Efe Yamac Yarbasi
Daimi Üye
- Kayıt
- 18 Ekim 2013
- Mesaj
- 353
- Tepki
- 265
- Şehir
- İstanbul
- Bisiklet
- Cannondale
pedal çevirmeye daha hakim olduğunuzda vites geçişlerinin daha güzel olduğunu farkedeceksinizdir. ben de bir süre altus kullanmıştım, tourney'in bir seviye üstü sadece sonuçta, ayarları yapıldığında ve vitesi doğru şekilde değiştirdiğimde oldukça rahat geçiyordu. sıkıntısıysa muhtemelen daha iyi modellere kıyasla daha hızlı bozulmasıydı ayarının. yani ayarı olduğu sürece her vitese tatmin edici bir şekilde geçebilirsiniz.
bu arada daha önceki bir mesajınıza şöyle bir ekleme/düzeltme yapabilirim, daha çok vites genellikle daha hızlı gidebileceğiniz bir vites oranı sağlamaz size. onun yerine aradaki açık aralıklara da birer dişli ekleyerek iki vites geçişi arasında karşılaşabileceğiniz kadans farkını ortadan kaldırmayı amaçlar. örneğin, gidip çılgın bir grupset de taksanız bisikletinize, aynakolda en büyük diş ve rublede en küçük diş oranları aynı kalabilir, eğer değişirse de çok çok az değişir. aradaki fark sağlamlık, hafiflik, serilik ve daha çok vites seçeneğiniz olması olur.
bu arada daha önceki bir mesajınıza şöyle bir ekleme/düzeltme yapabilirim, daha çok vites genellikle daha hızlı gidebileceğiniz bir vites oranı sağlamaz size. onun yerine aradaki açık aralıklara da birer dişli ekleyerek iki vites geçişi arasında karşılaşabileceğiniz kadans farkını ortadan kaldırmayı amaçlar. örneğin, gidip çılgın bir grupset de taksanız bisikletinize, aynakolda en büyük diş ve rublede en küçük diş oranları aynı kalabilir, eğer değişirse de çok çok az değişir. aradaki fark sağlamlık, hafiflik, serilik ve daha çok vites seçeneğiniz olması olur.


