Eray BAYĞAR
Daimi Üye
- Kayıt
- 31 Mart 2019
- Mesaj
- 357
- Tepki
- 322
- Şehir
- Ankara
- İsim
- Eray
- Başlangıç
- 2009—10
- Bisiklet
- Mosso
- Bisiklet türü
- Cyclocross
belli mesaj sayısına ulaşıncaya kadar konu açamıyorsunuzben neden konu açamıyorum arkadas![]()
belli mesaj sayısına ulaşıncaya kadar konu açamıyorsunuzben neden konu açamıyorum arkadas![]()
Peki neden böyle bir fikre kapıldın, taşlı yollara girip mevcut bisikletin yetersiz mi gelmeye başladı?Bir gravel alsam acaba hoşuma gider mi? Bedenime uygun etrafımda kullanan da yok ki deneyeyim arkadaş. İçime kurt düştü işte...
Galiba her yerde gravel bisikletler için anlayamadığım şekilde yol ve dağ bisikleti arası bi tür gibi propoganda yapılıyor ya, o sebepten benim de etrafımda var bu ikilemde bi kaç kişi. Ben gerçekten anlayamıyorum, gravel bisikletlerden dağ bisikletimsi bi konfor elde etmek nasıl mümkün olabilir yav..Peki neden böyle bir fikre kapıldın, taşlı yollara girip mevcut bisikletin yetersiz mi gelmeye başladı?
Endüstri bir akım yaratıp herkese yeni bisiklet aldırmaya çalışıyor sanırım, gravelleri de allayıp pullayınca çekici görünüyor renkller vs. Bi ara çift amortisörlü neye hizmet ettiği belli olmayan market bisikletleri doluydu etraf.Galiba her yerde gravel bisikletler için anlayamadığım şekilde yol ve dağ bisikleti arası bi tür gibi propoganda yapılıyor ya, o sebepten benim de etrafımda var bu ikilemde bi kaç kişi. Ben gerçekten anlayamıyorum, gravel bisikletlerden dağ bisikletimsi bi konfor elde etmek nasıl mümkün olabilir yav..
Galiba her yerde gravel bisikletler için anlayamadığım şekilde yol ve dağ bisikleti arası bi tür gibi propoganda yapılıyor ya, o sebepten benim de etrafımda var bu ikilemde bi kaç kişi. Ben gerçekten anlayamıyorum, gravel bisikletlerden dağ bisikletimsi bi konfor elde etmek nasıl mümkün olabilir yav..
fizyolojik bir sorun yoksa hamlık olabilir, yanlış kadro boyu veya sele yüksekliği olabilir.Bisiklet sürerken, 1km falan gittikten sonra dizimin üstündeki kaslar yavaş yavaş ağrımaya başlıyor, sizce bunun sebebi nedir ?
Forumda takılmak yetti..
Yol bisikleti çok rahatsız edecek seviyede sert ve sarsıntılı geliyordur. (Malum ülkenin bozuk yolları çok sarsıyor). Ama onun verdiği hafiflik, serilik ve hızlılık duygusunu çok ta kaybetmek istemiyorsundur. Bozuk yolların da içinde olduğu uzun geziler planlıyorsundur.
Dağ bisikleti gibi ağır arazi şartlarına girmiyorsundur, dağ taş tırmanmıyor, hoplamıyor, zıplamıyorsundur. Yine de arkadaşlarının arkasından hafif patika ve arazilere de girebileyim çok ta rahatsız olmadan diyorsundur.
Bu durumda Gravel neden olmasındır?
Şaaakkkk
Hocam masrafa sokma şimdi beni![]()
Aslında yetersizlikten ziyade farklı sürüş stilini merak etmem sebep oldu. Elimde bir dağ bisikleti ve bir trekking bisikleti var. Aktif olarak trekking bisikletini kullanıyorum. Proje olarak da eski bir dropbar topluyordum ama kilom pek güvenilir gelmedi binmek için. Birlikte tura çıktığım çoğu kişi gravela döndü. Ekip olarak genelde asfalt ve köy yollarındayız. Ormana ve çamura girdiğimiz neredeyse yok.Peki neden böyle bir fikre kapıldın, taşlı yollara girip mevcut bisikletin yetersiz mi gelmeye başladı?
Evde sadeleşme isteği de ayrı bir konu abi. 80 cm gidon ile bisikleti evde biraz zor zaptediyorum. Evde küheylan var gibi. Duvara assan olmuyor. Ortada dursa olmuyor.Elinde bir dağ bir de yol varsa, çakıla gerek yok. Ama elinde bunlardan sadece biri varsa, ya da ikisi de olup ev ortamında bisiklet sadeleşmesine gitmek istiyorsan ve dediğim şekillerde kullanım sana daha pratik ve doğru geliyorsa, elindekini satar çakılını alırsın.
Elinde bir dağ bir de yol varsa, çakıla gerek yok. Ama elinde bunlardan sadece biri varsa, ya da ikisi de olup ev ortamında bisiklet sadeleşmesine gitmek istiyorsan ve dediğim şekillerde kullanım sana daha pratik ve doğru geliyorsa, elindekini satar çakılını alırsın.
Uzun zamandan beri dikkatimi çekiyor, akşamları bisikletleriyle turlamaya çıkan insanların çoğunun sele yüksekliği yanlış. En az yarısının seleleri olması gerekenden alçak, özellikle RKS kullanıcıları alçak sele ile dolaşıyor.
Sık sık gördüğüm yol bisikleti kullanan bir genç var, onun da tam tersi sanki kadro boyu büyük ve selesi çok yüksek kalıyor. Onu her gördüğümde uyarasım geliyor ama dışarıdan karışmak olmaz. Genç yaşta dizlerine yazık.
Uzun zamandan beri dikkatimi çekiyor, akşamları bisikletleriyle turlamaya çıkan insanların çoğunun sele yüksekliği yanlış. En az yarısının seleleri olması gerekenden alçak, özellikle RKS kullanıcıları alçak sele ile dolaşıyor.
Sık sık gördüğüm yol bisikleti kullanan bir genç var, onun da tam tersi sanki kadro boyu büyük ve selesi çok yüksek kalıyor. Onu her gördüğümde uyarasım geliyor ama dışarıdan karışmak olmaz. Genç yaşta dizlerine yazık.
aslında o endüstri kısmını size yönelik değil de genele yazmıştım, uzmanlığınız olan alanda size ukalalık da etmek istemem öyle anlaşıldıysam kusura bakmayınAslında yetersizlikten ziyade farklı sürüş stilini merak etmem sebep oldu. Elimde bir dağ bisikleti ve bir trekking bisikleti var. Aktif olarak trekking bisikletini kullanıyorum. Proje olarak da eski bir dropbar topluyordum ama kilom pek güvenilir gelmedi binmek için. Birlikte tura çıktığım çoğu kişi gravela döndü. Ekip olarak genelde asfalt ve köy yollarındayız. Ormana ve çamura girdiğimiz neredeyse yok.
Mevcut bisiklette rahat edebilmek için gidonu genişletip açıyı arttırdım. Ve gidon boyunu yükselttim. Ellerimi dropbar tutar pozisyona sokacak bir inner barend dahi taktım. Fena olmadı.
Dediğim gibi sadece merak.
Endüstrinin insanları yeni bisiklet almaya ikna etmeye çalışmasını anlayabiliyorum teşekkür ederim. Reklamcıyım.
Evde sadeleşme isteği de ayrı bir konu abi. 80 cm gidon ile bisikleti evde biraz zor zaptediyorum. Evde küheylan var gibi. Duvara assan olmuyor. Ortada dursa olmuyor.