SEL PER
Forum Demirbaşı
- Kayıt
- 25 Kasım 2014
- Mesaj
- 549
- Tepki
- 793
- Şehir
- antalya
- İsim
- Selçuk
- Başlangıç
- 1949—50
- Bisiklet
- Specialized
- Bisiklet türü
- Şehir - Tur
Burdan alan arkadaşlar olmuştu bakın isterseniz.Merhaba 7 yıldır kullandığım IGPsport10 un pili artık su koyunca BSC100 aldım bende oldukça da hoşuma gitti şimdilik ekran özelleştirilebiliyor, ortalama hızı ve anlık hızı aynı ekranda gösterebiliyor, gravity özelliği de var. Bunlar bana yeter. Silikon kılıf bakıyorum nerden temin edebilirim
Eğim anlamında diye biliyorum. Yokuş çıktiginiz sırada yüzde kaç eğimde tırmanış yaptığınızı gösteriyorBurdan alan arkadaşlar olmuştu bakın isterseniz.
(link)
Birde gravity ne anlama geliyor. Eğim ve yükseklik mi?
Malesef Büyük bir kazık yemişim "houseofbike" dan.
Gümrüklerde yaşanan sorunlar nedeniyle en fazla 200-300 TL fark vardır diye araştırmadan bsc100 u Türkiye'den house-of-bikedan siparişi verdim. Kargo ücretini de alarak yaklaşik 2000 TL'ye bana gönderdiler. Bu başlığı incelerken farkettim ki fiyat şu
(link)
arada 1000-1500 TL fiyat farkı var.Daha alalı 1 hafta olmadı mağazayı aradım ve ürünü geri iade etmek istediğimi veya fiyatın düzenlenmesini istedim ama yapabilecekleri hicbirşey yokmus. Geçmiş olsun Yediğim kazıkla kaldim. Yurtdışı sitelere devam edilecek yapacak bir şey yok. Yolun açık olsun housofbık
Elektronik ürünler içinde geçerli midir bu. Mağaza elektronik ürün olduğu için iade etme hakkınız yok dediMağazadan almadı iseniz kanun net olarak 14 gün içerisinde iade etme hakkını veriyor.
(link).
Mesafeli sözleşme yöntemiyle yapılan alışverişlerde cayma hakkı hangi sürede ve nasıl kullanılmalıdır? Telefon ile cayma hakkı kullanılabilir mi?
Tüketici mesafeli sözleşmede on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart üstlenmeksizin cayma hakkına sahiptir. Bu süre eğer “mal” satın alınacak ise malın tesliminden itibaren; “hizmet” satın alınacak ise hizmet sözleşmesinin kurulduğu andan itibaren başlar. Bunun yanı sıra sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de tüketici her zaman cayma hakkını kullanabilir.
Kötü bir alışveriş tecrübesi olmuş sizin için geçmiş olsun.Malesef Büyük bir kazık yemişim "houseofbike" dan.
Gümrüklerde yaşanan sorunlar nedeniyle en fazla 200-300 TL fark vardır diye araştırmadan bsc100 u Türkiye'den house-of-bikedan siparişi verdim. Kargo ücretini de alarak yaklaşik 2000 TL'ye bana gönderdiler. Bu başlığı incelerken farkettim ki fiyat şu
(link)
arada 1000-1500 TL fiyat farkı var.Daha alalı 1 hafta olmadı mağazayı aradım ve ürünü geri iade etmek istediğimi veya fiyatın düzenlenmesini istedim ama yapabilecekleri hicbirşey yokmus. Geçmiş olsun Yediğim kazıkla kaldim. Yurtdışı sitelere devam edilecek yapacak bir şey yok. Yolun açık olsun housofbık
Sözcü haber sitesinden alıntıdır;Elektronik ürünler içinde geçerli midir bu. Mağaza elektronik ürün olduğu için iade etme hakkınız yok dedi
Kötü bir alışveriş tecrübesi olmuş sizin için geçmiş olsun.
Teşekkür ederim ama umarım houseofbik için de iyi bir tecrübe olmayacak.
Yüksekliği doğru göstermiyor zaten. Ben denize yakın oturuyorum. Her gün aynı yoldan işe gidip geliyorum ve aynı noktada bazen yüksekliği -2m. gösteriyor bazen 34 m gösteriyor. Yükseklik verisi guvenilir değil.merhaba, bsc100s’im son suruslerde egimi sifir, toplam yukseklik kazancini da hesaplamamaya basladi. nasil oldu anlamadim. ariza mi yoksa yazilimsal bir sey mi bilmiyorum. benzer sorunu yasayan var mi?
yukseklik degisimini gostermez oldu. toplan alinan irtifadan bahsediyorum. yanlis da olsa bir rakam veriyordu. simdi sifir olarak gosteriyorYüksekliği doğru göstermiyor zaten. Ben denize yakın oturuyorum. Her gün aynı yoldan işe gidip geliyorum ve aynı noktada bazen yüksekliği -2m. gösteriyor bazen 34 m gösteriyor. Yükseklik verisi guvenilir değil.
Reset lemeyi bir deneyinyukseklik degisimini gostermez oldu. toplan alinan irtifadan bahsediyorum. yanlis da olsa bir rakam veriyordu. simdi sifir olarak gosteriyor
Maalesef elektronik ürünlerde gecerli degil artik bu kural, o sektörde çalışıyorum. Gecmis olsun bu arada, selamlar.Elektronik ürünler içinde geçerli midir bu. Mağaza elektronik ürün olduğu için iade etme hakkınız yok dedi
İster cihaz üzerinden ister uygulama üzerinden tanıtma yapabilirsiniz. Cihazın ayarlar kısmında sensör tanıtma menüsü var. Oraya girince sensörleri arıyor ve buluyor. Cihazın internet sitesinde ayrıntılı kullanma klavuzu var oraya bakabilirsiniz.Arkadaşlar merhaba. İGPSPORT BSC 100S kullanıyorum. Magene marka cadans sensörü ve gedoid marka nabız ölçer aldım. Bunları cihaza nasıl tanıtıyoruz. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Bunları cihaz üzerinden mi yoksa uygulama üzerinden mi tanıtacağız? Uygulamadan cadansı gördü ama nabız ölçeri gormedi. Cihaz üzerinden bu işlem yapılıyormu? İlginize şimdiden teşekkürler.
Teşekkür ederim. YouTube da reklamlari var gerek orada gerekse google web de bunu heryerde yazıyorum duyurmaya calisiyorum böyle firmaları duyurmamiz lazım. Denk gelirseniz beğeni yapın lütfen üstte kalsinMaalesef elektronik ürünlerde gecerli degil artik bu kural, o sektörde çalışıyorum. Gecmis olsun bu arada, selamlar.