a.valverde
El Imbatido
- Kayıt
- 22 Haziran 2018
- Mesaj
- 1.207
- Tepki
- 2.715
- Şehir
- istanbul
@Basar Giderim ustad , bir makalede okumustum ; kopruden gecis konusu hem emniyet hem de koprunun statigi acisindan mumkun degil. statigi diyorum , cunku yogun ruzgarda bisikleti kontrol edemeyecektir kimse, ruzgari kesmek icin panel koyalim dediginizde de , iste orada statik ve salinim devreye giriyor ki bu da mumkun degil.
diger aternatif , Avrasya tuneli ki , zaten bu tunelin icinde hiz siniri 70 km ve burada sag tarafa ilave edilebilecek, 1 metrelik bir bisiklet yolu daha dogru olur diye dusunuyorum. Ancak buna da guvenlik nedeniyle sıcak bakılmayacaktir. Esasinda bu yolu yaparken bu durumun da dusunulmus olmasi gerekiyordu .
vizyon meselesi , simdi 2020 'de bu kadar olaydan , salgindan , karantinadan sonra dahi , eminim ki , yeni bir kopru yapilsin yada bir tunel yapilsin , yine bisikletli gecisi dusunmeden yapilacaktir.
Kisaca, her iki yakaya gecis icin marmaray tren yada vapur disinda alternatifmiz yok ne yazik ki.
diger aternatif , Avrasya tuneli ki , zaten bu tunelin icinde hiz siniri 70 km ve burada sag tarafa ilave edilebilecek, 1 metrelik bir bisiklet yolu daha dogru olur diye dusunuyorum. Ancak buna da guvenlik nedeniyle sıcak bakılmayacaktir. Esasinda bu yolu yaparken bu durumun da dusunulmus olmasi gerekiyordu .
vizyon meselesi , simdi 2020 'de bu kadar olaydan , salgindan , karantinadan sonra dahi , eminim ki , yeni bir kopru yapilsin yada bir tunel yapilsin , yine bisikletli gecisi dusunmeden yapilacaktir.
Kisaca, her iki yakaya gecis icin marmaray tren yada vapur disinda alternatifmiz yok ne yazik ki.


