyse hiç olmadığından dolayı en sevmediğim kaskıdır bu ama üyelerin profil fotoğraflarıyla bir bütün olduğuna inanıyorum, profil fotoğrafının ne kadar saçma veya alakasız olduğunun bi önemi olmadığına inanıyorum, o yüzden kendiminkini de değiştiremiyorum. Bu saatte allah başka dert vermesin.
hamilton amcamız sıkıntılı ferraride
 
  • Beğen
Tepkiler: Umur Bora
Screenshot_20250501_092001_com.instagram.android_edit_42442178836231.jpg
Merhabalar. Görseldeki sele borusu kullananlar var mı? Memnunlar mi? Yurt dışından almayı düşünüyorum.
 
  • Hahaha
Tepkiler: Can Çelik
Hamilton çirkef bi adam, performans düşüşünü sürekli mercedesin aracına bağlıyordu şimdi o araçla çaylak bile onu geçiyor, altondaki araba da iyi, Leclercin performansından belli. Rosberg bunun çirkefliğinden bıkıp emekliye ayrılmıştı şimdi çok mutlu :D
 
  • Üzgün
Tepkiler: Umur Bora
1-mayis-kadin.jpg
Emeği ile onuru ile alınteri ile hayat mücadelesi veren tüm insanların bayramı kutlu olsun...
 
Değiştiremiyorum, elim gitmiyor :(


İlla ki olacak, 2013’te de Rosberg’in arkasında kalmıştı. Tabi devir değişti, yaşlar ilerledi, artık zor :)
Ferrariynen, Mersedesinen olmaz. Olsaydı Ali Erbaş şampiyon olurdu
 
  • Beğen
  • Hahaha
Tepkiler: Alazarhus ve RTFM
Ferrariynen, Mersedesinen olmaz. Olsaydı Ali Erbaş şampiyon olurdu
97 senesinde Formula 1 izlemeye başladım, şu arabaya aşık olmuştum. O gün bugündür Williams’çıyım ama Williams’la da pek olmadı :(

1746094756693.jpeg
 
7:10'dan sonrasına bakın bu kadar çok bisiklet ancak yarışta olabilir, ne çok insan istasyona bisiklet ile gelmiş

97 senesinde Formula 1 izlemeye başladım, şu arabaya aşık olmuştum. O gün bugündür Williams’çıyım ama Williams’la da pek olmadı :(

326693 dosyayı görüntüle
güzel araba ama bagajı yok
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Alazarhus
97 senesinde Formula 1 izlemeye başladım, şu arabaya aşık olmuştum. O gün bugündür Williams’çıyım ama Williams’la da pek olmadı :(

326693 dosyayı görüntüle
Mekanik yol tutuş(Mc Laren) vs aerodinamik yol tutuş(Ferrari)
Kütle amortisörü, düşük yakıt tüketimi,az pitstop düşük güç(Renault) versus Yüksek güç, fazla yakıt tüketimi, fazla pit(Ferrari)

İyi yol tutuş, fazla lastik aşınması, çok pitstop versus daha az aşınma daha az pit
Diye diye gider.
Eskiden bir şeyden kazanırken bir şeyden kaybederdin, stratejiler ona göre olurdu.
Lastik ve yakıt pitstopu olmalıydı şimdi. Biraz daha bilinmezlik olurdu.
Ben de 99 dan beri takip ediyorum.
Hakkinen ve Raikkonenciyim.
 
  • Beğen
Tepkiler: RTFM ve Umur Bora
Merhaba gençler ve kendini daima genç hissedenler, bugün buraya biraz üzgün geldim, sadece de içimi dökmek istedim. Bilmiyorum, bence hiç hatam yok ama yine de gerçekleşen bir durum var, gerçekten çok ucuz atlattığım.

Dün bir rota planladım, henüz hava mis gibiydi; tuzla karışık iyot, palmiyelerin gölgesine sığınmış bir huzur... Cici bisikletimle çıktım evden. Yeni gelmiş, pırıl pırıl telefon tutucumu da taktım gidona. İstediğim oldukça basitti: Sahil yolunda, denizin huzurunu dinleyerek güzel bir tur yapmak. Aşağı yukarı 40 kilometrelik bir rotanın sonuna doğru yaklaşıyordum. Deniz ve manzaranın güzelliği ruhumu neşeyle doldururken, pedalların ritmiyle sakince ilerliyordum. Her şey olması gerektiği gibiydi, ta ki aynamdan hızla yaklaşan bir araba görene dek. O an zaman yavaşladı sanki, anında içimde hızla telaş hissi yükseldi. Yoldan biraz dışarı, emniyet şeridine hemen çizginin dış tarafına yöneldim. Ama orası hiç de sandığım gibi güvenli değildi; bir mazgal bekliyormuş beni orada, çok geç farkettiğim. Ön tekerim aniden mazgalın dış kenarına takıldı ve ben, kelimenin tam anlamıyla yere doğru uçtum.

Havada süzülürken iyice yavaşladım sanki, kaskımı bağladığımı, çocukken öğrendiğim judo derslerini, düşmenin inceliklerini düşündüm. Tomoe nage tekniğindeki gibi bir düşüşü başarırsam işe yarayacak sandım. Bir de oğlum geldi aklıma. Ancak belki de hepsini bir anda düşündüğümden, zamanlamam bozuldu. Ne yüzümü ne düşüşümü koruyamadım. Kaskın rüzgarlığı sürtünmenin etkisiyke kaskı geriye ittirince yüzüstü asfaltta sürüklendim. Gözlerimden yaşlar fışkırdı, bir an her şey karardı. Sonra bir his: Ağız dolusu sıcaklık ve serbestçe ağzımda boşlukta duran ön üst sol kesici dişim. Ağzımı hiç açmadan hemen yerine ittim içgüdüsel olarak. O an bir adam geldi sağolsun, beni sıkıştıran araba çoktan gözden kaybolmuş ama o adam durdu yanımda, iyi misiniz dedi hal hatır sordu, “Allah razı olsun” diyebildim içimden. Su verdi, peçete uzattı. Konuşamadığımı fark etti. Eşimi aradım, telefonu ona verdim. Sonrası ise; Hastane, tomografi, fırlayan dişi yerine direk yerleştirdiğim için diğer dişlerime sabitleme. Ucuz atlattım dedim ya, gerçekten öyle. Yüzüm şükür ki tamamen parçalanmadı, hiçbir yerim kırılmadı ama malesef burnum ve üst dudağım hâlâ bir balon gibi. Dişim, şu an hala açıp bakamadığım dişim... Eğer önümüzdeki 10 gün içinde kemiğe tutunmazsa, veda edeceğim dişim.

Bugün aynaya baktığımda sadece bir şişlik ya da birkaç sıyrık görmüyorum; yaşadığım sarsıntıyı, hâlâ içimde taşıdığım korkuyu da görüyorum. Belki bir mucizeydi kırılmadan çıkmak ama kolay atlatılacak bir şey değil sanırım. Pedallamaya devam etme isteğim şu an içimde değil, belki aylar sonra geri döner. Bu kazayı “sadece bir düşüş” diye basitleştirmek istemem; bu, hayatımda atlattığım en kötü ikinci kazaydı — ilki çok küçüktüm, bu defa her şeyi farkındalıkla yaşadım. Ama hayattayım. Bu satırları yazabiliyorum, belki bu da, kendime yeniden başlama gücünü bir gün bulabileceğimin bir işaretidir.

Hepimiz için yollar daha güvenli olsun diye anlatmak istedim. Lütfen siz de kaskınızı takın, aynanızı ihmal etmeyin, dikkatli sürün. Bazen sizin hatanız olmasa da hayat bir anda yön değiştirebilir... Sağlıklı, keyifli ve güvenli sürüşler diliyorum hepinize.
 
97 senesinde Formula 1 izlemeye başladım, şu arabaya aşık olmuştum. O gün bugündür Williams’çıyım ama Williams’la da pek olmadı :(

326693 dosyayı görüntüle

Ben bu aracın 96 modelini 96 yazında görmüştüm, dibine kadar gittim :)

Damon Hill Rothmans sigaraları tanıtımı turundaydı. (ben de içiciydim o yıllarda)

Ben Hamilton'a hiç ısınamadım, başarılarına saygılıyım. İlk geldiği sene Alonso ile giriştikleri gereksiz çekişme Alonsoya bir şiampiyonluğa mal oldu, bunu tersten de okuyabilirsiniz, Hamilton bir şampiyonluk kaybetti. Ama, bu durumlarda araçlara ince ayar çeken usta varken, çömezin ilk fırsatta zıplamaması gerekir diye düşünüyorum.
 
Geri