- Kayıt
- 15 Eylül 2011
- Mesaj
- 25
- Tepki
- 7
- Şehir
- Konya
- İsim
- Abdullah Şehid
- Başlangıç
- 1997—98
- Bisiklet
- Giant
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Ben de bir şey sorayım, önceki bisikletimde iç lastiklerle kullandığım vittoria rubino pro 4 dış lastiği tubeless ready jantlarda kullanabilir miyim? Evetse lastikleri değiştirip tubeless sıvısı eklemek haricinde yapmam gereken bir şey var mı?
Çok teşekkür ediyorum yanıtınız için.Bahsettiğim lastik bu: (link) . Stoğunda bulunan bir yer bulamadım şu anda. Arada bir Hepsiburada'da da görüyorum. Ben BikeAndOutdoor.com'dan almışım ama şu anda yok.
306777 dosyayı görüntüle
Amazon'da buldum ama onun da sibobu farklı. Şu anda bulunamayan bir modelin üstünde durmaya gerek yok, alternatiflerine bakmak lazım.
Aralık sınırıyla ilgili konuyu da bu lastik üzerinden açıklarsam, ürünün adı bu: Continental Tour 700x32C/47C. Burada 32 ve 47 minimum ve maksimum dış lastik genişlikleri. Schwalbe Delta Cruiser Plus 700x38'in 38'inin bu iki sayının arasında olması gerekiyor: 32≤38≤47.
Bir de sibop türü aynıysa (Schrader = SV = AV = oto = motor = kalın) lastik uygundur.
Bu Mosso Legarda ile gelen şerit:
![]()
Bir iç lastikten daha ince ve yumuşak, basınç kolaylıkla şeriti deliklerin içine ittiriyor, deliklerin kenarından kesilme ihtimali, balon yapan kısmın fazla incelme ihtimali ya da aşağıdaki resimdeki gibi olması gerekenden uzun tel kullanıldığında telin şeridi ve lastiği delip patlatma ihtimali var:
![]()
Bunun takılmış halini bulamadım. 200psi demişim, 235 psi'ymiş:
306778 dosyayı görüntüle
Bu hiçbir şekilde jant deliklerinin içine doğru esnemiyor, jant iç boşluğundan gelen herhangi bir pürüzün bu şeridi aşması pek kolay değil. Üreticinin belirttiğine göre 235 psi basınçla şişirilmiş bir lastiğin üzerinde gitmekle beton zeminde lastiksiz olarak jant üzerinde gitmek aynı şeymiş. Yani ihtiyaçtan fazla dayanıklı. Bu Token şeritlere alternatif olarak Vittoria'nın oldukça başarılı, Shimano v.b. gibi firmaların da fena sayılmayacak ürünleri var.
Bu 2" ve daha kalın lastikler için.Çok teşekkür ediyorum yanıtınız için.
(link)
Bu ürün iç lastik için uygun mudur bana? Schwalbe orijinalliğinden yararlanmak istedim ancak sibobu vs. uygun mu bilemedim.
Tamamdır, bunu sipariş ettim teşekkür ediyorum hocam 🙏 Umarım kullanmamız gerekmez, daha önce hiç değiştirmedim çünkü 😅 Sürekli bunu, pompayı, yama takımını ve levyeyi yanımızda taşımak aslında bir yük oluşturmaz mı her sürüş için?Bu 2" ve daha kalın lastikler için.
Şu olur: (link)
Tamamdır, bunu sipariş ettim teşekkür ediyorum hocam 🙏 Umarım kullanmamız gerekmez, daha önce hiç değiştirmedim çünkü 😅 Sürekli bunu, pompayı, yama takımını ve levyeyi yanımızda taşımak aslında bir yük oluşturmaz mı her sürüş için?
Çok fazla lastik çeşiti deneyimim olmadı lakin bu sene başında pirelli p7 sport kullanmaya başladım. Fiyatına göre fena değil lakin patlamaya meğilli bir lastik, 2500km kadar hiç patlamadı sonra ise aralıksız her gün patladı ve yama yapmak zorunda kaldım 6-7 kez. Şuanda bile ön iç lastikte 3 adet yama bulunuyor. Eğer patlamasın diyorsan uzak durmanı öneririm fakat patlasın bana hız lazım diyorsan alıp deneyebilirsin. 700x32 kullanıyorum. Yeni bir.çift lastik alacak olsam muhtemelen good year modellerine bakarım. Aklımda olan lastik bu.Tpu lastiklerden hiç memnun kalmadım patlama konusunda çok dayanıksızlar ve yama da olmuyor çoğuna ya da benim hatamdan kaynaklı hep jant ısırığı oldu. Yamalayamadım dolayısıyla.
Şimdi Conti 5000 GP lastiklerimin ömrü bitiyor Pirelli almak istiyorum performansbisikletten önerebileceğiniz bi lastik var mı jantlarım dura ace c60 dolayısıyla iç lastikli bir model bakıyorum.
Yedek iç lastik taşıyıp iç lastiği değiştirebilirsin. Tubeless ise eğer deliği kapatamayacak kadar büyük bir hasar aldıysa lastik fitil deneyebilirsin fakat ne kadar işe yarar orası tartışılır.Lastik patladığında, o an müdahale edip eve veya bisikletçiye kadar götürebilecek bir yöntem, kit, malzeme vb var mıdır?
306909 dosyayı görüntüle
Yanlış ürün yollanmış, bu gelmiş. Bu da olur mu hocam?

Aa bu çok iyi olmuş, teşekkür ederim üstad 🙏Ürün sayfasındaki görsel yanlış (ince siboplu modelin resmini kullanmışlar) ama ben jantın kalın siboba uygun olduğunu bilerek ürün adı ve açıklamasına göre o ürün linkini gönderdim ve bu gelen ürün doğru.
306910 dosyayı görüntüle
c60 tubeless değil miydi?Tpu lastiklerden hiç memnun kalmadım patlama konusunda çok dayanıksızlar ve yama da olmuyor çoğuna ya da benim hatamdan kaynaklı hep jant ısırığı oldu. Yamalayamadım dolayısıyla.
Şimdi Conti 5000 GP lastiklerimin ömrü bitiyor Pirelli almak istiyorum performansbisikletten önerebileceğiniz bi lastik var mı jantlarım dura ace c60 dolayısıyla iç lastikli bir model bakıyorum.
Selamlar, Hookless jant kullanıyorum, önerilen lastikler arasında Pirelli cinturato modelide var, halihazirda kullandığım lastik giant’in kendi markasi olan cadex lastikler var, giant slr1 jantla beraber aldım geçenlerde ufak bir cam deliğini sıvı kapatamadi belkide lastikle alakalı bilemiyorum, içten yama yapip sivi eklemeden (siparis Edeceğim yakında) şu anda devam ediyorum henüz hava kaçağı olmadı, acaba pirelliye geçsem daha mı rahat ederim tavsiyeniz ne olur ? Bu arada İstanbul’da genelde sahil yolu ve rumeli taraflarında sürüş yapıyorum.c60 tubeless değil miydi?
ben pro one ile kullanıyorum. kışın da cinturato ile. pro one sürtünme direnci en az olan lastiklerden biri. tabi ki tt lastikleri kadar hızlı değil ama onların da patlama dirençleri yok. cinturato ise 20.000km dir patlamadıgım bir lasitk. sürtenme direnci tabiki daha fazla ama kuru da ve ıslakta yol tutuşu ile kışın güven veriyor.
Selamlar, Hookless jant kullanıyorum, önerilen lastikler arasında Pirelli cinturato modelide var, halihazirda kullandığım lastik giant’in kendi markasi olan cadex lastikler var, giant slr1 jantla beraber aldım geçenlerde ufak bir cam deliğini sıvı kapatamadi belkide lastikle alakalı bilemiyorum, içten yama yapip sivi eklemeden (siparis Edeceğim yakında) şu anda devam ediyorum henüz hava kaçağı olmadı, acaba pirelliye geçsem daha mı rahat ederim tavsiyeniz ne olur ? Bu arada İstanbul’da genelde sahil yolu ve rumeli taraflarında sürüş yapıyorum.
Anladım, sıvı olarak muc off vardı içinde o nedenle bende şaşırdım, birde lastik olarak maximum 25mm takabiliyorum acaba pirelli 25 i var mıdır emin olamadım varsa da 32 ye göre bir tik daha hızlı olabilir mi?kapatmaması sıvı ile alakalı olabilir. pirellinin sıvısının kapatmadıgını muc off hemen kapatmıştı. sahip oldugun cadex güzel ama nısbeten narin bir lastik. cinturarto ile patlak derdin olmaz o kesin , ama ortalama hızın biraz düşebilir. (agırlık ve sürtünme direnci etkisi)
aynı güzergahta benzer rüzgarda 32mm cinturato ile 52.5 dakika 28mm pro one ile 46,5 dakikada geldim. watt oranları aynı. bunu yazmamdaki neden 32den 28e geçerken bile max 5 dakka oynuyor. kimi için az kimi için çok bir fark.
Yok hocam tubeless değil. Ağustos'un başjnda yeni lastikleri sipariş geçeceğim cinturatoyu listeme aldım.c60 tubeless değil miydi?
ben pro one ile kullanıyorum. kışın da cinturato ile. pro one sürtünme direnci en az olan lastiklerden biri. tabi ki tt lastikleri kadar hızlı değil ama onların da patlama dirençleri yok. cinturato ise 20.000km dir patlamadıgım bir lasitk. sürtenme direnci tabiki daha fazla ama kuru da ve ıslakta yol tutuşu ile kışın güven veriyor.

