Scudo Sports

Specialized maşa çatladı

@İbrahim A. Fren papuçlarını söküp tekrar yerleştirin,fren teli gerginliğini kontrol edin.Akort gerekterecek bir durum var ise tekeri döndürdüğünüzde zaten belli olması gerekiyordu. :kötü:
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahim A.
Scudo
@Bahadır Gürel Markaya değil hocam, ithalatçının tavır ve hareketlerine kızmış insanlar. Kimse Specialized / Sworks'ü kötülemiyor. Adamlar king ona lafımız yok :D

Sizin yolladığınız konuda eşref saatlerine denk gelmiş değiştirmişler.
 
teşekkür ederim hepsini yaptım. daha doğrusu yaptırdım. bisiklete tonla para verdim bir de yarın öbür gün "garanti kapsamına çıkmış bu" demesinler diye vida sıktırmaya aktif pedala gidiyorum.

jantı temizlemek için alternatif öneri varsa açığım. bir de biraz absürt bir durum, garanti kapsar mı kapsamaz mı.
 
@master06

Bu tek örnek değil. Başka örnekler de var bu forumda. Eşref saati değil hizmet anlayışı.
 
@İbrahim A. İyi niyetle şunu dene. Balataları sök. 80-180 aralığında her hangi bir zımparayı masaya yatır, papuçları çok bastırmadan kontrollü zımparala ( havada zımpara yapma ) papuçların net şekilde her bir köşesi hafiften zımparalandığına emin ol. sonrasında bulaşık deterjanıyla güzelce jantların papuçlarına değen yerleri sil. devamında temiz suyla iyice yıka-sil. deterjan kalıntısı kalmamalı. Papuçları tak. ses varsa şikayetçi ol.
 
@İbrahim A.

şunu deneyebilirsiniz:
(link)

Benim de kullandığım bir ürün, Gökhan Kutluer kadar olmasa da ben de memnunum. Biraz uğraştırıyor ama güzel temizliyor jantı...
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahim A.
@Murat B. Harikaymis aklıma yazdım. Yurtdışından birşey alacağım zaman siparişi kesin siparis gecerim. ama şuan kargo+ürün çok pahalliya geliyor. CIF + deterjan + balata spreyini bir kere daha deneyip olmazsa AP yolunu tutacağım bakalım ne olacak.
 
Bu konuyu görmem iyi oldu. Bir sonraki bisikletimi şöyle kaliteli hafif birşey alayım diyordum, specialized da aklımdaki markalardan biriydi, ama bir mıcırlı yolda maşa çatlayacaksa benden uzak olsun öyle marka. Üstüne distribütör'ünün ve markanın kendi "uzman" larının tutumları da parayla rezil olmak gibi. Sen koskoca isim yapmış markasın, ne olur yani hafif müşteri kusuru gibi gözükse bile ver yeni kadroyu müşteri memnuniyeti sağla 100 dolarlık maşadan batacak mısın?

Ben bu tip markaları sevmiyorum üçün beşin hesabını yapan. Yukarıda arkadaş zippo örneği vermiş, leatherman'de böyle bir marka mesela. Ne olursa olsun adamların önceliği müşteri memnuniyeti -abartı olmadığı sürece-. Burada yeni bir maşa verilip müşteri memnun edilmiş olunsaydı bu konuda okuyanlar sayesinde çok daha falza potansiyel müşteri markaya ve/veya distribütöre bağlanmış olurdu. Açıkcası okuduklarımdan midem bulandı benim. Specialized almam merida alırım bende 10kg altı ya da trek olur giant olur yeter ki müşteriye satış sonrası sırt çevirmeyen bir marka olsun.
 
Bir çok kez farklı sebeplerden dolayı gidip çoğunlukla olumlu sonuç aldığım üzere sizin de bir tüketici olarak bulunduğunuz ilçe kaymakamlığı bünyesinde faaliyet gösteren tüketici hakem heyetine başvurun ve inş olumlu sonuç aldığınızda satıcı dağıtıcı distribütör kim varsa hepsi de müteselsilen sorumlu. Hakkınızı sonuna kadar aramanızı tavsiye ederim. Geçmiş olsun.
 
kimseyi savunmak değil niyetim ama burada aktif pedala biraz da haksızlık yapılıyor.
Aktif pedal'dan almış olduğum bisiklette tam üç defa maşasısında ve kadroda boya çatlaklarına benzer çizikler meydana geldi.

Bakırköy mağaza müdürü Bora Tirki'ye gösterip, ilgilenmelerini rica ettim.
şimdiye dek hiçbir olumsuz tavırla karşılaşmadım. Allah razı olsun ilgilendiler, resimlerini çekip gönderdiler ve üçüncükez kadrom değişti. eğer ilgisiz, umursamaz bir tavır içerisinde olsalar üç defa buna katlanmazlardı.

Allah var yukarda ben tavırlarından çok memnun kaldım. belki diğer mağazadaki insanların davranışları farklıdır, bilemiyeceğim. Bakırköy mağazası bu konuda çok iyi. Bora abi ve Taner abi çok iyi insanlar.

Specialized markasını dile getirmeye hiç gerek yok zaten. adamlar öyle bir firma ki; bir tanecik boya çatlağı var diye, kurumsal prensiplerinden ötürü bütün kadroyu kestirip çöpe atıyorlar.

12063583_10153722887631392_1021800625347627471_n.jpg
 
Bu arada Yusuf Bey'in maşası ve daha sonra kadrosu da değiştirilmiştir.

Kimse işin gerçeğini bilmeden yazı yazmasın lütfen :)

Herkese elimizden gelenin en iyisi şeklinde yardımcı olmaya devam ediyoruz.
 
Buna benzer bir olay vapurda biri ile yaşamıştım.
Carbon almış, çatlamış falan Otimde ki aktif pedala götürmüş pek ilgilenmemişler.
O da pek üstüne düşmemiş, bisiklet yurt dışından alındığı için.
Bakırköy mağazası ile görüşmüş, bize getirseydin elimizden geldiği kadar yardımcı olurduk falan demişler.
Sanırım, aktif pedalın Bakırköy şubesi gayet bu konuda başarılı. :harika:
Specialized alsam sanırım, Bakırköy aktif pedaldan alırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kuzey Ege
@Hasan Çağri

severek kullandığım specialized bisikletimin distribütörünün ilgi ve alakasını görmek memnun edici, iç rahatlatıcı. :)
 
Yazılanları başından sonuna kadar okudum. Gerçi olayın üzerinden 5 yıl geçmiş.
Bence firma haklı bu durumda. Kullanıcıyı da bisikletini de inceledim. Abimizin kilo sorunu var. Aktif pedal'ın tek hatası, düz maşalı bisikleti adama satmak olmuş. Bence amortisörlü bir bisiklet vermeliydi, kilo fazlasının yarattığı basıncı absorbe ederek yumuşatabilmesi için.
Ancak satış esnasındaki ortamı hayal ediyorum, kullanıcı hafif olmasından dolayı düz maşayı istemiştir ve bu konuda %100 doğru düşündüğümü biliyorum. Kendi ağırlığına bakmaksızın amortisörün yarattığı 1,5-2 kg fazlalık abimizin gözüne batmıştır.
Bakın sevgili arkadaşlarım, herkes anatomisine göre bisiklet almalı. adam zayıf, çelimsizse hafif bir bisiklet almalı ki rahat rahat sürebilsin. Aynı şekilde kilolu ve yapılıysan da kalıbına göre bir bisiklet almak zorundasın, lakin baskının %60'ını parmak kalınlığındaki iki tane aluminyum çubuğa veriyorsan amortisör kullanacaksın sevgili dostum.
Dün tur için arkadaşlarla buluşmaya giderken bir bisikletli arkadaş gördüm, selamlaştım. Arkadaş en az 120 kg falan vardı. Sabit maşalı bir trek kullanıyordu. Neden düz maşa aldığını sordum, ağırlığından dolayı dedi. güldüm ve devam ettim. Şimdi o adam bir çukura girip o maşayı halletse, sorun üretici firmada, öyle mi?
Bir de bazı arkadaşlar yok karar değiştirmiş, yok başka markaya bakacakmış, yazıp çizmişler. Ben bu adamlardan 3 sene önce bir kask aldım, yanında ufacık bir çizik olduğunu iki hafta sonra fark ettim, getir abi sorun değil değiştiririz dediler. Pekala kullanıcı hatası diyebilirlerdi. O kask o maşadan daha pahalı bu arada.
Specialized gibi markaların ülke distribütörlüğünü almak öyle her babayiğidin harcı değildir. Masaya 10 milyon dolar koysan adam dönüp bakmaz bile. Adam markasının gücünü taşıyabilecek birilerini arar çünkü.
Lütfen markalara bilip bilmeden sallamayın. Bugün dünyada bisiklet konusunda işini en büyük titizlikle yapan markaların neredeyse başında gelir specialized.
Markaya saydırıp başka tercih yapacak olan arkadaşlarımızı da sirkeci'ye davet ediyorum. Carraro ve salcanolarda peşine güzel indirim yapıyorlar.
 
@Kuzey Ege 120kg olup yol bisikleti kullanan arkadaşlar var forumda onlara ne diyeceksin peki, kilo yüzünden maşa çatlaması hiç olacak iş gibi değil bana göre, o zaman bu bisiklet maşası kazadan sonra un ufak olur, ayrıca ben hiçbir bisiklet modelinde şu kilonun üstündeki kullanıcılara uygun değildir diye bir ibare de görmedim, eğer kilo ciddi bir sorun çıkartacaksa bunu belirtmek üreticinin görevidir
 
Kilo bisiklette baz alınmaz. Nedeni de çok basittir. Hiçbir bisiklet kitapçığında kilo sınırı yazmaz.
Kilo sınırı yazsa amenna denilen geçerli olur ama kilo sınırı yazmadığına göre imalat hatasıdır.

Benim anlamadığım o kadar mühendislik falan,filan kelimeler kurulurken neden kitapçıklarına sınır kilo koymazlar. Ürünün başına en ufak hata gelse hemen kullanıcı hatası denilmesi çok saçmadır.

Olayın markanın saygınlığıyla da açıklanamaz. Öyle olsa idi şu anda 11.000.000 adet markası çok bilinen otomobil geri çağrılmazdı.

Birde Decatlonda aynı şey başıma geldi ( 93 kiloyum ) Abi sen kilolusun demez mi satıcı. Ben sadece güldüm ve 3 yıllık ürünün değişimi ile bir üst model satın aldım. bir haftada vitesler ayar kaçınca ( bozulunca ) abi bununla atlayıp, zıplanmış demesi ile bisikleti para iadesi ile biten duruma getirdi. ve bir daha benim hayatımda Decathlon bisikleti yok.

Burada da markaları ilahlaştırmayalım. Dünya üzerinde hiç bir ürün yoktur ki tek tek test edilsin, kontrolden geçirilsin.
O yüzdendir ki üretim ve imalat hatalarına karşı 2 yıl garanti vardır.

Tekrar yazayım garantinin asıl gayesi ÜRETİM ve İMALAT hataları içindir.

@Şeref ARSLAN
Bunun yerine,,,Markalar Bizi Sevsin, Müşterilerine Güvensin, Müşterilerini Desteklesin Demek daha doğru olur.
Neticede Para bizden çıkıyor.;)
 
@Asusmune
Hamit Ağabey, sirrus elitlerin kitapçığında yanlış hatılmıyorsam 125 yolcu + 25 kg bagaj kapasiteli yazıyor. maşası kırılan bey de bu sınırlar dahilinde olduğundan kırılan maşanın garanti kapsamında değiştirildiğini tahmin ediyorum.

bisikletin kullanıldığı yolun durumu ile ilgili olarak da garanti kapsamında aşağıdaki gibi ifadelerle sınırlar çizilmektedir.

SPECIALIZED'in BÜTÜN KADROLARI UYGUN KULLANIM ŞARTLARINDA SÜRÜLDÜĞÜ (yani XC kadrosuyla Street yada DJ, All Mountain kadrosuyla DH koşullarında sürmediğiniz ) SÜRECE ÖMÜRBOYU BOYU GARANTİ KAPSAMI ALTINDADIR. Ayrıca Bisiklerlerde BÜTÜN BİSİKLET OLARAK 1 YIL, DONANIM OLARAKTA ÜRETİCİYE DAYALI 2 YIL GARANTİ KAPSAMINDADIR.

Specialized kadroların ömür boyu garantisi hakkında önemli açıklama
 
Geri