Scudo Sports

Gravel bisiklet sayfası

@bandogge

Zaten CCR => Cycle Cross 'un kısatması diye biliyorum
 
Scudo
@a.latif
Carraro markasinin bir cok modeli her nedense muadil markalara gore biraz daha ağır. Örneğin specialized diverge claris setli modeli 10.3 kg cikarken Gravel G2 Tiagra setlerine rağmen 11.7 kg çıktı
@gezgin gezer
Sadece karbon maşa ve jant setiyle alakalı değil ki söz konusu olan kadro kalite farkı var benzer değişimleri yaptığınızda Carraro 10.5-11 kg'a kadar inerken diverge modeli 9-9.5 kg'a kadar düşecektir
 
@TatanQa_tr

Ürün kuutusnda ve resmi sitelerinde gravel diye geçiriyorlar ama
 
@Genç89
Sonuçta arada ciddi bir fiyat farkı var. eklenecek her özellik, kalite artışı doğal olarak fiyatı artıracaktır.
Birçok kişinin bütçesi 5000'e zor yetiyor. ama isteyen bütçesi yeten 7000tlye clarisli diverge alabilir. diverge tiagra falan takmaya kalktığınızda da toplam maliyet 9000leri bulur. o fiyatlara çıkınca zaten alu yerine karbon kadrolu da alınır.
Belki divergein kadrosu daha kaliteli olabilir ama bu ne kadar önemli ki? birkaç aydır carraro kullananlar var. gayette memnun gibiler. kırılıp yamulduğunu yazan olmadı daha.
gravellar yapısı gereğinden fazla hafif olmuyor zaten. karbon kadro giant anyroad advanced bile 9.8kg.
 
  • Beğen
Tepkiler: Brs-z
Ben de bisiklet arayışını sürdürüyorum. Mosso monza'lara baktım önce. Fena gelmedi ama yanında safkan yarış bisikletleri olunca biraz uzaklaştım ondan. Sonra başka bir yerde hem monza hem de carraro g2 vardı. Açıkçası bende en güçlü aday carraro g2 idi fakat monza'nın yanında iri ve ağır kaldı. Biraz soğudum. Fotoğraflarında boya renginı falan beğeniyordum ama gerçeği o kadar cezbetmedi.

Ha elbette g2 üstündeki componentler güzel ona lafım yok. Fakat ben bu bisiklet işi benim için nereye gidecek tam kestiremiyorum. Yani yol bisikletine doğru mu gider böyle gravel tarzı bisikletle turlar mıyım hiç bir fikrim yok.. o yüzden g2 biraz geri planda kaldı. İbre yine monza'ya döndü.

Son olarak bir de salcano cyc02 var. Onu bir incelemek istiyorum ama elinde olan bir bayii bulmam lazım.
 
Yarın kısmetse ve eğer karar verebilirsem Carraro'nun Gravel G2 yada CR062 modellerinden birini alacağım. Amacım haftaiçi ssabahları spor amacli 1-1.5 saatlik surusler yapmak. Hafta sonları ise 80-100 km ye varabilecek biraz da bozuk asfalt içeren köy yada yayla yollarında turlamak. Fiyat olarak gravel 500 tl daha uyguna bulunabiliyor. Gravel kadro geometrisi, hidrolik frenleri ve lastikleriyle öner çıkıyor. 062 işe R7000 serisi 105 set, fsa jantlar,gidon ve gidon boğazı ve fizik marka sele ile geliyor. Komponentler 062ye yöneltiyor fiyat fren ve kalın lastik kullanabilme özgürlüğü gravele. Şimdi yatıp sabah karar vermeliyim. Siz ne dersiniz?
 
  • Beğen
Tepkiler: Taskar
@gezgin gezer
Bu konuda hemfikiriz elbette Carraro'nun kadroları oldukca saglam ki bende 4 yıl boyunca oldukça sert dağ yollarinda Carraro Crp 710 kullandim bana mısın demedi. Ama yinede gravel gibi bir tür için 11,7 kg cidden yuksek bir agirlik. Sonucta bu bisiklet sadece gezi degil asfaltta ve toprak yollarda performans amaçlı da kullanılacak. Şu an kullandığım Giant escape şehir bisikletim bile pedalsız olarak 11,7 kg geliyor oradan hesap edin
 
  • Beğen
Tepkiler: Taskar
@Bıyıkov

G2 derim. 105 yerine Tiagra olsun varsın ama hidrolik disk fren olsun. Bir çift de yol lastiği alırsınız, belki yarış kazanamazsınız ama keyifli yol sürğşleri yapabilirsiniz.
 
Ben bir konuda fikir almak istiyorum. Sizce shimano 4600 tiagra (eski model yani) ve karbon maşalı bir bisiklet mi mantıklı yoksa yeni sora 3000 ile alınacak alüminyum maşalı mı?
 
@Bıyıkov

Benzer kararsızlıklardan geçip en sonunda Cube Attain Race siparişi verdim internet üzerinden İngiltere menşeili bir firmaya. Onu almasam Merida Scultura 300 alacaktım Ozceylan bisikletin internet sayfasından.
Bence mesele sizin ihtiyacınızla alakalı. Seçimi etkileyecek çok faktör var ve muhtemelen ne alırsanız alın 2 yıl sonra şeytan dürtecek ve daha iyi bir şey arayacaksınız. Böyle olmazsa şayet bisiklet işine yeterince dalmamışsınız demektir. 40 yaşıma yaklaşırken bende durum böyle oldu. Giant Escape şehir bisikleti ile bisiklet sporuna geri döndüm ve tercihlerim beni yol bisikletine götürdü.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Kobebryant
@mariokaldato
Peki tüm bu konuşmalardan sonra Trek 920, Specialized Sequoia, Giant Toughroad modelleri gravel mı sizce yoksa yolun dahi olmadığı mecralara girebilen bir tür tur bisikleti mi ? Birde Trek 920 yi cidden çok beğensemde 28 telli jant seti kullanılmış olmasına aklım almıyor. (Sanki 36 telli olsa yarın gidip alacak param var da sorguluyom :D :D )
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@Genç89
Maceraci bisiklet tanimi koydum ben bu tip aletlere. Gravel hakkindaki genel goruslerimi pek beğenmiyor insanlar
 
@Kobebryant harika bisiklet iyi günlerde binin inşallah. Yurt dışı fiyatı ne kadar farketti öğrenebilir miyiz? Hangi ülkeden alındı
 
  • Beğen
Tepkiler: Kobebryant
@Genç89
size şöyle anlatayım .. yaklaşık 190 kg ağırlığı haftasın 3/5 günü taşıdı bir tane jant teli çıt bile demedi.
 
@Genç89
Tel sayısının artması her tele düşen tansiyonu birim olarak azaltmak içindir.
jant çemberi desteklemiyorsa 20 telli yol jantı kadar gergin öremezsiniz, bu da esneklik katar ama rijitliği törpüler,
uygun tel kullanıldıktan sonra sayının azalmasına takılmayın derim, daha çok tur ve ek bagaj vb beklentiler ile jantların tel sayısı artabilir tabi.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo ve Genç89
@eminemin
Teşekkür ederim, Saraybosna'dan aldım .. Almanya fiyatı 1599 Euro idi ben 1420 Euro'ya aldım, Kdv iadesi masraflarımı karşıladı fazlasıyla .. Alacağınız bisikleti ve kadro ölçüsünü önceden belirlerseniz sıfır bisiklette bu yöntem çok daha uygun ..
 
@fahrettin akansu
Bu bisiklet sonucta tur bisikleti. Bunu alacak kisi sehirler, köyler geçicek yeri gelicek dogru durust yolu olmayan hatta keci patikalarinin oldugu bolgelerden gecicek. E boyle kosullarda bisiklete yuklenen yuk, telleri daha da zorlayacak. Zaten cadiriydidı osuydu busuydu derken sadece arka bagaja hic yoksa 25 kg yuk yukleniyor. Binici 90 kg olsa 115 kg eder. Temiz yollarda belki sıkıntı olmayacaktır muhtemelen ama bozuk yollarda hic emin olamiyorum. Trek belki ozel bir tel falan kullandiysa bilemem de yinede pek guven vermiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Giant Caddebostanda önceki yıllara ait şehir bisikletlerinde yüzde 25 nakit indirimi yapılmış..

2015-2016 Fastroad SLR2 modeli 4300 TL oluyor.
2015 Anyroad 2 modeli 5300 TL oluyor. Sizce 3-4 yasındaki sıfır bisikletler alınır mı?
 
trek 920 ile alakalı kafalardaki bulanıklığı berraklaştırmak adına yazayım . bu bisikletin 56 kadrosunun ağırlığı 12,89 kg'dır. benim kadro 61 merak edip tartmadım ama 14 /15 kg vardır. yine 56 kadrosunun taşıma kapasitesi fabrika verileri (bisikletin kendi ağırlığı ,binicinin ağırlığı, yükün toplam ağırlığı) 136 kg.
ben okul sezonunda 115 kg idim ,iki kızım ve onların okul çantaları, üzerimizdeki kıyafetler ıvır zıvır toplam ağırlık 190 kg belki de daha fazlaydı. haftanın 3/5 günü okul kurs derken hatırı sayılır km'ler yaptık. şu ana kadar tık demedi.
jant seti duster elite trl ,abartmadan söyleyeyim iki kişi eğip bükmek için uğraşsak jant kasnağını yamultamayız.
 
Geri