srdrmrs
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 9 Haziran 2014
- Mesaj
- 2.344
- Tepki
- 7.503
- Yaş
- 38
- Şehir
- istanbul
- Başlangıç
- 1994—95
- Bisiklet
- Canyon
Anladım ama dediğim gibi bu bisiklete yeni geçtim ve 28 çok sınırda kalıyor, bu nedenle lastik maşaya sürtebilir dedi teknik servistekiler, cadex lastik basıncı için sitesinde bu jant ile benim kiloma göre 82psi öneriyor, ilerleyen zamanlarda belki jantı satıp iç lastikli bir sisteme tekrar dönebilirim ✌️kendi görüşümdür ama 28 ve üstü kullanmadıkça tubeless biraz gereksiz oluyor.
neden?
zaten dar bir lastik ve bu nedenle havasını çok düşürmen mümkün değil , bir de hookless demişsin basınç olarak 72yi geçemezsin bu durumda.
başta hookless kullanıyorum sonra da max 25 kullanabiliyorum değince kafam karıştı. sonra instagramdan bakıp disc kullandıgından emin oldum.
28mm kullanabilirsin. 25 dogru olmayacaktır. zaten zipp bile jantlarını min 28 kullanmamızı tavsiye ediyor. (hookles öncülerinden)
@yavuzkosar
Anladım ama dediğim gibi bu bisiklete yeni geçtim ve 28 çok sınırda kalıyor, bu nedenle lastik maşaya sürtebilir dedi teknik servistekiler, cadex lastik basıncı için sitesinde bu jant ile benim kiloma göre 82psi öneriyor, ilerleyen zamanlarda belki jantı satıp iç lastikli bir sisteme tekrar dönebilirim ✌
ben de Tcr kullanıyorum. 28lik lastikle kullanıyorum 10k oldu olacak. yeni serilerde 30 hatta sanırım 32'ye kadar izin veriyor Tcr kadroları. Kudret söylediyse bir bildiği vardır elbet ama bilemedimAnladım ama dediğim gibi bu bisiklete yeni geçtim ve 28 çok sınırda kalıyor, bu nedenle lastik maşaya sürtebilir dedi teknik servistekiler, cadex lastik basıncı için sitesinde bu jant ile benim kiloma göre 82psi öneriyor, ilerleyen zamanlarda belki jantı satıp iç lastikli bir sisteme tekrar dönebilirim ✌
Teşekkürler, bu konuda bi kudret ve diğeri teknikteki arkadaş ile görüşeceğim, 2018 sonrası tcr sl kadroların maşa bir tık daha geniş ama benim bisikletin ilk sahibinden edindiğimiz bilgiye göre 28 ile kullanmış zamanında, konuyu netleştirirsem 25 olanları satıp 28 e geçebilirim.ben de Tcr kullanıyorum. 28lik lastikle kullanıyorum 10k oldu olacak. yeni serilerde 30 hatta sanırım 32'ye kadar izin veriyor Tcr kadroları. Kudret söylediyse bir bildiği vardır elbet ama bilemedim![]()
Merhaba, 700x35 lastik için oto siboplu iç lastik önerebilir misiniz? Patlayan lastik kenda idi. Yedek takıp siboptan hava kaçıran da decathlon. Schwalbe baktım ama ölçü birimi farklı o yüzden anlayamıyorum. 700x35 tam olarak ne diye geçiyor? 28x1.00 mi?
Üzerinde yazan AV 17 nedir peki?3.5/2.54 ~ 1.38".
28x1.40 civarı yaklaşık 37-622'ye, yani 700x35'e denk geliyor. 28x1.00 ise yaklaşık 700x25, 26-622 gibi.
Lastik ölçülerini inç olarak verme eğilimi genelde MTB grubunda var. İç lastiğin üstünde 2.00 gibi ölçüleri gördükten sonra detaylara bakmaya hiç gerek yok, o lastik 29" MTB lastikleri içindir.
Az yukarıda konusu geçen şu lastik tam olarak uyar: (link) . Ürün resmi yanlış, onun da konusu yukarıda var.
306936 dosyayı görüntüle
Üzerinde yazan AV 17 nedir peki?
Teşekkür ederim abi. Peki sence schrader mi yoksa presta mı kullanmalı? Ben benzinliğe denk geldiğimde rahat şişirebileyim diye presta almamıştım. Ama presta için de daha az hava kaçırır diyenleri gördüm. Dün oto siboptan kaynaklı sanırım bayağı problem yaşadım. Yani lastikte hava çıkan bir delik yok iyice kontrol ettim. Ama bazen hava basıyor bazen basmıyor. Kafası bozulmuş herhalde. Bazen hava sızdırıyor, bazen sağlam gidiyor. Olmadı adaptör taşıyıp presta da alabilirim.AV= American Valve ya da Auto Valve. Schrader, oto, motor, kalın diye de adlandırılıyor.
17= ortalama 17 mm iç çaplı jantlara uygun lastik. Bu şart değil tabii, çoğu 19 mm jantlarla gelen trekking bisikletlerine de uyuyor. Örneğin bunun bir kalını AV 19 modeli 2" ve üstü kalınlıktaki lastikler için.
Schwalbe ince siboplu modelleri SV diye isimlendiriyor, o da normalde kalın olan Schrader Valve ile karışıklığa yol açıyor. Oysa oradaki SV "Sclaverand valve". FV (French Valve), presta, ince sibop ile aynı.
Teşekkür ederim abi. Peki sence schrader mi yoksa presta mı kullanmalı? Ben benzinliğe denk geldiğimde rahat şişirebileyim diye presta almamıştım. Ama presta için de daha az hava kaçırır diyenleri gördüm. Dün oto siboptan kaynaklı sanırım bayağı problem yaşadım. Yani lastikte hava çıkan bir delik yok iyice kontrol ettim. Ama bazen hava basıyor bazen basmıyor. Kafası bozulmuş herhalde. Bazen hava sızdırıyor, bazen sağlam gidiyor. Olmadı adaptör taşıyıp presta da alabilirim.
O zaman çok uğraş gerektirecek. Otodan devamPrestaya geçmek için şişirme adaptörü yetmiyor, sibop deliğinde oluşan boşluğu da gidermek gerekiyor. Ya prestaya uyumlu janta geçilmeli, ya delik adaptörlerinden kullanmalı. Bu adaptörlerden nerede satılıyor bilmiyorum. Ben Legarda'nın jantlarını yenilerken Mavic jantlarla birlikte gelmişti, o adaptörler sayesinde hangi lastiği istersem kullanabiliyorum. Çok da basit iki parça ama doğru anahtar kelimeleri bulamadığımdan satıldığı bir yer de bulamadım.
306937 dosyayı görüntüle
Hava kaçırma konusunda presta mucizevi çözüm değil. Ötekinden az kaçırıyordur muhtemelen ama yine de kaçırıyor sonuçta.
Güneşten olmuş olabilir mi?Yol bisikletime 8 aydır binmiyorum bisiklet kapalı balkonda askıda duruyor sıcak veya soğuk ile temas halinde değil. Schwalbe durano plus folding 700x25c toplamda 1200km falan oldu. Tekrardan aktif olarak geçen gün bindim bugün temizlik yapacağım zaman lastik yüzeyinde çatlaklar olduğunu gördüm. Acaba herhangi olumsuz bir tarafı olur mu?
Lastiği çıkarıp da baktım çatlaklar lastik yüzeyindeki kanal çevrelerinde yüzeysel olarak. Bunu korumanın yada daha da olmasını engelleyebilir miyim? İlk defa böyle bir şey görüyorum. 2020de wiggledan almıştım.
Çatlak lastik ile sürmek tehlikelidir fakat günümüzün lastik fiyatlarını ele alırsak ben olsam yavaş ve güvenli bir şekilde sürerdim fakat uzun yol yapmazdım.Yol bisikletime 8 aydır binmiyorum bisiklet kapalı balkonda askıda duruyor sıcak veya soğuk ile temas halinde değil. Schwalbe durano plus folding 700x25c toplamda 1200km falan oldu. Tekrardan aktif olarak geçen gün bindim bugün temizlik yapacağım zaman lastik yüzeyinde çatlaklar olduğunu gördüm. Acaba herhangi olumsuz bir tarafı olur mu?
Lastiği çıkarıp da baktım çatlaklar lastik yüzeyindeki kanal çevrelerinde yüzeysel olarak. Bunu korumanın yada daha da olmasını engelleyebilir miyim? İlk defa böyle bir şey görüyorum. 2020de wiggledan almıştım.
bişi olmaz. hissiyatta değişiklik yoksa devamke.Yol bisikletime 8 aydır binmiyorum bisiklet kapalı balkonda askıda duruyor sıcak veya soğuk ile temas halinde değil. Schwalbe durano plus folding 700x25c toplamda 1200km falan oldu. Tekrardan aktif olarak geçen gün bindim bugün temizlik yapacağım zaman lastik yüzeyinde çatlaklar olduğunu gördüm. Acaba herhangi olumsuz bir tarafı olur mu?
Lastiği çıkarıp da baktım çatlaklar lastik yüzeyindeki kanal çevrelerinde yüzeysel olarak. Bunu korumanın yada daha da olmasını engelleyebilir miyim? İlk defa böyle bir şey görüyorum. 2020de wiggledan almıştım.