Scudo Sports

Sorumsuz şoförün durak dışında kapısını açması

Çok geçmiş olsun. Ben zaten bu durak harıici inmek ve binmek için şoföru darlayanlara uyuz oluyorum. Hayır abi nereye yetişeceksin zaten 100 mt de bir durak var. İster kadın ol ister sağlık çalışanı. Kurallar hepimiz için geçerli. Ama tabi gördüğüm kadarı ile o noktada yolcu indirilmez artık! Tabi sağdan geçerken daha dikkatli olmak gerekiyor.
 
Scudo
Kaza oranı 8 dersek 3 otobüsü kullanana,1 yayaya, 4 bisikletliye verirdim. Şimdi izninizle açıklayayım. Otobüs sürücüsüne soracak olsak duran trafikte kapı açmayan sürücü yoktur argümanıyla savunacak kendisini (bizim otobüsün sağından geçmeyen yoktur argümanıyla savunmamız gibi) duran trafikte o kapı açılır ne yazık ki yazılı kural gibi olan kuralsızlık budur. Gelelim yolcuya durak dışında kapı açılsın talebinde bulunması kendisine 1 puan vermeme neden oldu. Bu kapı açma mevsuzundan otobüs sürücüleri ile kavga eden mi dersin, bıçak çeken mi dersin. Gelelim 4 puana bu çok önemli kurallardan birisidir (bana sen uyuyor musun diye gelmeyin yazının sonunda açıklayacağım) Bizim için yol olmayan yeri kullanma hakkımız yok. Otobüsten inen siz olsanız size bir motor çarpsa bu başlık çok farklı şekilde açılırdı büyük ihtimalle. Bir aracın sağından gidiyorsanız o kadar hızlı gitmeye hakkımız yok. Peki bu durumda ben ne yapıyorum sağ ayağımı kilitli pedaldan söküp adeta bir scooter sürer gibi aracın sağından yavaş yavaş geçiyorum. Geçmiş olsun dileklerimle.
 
Geçmiş olsun Allah beterinden saklasın.
images.jpeg

Bisiklet üstunde ve trafikte iken hep kötü senaryoyu düşunmek lazim.
 
geçmiş olsun Allah beterlerinden saklasın...
HİM'den bir şey çıkacağını düşünmüyorum ama geri dönüşlerini de merak etmiyor değilim.
 
Kaza oranı 8 dersek 3 otobüsü kullanana,1 yayaya, 4 bisikletliye verirdim. Şimdi izninizle açıklayayım. Otobüs sürücüsüne soracak olsak duran trafikte kapı açmayan sürücü yoktur argümanıyla savunacak kendisini (bizim otobüsün sağından geçmeyen yoktur argümanıyla savunmamız gibi) duran trafikte o kapı açılır ne yazık ki yazılı kural gibi olan kuralsızlık budur. Gelelim yolcuya durak dışında kapı açılsın talebinde bulunması kendisine 1 puan vermeme neden oldu. Bu kapı açma mevsuzundan otobüs sürücüleri ile kavga eden mi dersin, bıçak çeken mi dersin. Gelelim 4 puana bu çok önemli kurallardan birisidir (bana sen uyuyor musun diye gelmeyin yazının sonunda açıklayacağım) Bizim için yol olmayan yeri kullanma hakkımız yok. Otobüsten inen siz olsanız size bir motor çarpsa bu başlık çok farklı şekilde açılırdı büyük ihtimalle. Bir aracın sağından gidiyorsanız o kadar hızlı gitmeye hakkımız yok. Peki bu durumda ben ne yapıyorum sağ ayağımı kilitli pedaldan söküp adeta bir scooter sürer gibi aracın sağından yavaş yavaş geçiyorum. Geçmiş olsun dileklerimle.

Öncelikle geçmiş olsun dileğin için teşekkür ederim. Kaza oranı bencede şoför 4, 1 yaya ve 3 bisikletli olmalı nedeni durak dışı yolcu indirmesi. Eğer durakta olsaydı o zaman tersi olurdu puanlama. Şoförleri haklı çıkarmaya çalışmayalım, Hepimiz biliyoruz belediye otobusleri genelde umursamazdır. Yolcuda dikkat edebilirdi, ne zaman otobuse binsem durakta olsa dahi her zaman inmeden once sağıma bakarım. Motorlu, bisikleti veya otobuse koşan biriyle çarpışmamak için. Yolcunun sağına bakmadan kapıdan kaldırıma atlıcam der gibi depar atmasıda ayrı oldu. 5 yıl onceki otobus şoförleri hiç umursamazdi, omuzdan silme geçerlerdi bizi. Son zamnlarda artan şikayetler, videolu kanıtlar nedeniyle oldukça azaldı. Eshot şikayet geçmişine baktım en son 2017de şikayet etmişim oda beni sollayıp sıkıştırdıgı için. 3 yıl sonra demekki çürük elmaya denk geldim. Bu arada o kadar hızlı gitmeye gerek yok demişsiniz, yalnız normal geliyor 30km hızla gittiğimi kameradan öğrendim :) Hissettirmiyor bu yol bisikletleri
@Burak B. Karbon gidonun da siz alırsınız artık. Tekrar geçmiş olsun. Sağlığınıza bir şey olmaması sevindirici. (çarptığınız kişinin de tabi)

Tabiki sağlık daha önemli. Asfalttan kalkıp ilk iş vucudumu dinledim ağrı, sızı varmı vs olmayınca direk şoföre yürüdüm. Neden kırmızı ışıkta, durak dışı kapı açıyorsun vs vs olan oldu artık. Kavga etmeye değmez, şoförun hayatını az çok biliyoruz, eğitim ve kültür seviyeleri düşüktür. Bizler gibi kültürlü medeni insanlar değil, aralarında kültürlü olanlarda var onlara lafım yok. 2 yıl once başıma gelen bir olayı anlatayım, sabah durakta beklerken el sallamama rağmen hatta koşmama rağmen beni gormeyıi geçmesi ve arkadan gelen otobuse binip 1 sonraki duraktan inip beni almayan otobusu yakaladım. Şoföre kızdım neden beni gormuyorsun? geçiyorsun vs diye sarhoş gibi tipi vardı. Geçtim arkaya oturdum yanıma kolları full kıllı haydut geldi, oturup sıkıştırdı beni. Ettiğin lafları geri al kafanı kırarım vs vs tehdit etmişti. Düşünün otobus şoförleri böyledir, haklı çıkarmak yanlış olur. Haydut efendimiz otobus şoförlerin şefiydi malesef böyle insanlar çalışıyor. Olayı tırmandırmamak için, 5 kuruşluk adamla kavga etmemek için tamam lafı geri alıyorum sorun yok diyerek olayı kapattık. Çarptıgım yolcuya gelirsek, bacağı morarmış seke seke yürüyor, kırık vs yok fakat arkadaş zayıf oldugu için darbeyi fazlasıyla hissetmiş. Karbon gidona gelirsek bahara doğru belki :) Kışın alü sertleşir soğuktan esnemez (dermişim)
geçmiş olsun Allah beterlerinden saklasın...
HİM'den bir şey çıkacağını düşünmüyorum ama geri dönüşlerini de merak etmiyor değilim.
Aslında yarıyor, 3 yıl once 2017 senesinde konakta otobusun biri beni solayıp, koruklu otobus oldugunu unutmuş olmaliki solladıktan sonra şerde geçerken otobusun arka kıçı benim omzuma değecek kadarıdı. Hızımda 35-40 civarıydı. Yer atatürk kültür merkezi ile sabancı kültür merkezi arasında oluyor, bilenler bilir orda araç sollanmaz. Him'e şikayet atılır vs, 1 hafta sonra şoförü uyarmışlar,cezada kesilmiş. Facebook gruptan biri otobus şoforunu tanıyormuş, o zaman söyledi. Sıkıştırdıgım için pişmanım demiş. ulaşıyor bir şekilde, izmiri bisiklet şehri yapmaya çalışıyor belediye, kendi belediye otobusleri bisikletlilere yapılan davranışlarından hoşlanmaz.
 
Son düzenleme:
bazen gelen elestiriler, ikinci dunya savasi almanyasinda, yahudilerin, bizim de almanlara karsi hatalarimiz olmustur diye birbirlerini suclamasina
Siz daha forumu tamıyamamışsınız. Burada biz arkadaşımızı forumcak eleştirmiyoruz bile.
Eğer eleştiriyor olsaydık ikinci dünya savaşı sırasında Pearl Harbor görmüş Capon kamikazesi gibi saldırırdık.:krktm: :ssrtcbya: :D
 
Öncelikle geçmiş olsun.

e o zaman, otobus gorunce ne yapalım bekliyelimmi?

Otobüs değil hangi araç olursa olsun gerektiği yerde durup bekleyeceğiz. Kimse beklemeyi sevmez(otobüsteki yolcunun durağa gelmeyi beklemek istememesi gibi)!
 
Çok çok geçmiş olsun :(
Otobüs şoförü ve yayadan bahsetmeye gerek yok, her gün karşılaştığımız yurdum halleri. Kendimizi korumaya alacak şekilde sürmekten başka çözüm yolu yok. Neyseki siz iyisiniz. Bahsetmek istediğim sadece şu görsel:

14.png


Bu görsel sizin şehir içi sürüş tarzınızı yansıtıyor aslında. Trafiğin içindesiniz ve 158 BPM nabız... Gereksiz pedala asıldığınız anlamına gelir. İşe gidiş-geliş sürüşü mü yoksa antrenman mı bilmiyorum ama eğer antrenmansa, evden ilk çıktığım 5-10 km yani sakin bir yola çıkana kadar ısınırım ve pedala asla asılmam, aynı şekilde antrenmanı bitirip eve dönerkenki son 5-10 kmde de trafiğin içine girdiğim için yine benzer şekilde dinlenme amaçlı sürerim. Bu dinleniş sağlığımız için de faydalı, vücudumuzda kan dolaşımı hızla devam etmesine rağmen laktik asit üretimimiz azaldığı için, hücre içleri ve kan plazmasında biriken laktik asidi bu yolla daha iyi karaciğere ulaştırmış ve vücudumuzdan arındırmış oluyoruz. Eve eğer vücudumuzdaki bu fazla orandaki laktik asitle dönersek, daha çok ağrı çekeceğiz. Yani bunu yaparak 1 taşta 2 kuş vurmuş oluyoruz :harika: Trafikte daha yavaş seyretmiş de oluyoruz.

İkinci konu gidonununuz. Sağ eliniz görünmüyor, sol eliniz de frende bile değil sadece dropta... Şehir içinde, hele ki şu keşmekeşte droptan tutacak bir durum bence yok, hele ki tek eli bırakmak çok çok riskli zaten yaşayıp görmüşsünüz.

Bunları yazma amacım şu. Bu tip kazaları siz de ben de forumdaşlar da yine yaşayacağız. İstanbul'da sadece bugün kim bilir kaç kaza oldu bu şekilde. Her gün olmaya devam edecek. Yapılacak en mantıklı şey kendimizi güvene almak. Her an araçların arasından önünümüze yaya atlayabilir, her an bir arabanın kapısı açılabilir (kapıya çarpmak çok daha acı verici inanın) veya bir toplu taşıma aracından yolcu inebilir, hatta aniden motorlu kurye bile çıkabilir orta şeritten sağ tarafa geçmeye çalışan. Bunları zaten biliyorken temkinli olmak ve kendimizi düşünmek çok önemli.

Tekrar geçmiş olsun
 
Forumda yapılan eleştiriler ilgili kişiyi sevdiğimizden, benzer hataları yapma ihtimali olan bisikletlileri de uyarma gereği duymamızdan kaynaklanmakta. Yoksa paçoz motorcu forumlarında görüldüğü üzere "heyyoooo herifin aynasını kırdım iyi bir ders verdim" şeklinde bisikletliye bisikletli güzellemesi yapan bir forum olmadı bu platform. Buradaki kişiler son derece sağduyu sahibi insanlar.
Trafikte, özellikle duran trafikte bir aracı hızla sağlamak yapacağım en son iş. Bisikletle her gün işe gidip geliyorum ne yazık ki bisiklet yolları olmadığından trafik içinde seyrediyor ve motorlu araçların yapmış olduğu hatalara tanık oluyorum. Işıklarda veya bir nedenle trafik durmuş ise o araçtan illa biri arkasını kontrol etmeden araçtan çıkıyor. Kaç kez böyle bir kazanın kıyısından döndüm. Her defasında da ihtiyatlı olmam sayesinde kaza yaşanmadı. Çünkü bir araç ışıklarda duruyorsa o araçtan illa biri fırlayacak. Böyle bir potansiyel var. Daha iki gün önce araç yol ortasında durmuş (ışıklarda değil) araçtan inen kişi sürücü ile vedalaşıyor. Bende sağdan ilerliyorum. Kendi kendime bak dedim kesin beni görmeyecek o nedenle ben önlemimi alayım ve yavaşlayım. Dediğim gibi oldu nerdeyse durmama rağmen bodoslama bisikletime daldı. (Benzer durumlar için bakınız)
Yayaların bisiklete kafa atma isteği
Hatta zaman zaman ilerleyen araçtan bile insanların fırlayacağını, kapıyı açıp kapatacağını düşünürüm. Benzer bir kazada motorcu dünyasının fenomeni altın elbiseli adam kazaya kurban gitmişti. Aslında bunlar hep 1.5 metre kuralına şehiriçi trafikte uyulmasının imkansızlığından kaynaklanıyor. Birde bisikletli hangi şeritten gidecek. (Trafik kanununda bisiklet sağ şeritten gider diye bir hüküm var mı bilmiyorum) Sağ şeridi kapatıp bir gitmeye kalk bakalım. O nedenle nerdeyse hepimiz girmemizin aslında yasak olduğu emniyet şeridinde hareket ediyoruz. Bazen bir cambaz ipi kadar dar o beyaz şeridin içinde.
Tekrar hatırlatma babında;

Bisiklet, motorlu bisiklet ve motosiklet sürücüleri ile ilgili kurallar: Madde 66 – Bisiklet, motorlu bisiklet ve motosiklet sürücülerine aşağıdaki kurallar uygulanır. a) Ayrı bisiklet yolu varsa, bisiklet ve motorlu bisikletlerin taşıt yolunda, Bisiklet, motorlu bisiklet ve motosikletlerin yayaların kullanmasına ayrılmış yerlerde, Bunlardan ikiden fazlasının taşıt yolunun bir şeridinde yanyana, Sürülmesi yasaktır. b) Bisiklet sürenlerin en az bir elleri, motorlu bisiklet sürenlerin manevra için işaret verme hali dışında iki elleri ve motosiklet sürenlerin devamlı iki eller ile taşıtlarını sürmeleri ve yönetmelikte belirtilen güvenlik şartlarına uymaları zorunludur. c) Bisiklet, motorlu bisiklet ve sepetsiz motosiklet sürücülerinin, sürücü arkasında yeterli bir oturma yeri olmadıkça başka kişileri bindirmeleri ve yönetmelikte belirtilen sınırdan fazla yük taşımaları yasaktır. Sürücü arkasında ayrı oturma yeri olan bisiklet, motorlu bisiklet ve sepetsiz motosikletlerle bir kişiden fazlası taşınamaz.
 
Son düzenleme:
Öncelikle geçmiş olsun.



Otobüs değil hangi araç olursa olsun gerektiği yerde durup bekleyeceğiz. Kimse beklemeyi sevmez(otobüsteki yolcunun durağa gelmeyi beklemek istememesi gibi)!

Dileğin için teşekkür ederim, O zaman arabamı çıkarayım ve arabamla işe gideyim bundan sonra madem beklicekmiişiz :)
 
Trafiğin içindesiniz ve 158 BPM nabız... Gereksiz pedala asıldığınız anlamına gelir.

Öncelikle dilğiniz için teşekkür ederim.. Neden ? Haftanın 6 gunu sabahları işe giderken antreman yapıyorum, Poligondan-limontepeye yüzde15 eğim yollarda tırmanış antremanları, yokuşu tekrar inip tekrar tınaztepeye adından anlıycagın yine tırmanışlar.. Kameradaki elevation değeri yanlış editlediğim için farklı çıkıyor. Neyseki gelelim 158bpm olayına, o yol yokuş sürekli yüzde 3 eğim. Işıklardan kalkıp sprint attım, aslında videonun başlangıçı pedali çevirmeyi bıraktıgım zamandan itibaren. Otobuse yaklaştıgımda yol yüzde1 e düşüyor gorundugu gibi, o sırada pedal çevirmeyi bırakıp, termal dizliklerimi düzeltmek için tek elle surdum. Normalde tek elle kullanan biri değilim :) Evden çıkar çıkmaz ilk 15dk düz yolda hızımı yavaş yavaş artırım dizlerimin ısınmasını ve kaslarımın kendine gelmesini bekliyorum. En sonda tırmanışa başlıyorum, İşe yaklaştıgımda son 10dk yavaşlıyorum fakat 10km ısınma ve soguma yapamam, iş yerine antremanla max 40km oluyor. Isınma ve sogumayı km olarak dahil edersek geriye bişey kalmıyor :) Ayda 750-800km arası yol yapıyorum. Aktif olarak 3 yıldır sürekmekteyim yaptıgım yanlış olsa şu ana kadar dizlerim acıyor olurdu.

''Sağ eliniz görünmüyor, sol eliniz de frende bile değil sadece dropta... Şehir içinde, hele ki şu keşmekeşte droptan tutacak bir durum bence yok''

Droptan frenlere daha etkili ulaşıyorum güç açısından. Hoodlardan tuttugumda tepkilerim zayıf oluyor, yokuş aşağı neden hoodlardan tutarak inmiyoruz? Bir sebebi var droplardan tutmamın. Hoodları sadece sakin kullanımda, tırmanışlarda kullanıyorum.

''Bunları yazma amacım şu. Bu tip kazaları siz de ben de forumdaşlar da yine yaşayacağız. İstanbul'da sadece bugün kim bilir kaç kaza oldu bu şekilde. Her gün olmaya devam edecek. Yapılacak en mantıklı şey kendimizi güvene almak. Her an araçların arasından önünümüze yaya atlayabilir, her an bir arabanın kapısı açılabilir (kapıya çarpmak çok daha acı verici inanın) veya bir toplu taşıma aracından yolcu inebilir, hatta aniden motorlu kurye bile çıkabilir orta şeritten sağ tarafa geçmeye çalışan. Bunları zaten biliyorken temkinli olmak ve kendimizi düşünmek çok önemli.''

Bu yoruma katılıyorum.. Kapıya çarpıyordum, gidonun ucundan sıyırdım. Neden aynaya bakmıyorsun demişim adama, ağzında sigara tünen davarın biri boş boş bakındı sadece. Duran trafiklerde araçların arasından max 20km gibi hızla geçiyorum, kapı açılma riski yüzünden. Otobusun sağından 30la geçmemin sebebi durak olmaması, otobus kapıların dışa doğru açılmaması. Yoksa 30ile duran arabaların solundan yada sağından geçmek canına susamaktan başka bişey değil. Hesaplama hatası, diz termalleri düzeltme isteğine yenilmek :)

SON OLARAK YAZAYIM, KONUYU BAŞTAN OKUMAYANLAR İÇİN. NEDEN OTOBUSUN SAĞI? OTOBUSTEN SONRA SAĞA DONUŞ VAR, O YOLA GİRMEK İÇİN BU ŞEKİLDE GİTTİM. VİDEODA ELEKTRİKLİ MOTORSİKLETİ GORDUGUNUZ YOLA GİRECEKTİM. YOKSA BİLİRİM OTOBUSUN SOLUNDAN GEÇMEM GEREKTİĞİNİ. büyük harf için kusura bakmayın okusunlar diye :)
Geçmiş olsun, kusurun fazlası sizde.

Kusur için teşekkür ederim, konuyu baştan sona okuyun lütfen

not:
Kazayı unuttum, bugun sabah keyifle antreman yaptım. Ta ki işe gelince bisikletforumdaki yanıtları gorunce. Daha once faceden paylaşırdım, saçma sapan yanıtlar nedeniyle bu tarz videoları paylaşmama kararı almıştım. Bisikletofruma paylaşayım dedim yine yaramı deşip durulan yanıtlarla karşılaştım. Bu saatten sonra video vs paylaşmam, arşivime eklerim ilerdeki yıllarda kendi çapımda izlerim. Kazayı sağ salim, kırıksız vs atlattıgına seviniyorum, olan oldu bitti artık dedim, şikayette edildi. Bisikletforuma ne zaman mesajları gorsem hala 5 dk once yaşamışım gibi hissettiriyor. En güzeli paylaşmamak,en fazla deniz kenarı, antreman rotasının screenshotu paylaşmak.
 
@Burak B. Dostum hafta sonu veya boşa düşünce bir olta resitali bekliyorum. Çupra olur ,lidaki olur veya levrek. Hem kafanı dağıtırsın hemde değişiklik olur. :harika:
 
Öncelikle dilğiniz için teşekkür ederim.. Neden ? Haftanın 6 gunu sabahları işe giderken antreman yapıyorum, Poligondan-limontepeye yüzde15 eğim yollarda tırmanış antremanları, yokuşu tekrar inip tekrar tınaztepeye adından anlıycagın yine tırmanışlar.. Kameradaki elevation değeri yanlış editlediğim için farklı çıkıyor. Neyseki gelelim 158bpm olayına, o yol yokuş sürekli yüzde 3 eğim. Işıklardan kalkıp sprint attım, aslında videonun başlangıçı pedali çevirmeyi bıraktıgım zamandan itibaren. Otobuse yaklaştıgımda yol yüzde1 e düşüyor gorundugu gibi, o sırada pedal çevirmeyi bırakıp, termal dizliklerimi düzeltmek için tek elle surdum. Normalde tek elle kullanan biri değilim :) Evden çıkar çıkmaz ilk 15dk düz yolda hızımı yavaş yavaş artırım dizlerimin ısınmasını ve kaslarımın kendine gelmesini bekliyorum. En sonda tırmanışa başlıyorum, İşe yaklaştıgımda son 10dk yavaşlıyorum fakat 10km ısınma ve soguma yapamam, iş yerine antremanla max 40km oluyor. Isınma ve sogumayı km olarak dahil edersek geriye bişey kalmıyor :) Ayda 750-800km arası yol yapıyorum. Aktif olarak 3 yıldır sürekmekteyim yaptıgım yanlış olsa şu ana kadar dizlerim acıyor olurdu.

''Sağ eliniz görünmüyor, sol eliniz de frende bile değil sadece dropta... Şehir içinde, hele ki şu keşmekeşte droptan tutacak bir durum bence yok''

Droptan frenlere daha etkili ulaşıyorum güç açısından. Hoodlardan tuttugumda tepkilerim zayıf oluyor, yokuş aşağı neden hoodlardan tutarak inmiyoruz? Bir sebebi var droplardan tutmamın. Hoodları sadece sakin kullanımda, tırmanışlarda kullanıyorum.

''Bunları yazma amacım şu. Bu tip kazaları siz de ben de forumdaşlar da yine yaşayacağız. İstanbul'da sadece bugün kim bilir kaç kaza oldu bu şekilde. Her gün olmaya devam edecek. Yapılacak en mantıklı şey kendimizi güvene almak. Her an araçların arasından önünümüze yaya atlayabilir, her an bir arabanın kapısı açılabilir (kapıya çarpmak çok daha acı verici inanın) veya bir toplu taşıma aracından yolcu inebilir, hatta aniden motorlu kurye bile çıkabilir orta şeritten sağ tarafa geçmeye çalışan. Bunları zaten biliyorken temkinli olmak ve kendimizi düşünmek çok önemli.''

Bu yoruma katılıyorum.. Kapıya çarpıyordum, gidonun ucundan sıyırdım. Neden aynaya bakmıyorsun demişim adama, ağzında sigara tünen davarın biri boş boş bakındı sadece. Duran trafiklerde araçların arasından max 20km gibi hızla geçiyorum, kapı açılma riski yüzünden. Otobusun sağından 30la geçmemin sebebi durak olmaması, otobus kapıların dışa doğru açılmaması. Yoksa 30ile duran arabaların solundan yada sağından geçmek canına susamaktan başka bişey değil. Hesaplama hatası, diz termalleri düzeltme isteğine yenilmek :)

SON OLARAK YAZAYIM, KONUYU BAŞTAN OKUMAYANLAR İÇİN. NEDEN OTOBUSUN SAĞI? OTOBUSTEN SONRA SAĞA DONUŞ VAR, O YOLA GİRMEK İÇİN BU ŞEKİLDE GİTTİM. VİDEODA ELEKTRİKLİ MOTORSİKLETİ GORDUGUNUZ YOLA GİRECEKTİM. YOKSA BİLİRİM OTOBUSUN SOLUNDAN GEÇMEM GEREKTİĞİNİ. büyük harf için kusura bakmayın okusunlar diye :)


Kusur için teşekkür ederim, konuyu baştan sona okuyun lütfen

not:
Kazayı unuttum, bugun sabah keyifle antreman yaptım. Ta ki işe gelince bisikletforumdaki yanıtları gorunce. Daha once faceden paylaşırdım, saçma sapan yanıtlar nedeniyle bu tarz videoları paylaşmama kararı almıştım. Bisikletofruma paylaşayım dedim yine yaramı deşip durulan yanıtlarla karşılaştım. Bu saatten sonra video vs paylaşmam, arşivime eklerim ilerdeki yıllarda kendi çapımda izlerim. Kazayı sağ salim, kırıksız vs atlattıgına seviniyorum, olan oldu bitti artık dedim, şikayette edildi. Bisikletforuma ne zaman mesajları gorsem hala 5 dk once yaşamışım gibi hissettiriyor. En güzeli paylaşmamak,en fazla deniz kenarı, antreman rotasının screenshotu paylaşmak.
images (1).jpeg
 
@Burak B. Bey, toplu taşıma araçlarının yoğunlukta olduğu duran trafiğin yanından 30’a yakın hızla geçiyorsanız bu tip kazaları göze almış olmanız gerekir. Tek el sürmeniz, üstelik o elinizin frende bile olmaması gibi durumlar bizim tespitlerimiz, sizin için ise normal şeyler. Ya tek tek savunma yapmak yerine bizim yazdıklarımızda doğruluk payı arayacaksınız, ya da kendi alışkanlıklarınızda ısrar edip deneme yanılma yoluyla ikna olacaksınız. Biz sizin düşmenizi kendimiz düşmüşüz gibi içselleştirip üzüldüğümüz için siz de bir daha düşmeyin istiyoruz, yorumlarımızı da buna göre yazıyoruz. Fakat canla başla, kişi kişi, paragraf paragraf cevap vermeniz bizim yazdıklarımızı duymak istemediğinizi gösteriyor.
Duymayı istediğiniz bir mesaj yazayım o halde, eski mesajımı da unutun lütfen.
Bu ülkede bisiklete saygı kalmamış. Sorumsuz otobüs şoförü kapısını açıyor, sorumsuz yolcu da sağına soluna bakmadan önünüze atlıyor. Bu ülkede eğitim şart. Ne kuralları takan var ne bisiklete saygı. Bıktık artık bu muameleden, bisiklete saygı! #trafiktebizdevarız #bisikletigör
 
@Burak B. Paylaşmakla en güzelini yaptınız. Kurum hafızası diye bir şey vardır. Herkes kendi tecrübelerini anlatır not alır sonra aynı sorunla karşılaşan çalışan bunları inceler çözüm bulur. Onun gibi sizin yaptığınız da forum hafızasına katkı sağladı. Siz de hata varsa hepimiz ders çıkardık. Belki bu yazılanları okuyan birilerinin yapacağı hatayı yapmamasına vesile olacaksınız. Saygılar...
Dileğin için teşekkür ederim, O zaman arabamı çıkarayım ve arabamla işe gideyim bundan sonra madem beklicekmiişiz :)
Bisiklet bu beklemeye gelmez mi diyorsunuz hızlı ve çılgın İsmail vardı bi ara 🤣
 
@Serkan Mıstınoğlu Tek elle sürmüyorum genelde su içmek için, km saatina bakmak için, far ışığı ayarlamak ve termalleri düzeltmek için bırakırım mecburi. Yanlış zamanda denk geldi malesef. Murpy kanunu işte, saatlerce 2 elle sür, yüzünü kaşıyayım diye elini kaldır ve hoop tek elle kulanıyrosun damgası yemek.. Araba kullanırken kim 2 elle kullanıyorki ? 2 elle kullanılması şartsa 1.vitesten kalkalım ve bagırtarak gidelim.. Medya gücü ne diyorsa o, Kabullendim artık, şofor haklı suçlu benim, olan yolcuya oldu mosmor bacakla geziyor.

Bisiklet bu beklemeye gelmez mi diyorsunuz hızlı ve çılgın İsmail vardı bi ara 🤣

En son bisiklete geri dönmüş adam, başarabilcekmi görcez :D Paylaşmak sizler için güzel oldu, benim için güzel olmadı malesef. Sürekli sinirlerim hırpalandı okumaktan. Şoför normal gununu gun ediyor, yolcunun bacagı ağrıyor vs. En temizi bu saatten sonra paylaşmamak.
 
Gözlerden kaçan birşey var 3 erkek kazaya karisiyor üçüde çok efendi. Bu kaza altyazilı olarak avrupada yayinlansa Turkiyeyi AB ye niye almiyoruz diye kafalarini taşlara vururlar. Allah hepimizi iyilerle karşilastirsin.
 
Son düzenleme:
@Atasoy İnce detayı yakalamışsın :) Bağırarak olay çözülmez.. Ergen bir kız yolcuya çarpsaydım herhalde taciz etti beni diye bağırırdı ortalık karışırdı :D
 
Geri