Scudo Sports

Gravel bisiklet sayfası

@a.erkan çok mantıklı bir sonuç. Bende bu yüzden 38 c ye kadar lastik takılabilen,hidrolik diskli yol bisikleti aldım.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Scudo
Triban serisi de aynı şansı tanıyor daha rahat kadrosu ve 23-32mm arası lastik takabilme özelliğiyle.

Arka ve ön bagaj takabilme , karbon maşa bu fiyata çok mutlu etti beni.

Yine @mariokaldato ve @Triban arkadaşa tavsiyeleri için teşekkür ediyorum.

+kadro , gidon, gidon boğazı ve maşa ömür boyu garantili. Muhatabın da belli.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@onur caliskan teşekkürederim. Sorularımın hepsine olmasa da bazılarına cevap buldum. İncelemeden ziyade kullanıcı yorumları benim için daha ön planda geliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: onur caliskan
GCN'in karşılaştırma videolarına ihtiyatla yaklaşmakta yarar var. Laboratuvar ortamında kontrollü biçimde yaptıkları ölçme biçme videolarına lafım yok (ki bunları onlar yapmıyor, oradaki bilimsel ekip yapıyor), ancak genellikle bilimsel olmaktan uzak, eğlencelik videolar bu karşılaştırma videoları. Elemanlar farklı bisikletlerle sadece o gün içerisinde yaşadıkları deneyimin sonuçlarını paylaşıyorlar. Buna bilimsel demek yanlış olur. Çünkü sonuçları etkileyecek sayısız dış faktöre etki etmeleri imkansız.
 
@a.erkan

@a.erkan

Yani yol bisikletine kalın lastik takamıyosun lakin gravele ince lastik takabiliyorsun he mi? Bi dene gravelimiz olsa İsviçre çahısı gibi her işimizi görecek he mi?

Abooo bunlar tuzak olmasın sakın bizi gandırıp paracıklarımızı sömürmesinler bizi bizden öte bizden içeri birdenbire bisikozombiye çevirmesinler hayır hayır buna aslağa müsaade etmemeliyik arkadaşlar uyanıh olmalıyık.
Kim ediyo bu mel'un oyunları yav..
 
@toledolu Kim istemez mesela ben istemem mesela ben bu elektrikli veya türevlerini bisiklet yolun da görünce mangalcılardan daha çok uyuz oluyor ve sinir oluyorum ayrıca yokuş hızlı çıkmak istesem motorsiklet alırım 80-120 ile çıkarım o yokuşları 20-25km hızla çıkmak nedir??
 
Dönüp dolaşıp aynı mesajları yazmaktan sıkılmadınız mı?

Temelde iki gravel konsepti var:
1- Daha kalın lastik takılabilen, disk frene elverişli endurance kadro,
2- Ultra romance tarzı, drop barlı, mtb-tur bisikletleri. Hepsi bu.

Ne dertmiş arkadaş, bitmedi bir türlü. Sayfayı her açtığımda aynı saçma mesajlar.
 
Tamam anladık yaratık görmüş gibi bakıyorsunuz. Emin olun anladık ama ilginizi çekmeyen, istemediğiniz bu türün sayfasına gelip aynı şeyleri tekrar tekrar ve tekrar yazarak ne kazanıyorsunuz arkadaş. Bizi rahat bırakın da daha yapıcı şeyler konuşalım.
Kaç yıldır var bu tür. Bırakın artık temel mantığını tartışmayı Allah aşkına yaw. He tamam yok böyle bir tür. He tamam zaten istemiyorsun. Zaten almazsın.
Bi huzur verin de insanlar kendi istekleri doğrultusunda hareket etsin be.
Lütfen BİZİ RAHATSIZ ETMEKTEN VAZGEÇİN.

Bıktım usandım aynı saçmalıklarınızı okumaktan.
 
@Taskar
Benim en baştaki amacım bir mtb alıp bunu hem arazi hem de yarı tur yarı gravel gibi kullanmak değildi. Bir çok bisikletçinin bisiklete başlarken yaptığı gibi işe mtb ile başladım. 2012 yılında bisikleti bana sevdiren arkadaşlarımın hepsi gerçek mtb'cilerdi. İlk başlarda 3-4 yıl onlara uydum ve bir çok mtb organizasyonuna, festivallere katıldım ama yaşım 50'yi geçince arazi beni yormaya başladı. Şehir içi için ve kısa turlar için katlanır bisiklet de alınca mtb'yi neredeyse hiç kullanmamaya başladım. Mevcut haliyle zaten asfalt kullanımına hiç uygun değildi ama bisikletimi birilerine vermeye ya da yok pahasına da satmaya gönlüm razı olmuyordu. Bu nedenle yukarıdaki ufak tefek değişiklikleri yaparak bahsettiğim amaçlarla kullanmaya başladım. Doğru yaptığımı düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
@yusuferkoc güle güle mutlu bir şekilde kullanman dileğiyle. En güzel bisiklet kalbinin ısındığı bisiklet tir..
 
  • Beğen
Tepkiler: notforheaven
Forumdaşlar, her yiğidin yoğurt yeyişi farklıdır. Herkes aynı şeyi beğense tek tip bisiklet olurdu ve herkes ona binerdi. Tartışmayın demiyorum, tartışmak insan fikrini geliştiren ve ufkunu açan bir eylemdir ama bu dediğimi tartışmanın kalitesi belirler. Neyse diyeceğim o ki şu an tartışmak yerine benim sorularıma cevap verebilirsiniz :koptum:

@yusuferkoc hayırlı olsun? Hangi renk ve kadro boyu nedir? Ben gezdiğim bisikletçilerde hep mavi ve 55 kadro gördüm.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@a.latif
Carraro markasinin bir cok modeli her nedense muadil markalara gore biraz daha ağır. Örneğin specialized diverge claris setli modeli 10.3 kg cikarken Gravel G2 Tiagra setlerine rağmen 11.7 kg çıktı. Bu oldukça ciddi bir fark
 
  • Beğen
Tepkiler: a.latif
@Genç89
Vitesseti ağırlığı dışında başka parçaların ağırlığı da etkili. aluminyum maşa/karbon maşa, jant vs. önemli ağırlığa sahip parçalar.
bununla birlikte specialized diverge claris setli bisiklet 7.800tl civarındayken carraro tiagra g2 5000 küsürlerden alınabiliyor. aradaki fiyat farkıyla, carraroya bi karbon maşa, bi de daha güzel jant takılarak daha hafif hale getirilebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Taskar ve igneli
@gezgin gezer

Yine de Carraro nun bu ise ozen gostermedigi anlamina geldigini dusundugum icin gravel g2 den vazgectim (aslinda guzel bisiklet olmasina ragmen)

Accell bisiklet in; 11,5 kilo larin bu tarz bir bisiklet icin fazla oldugunu bilemeyecek kadar sektorden uzak oldugunu dusunmuyorum. Ki bu da ozenmedikleri anlamina geliyor. Fiyatini dusuk tutmak icin yaptilar desek; zaten esas maliyet olan grupseti tiagra tedarik ederek cozmusler (Accell, alim adedi fazla oldugu icin specialized in ettiginden daha uygun fiyata tedarik ediyor)

Renkler, tasarim vs.. desen o da guzel, e karbon masayi da ayarla be kardesim, o kaynaklari polisaj ile biraz daha traslat, biraz daha (tamamen degil) puruzsuz hale getirmeye calis; yani ne biliyim ozen bence bunlarda yatiyor.

nedense bu modelin kadrosuna yeterince ozenilmedigi seklinde bir intiba olustu bende. Tabii benim sahsi gorusum.. Aksi takdirde gercekten guzel bisiklet.
 
Bende Carraro gravel G2 ile Merida Scultura 300 (2018 2. el) arasında kaldım Merida 9 kilo Gravel g2 nin 13 kilo geldiğini bir arkadaş söylemişti kadro yapıları neredeyse aynı sizce hangisini alsam daha iyi olur. bBu arada Gravel g2 nin kaynak izleri göze çok fena batıyor üzerinde uğraşılmadığı kesin.
 
  • Beğen
Tepkiler: JaguarXLS
@DarthApex
Sen kararını vermişsin zaten. Bize bir şey kalmamış. Ayrıca benim bildiğim g2 11.5 kg.
 
Kron CCR1000 modelini aldım dün. Greval/Cyclecross yazıyor etiketinde. Şimdi bu ürün gravelmi cyclecross mu ?
 
Geri