Achilles34
Üye
- Kayıt
- 4 Ağustos 2020
- Mesaj
- 23
- Tepki
- 18
- Yaş
- 36
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Okan
- Başlangıç
- 1997—98
- Bisiklet
- Kron
- Bisiklet türü
- Diğer
@leeroy cevabınız için çok teşekkür ederim. Satılığa çıkardım ama kayışlı sistem içinde bu güzelim bisikletide satmak kötü hissettiriyor.Bende Carraro Sportive Belt almayı düşünüyorum.Kayışlı sistemim bakım ve temizlik,uzun ömürlülük ve en önemlisi sessizlik konusu beni cezbediyor.Gerçekten bunu satıp söylediğim modeli almamı tavsiye edermisiniz?
@Upper Architect ayrılabilen kayışlıları hiç bilmiyorum,gates firmasının böyle bir ürünü olduğunu görmedim açıkçası
@Anonim bende öyle düşünüyorum çünkü çevirmek çok zor duruyor ve bisikleti baya bi hırpalamam gerekecek gibi,yönlendiren arkadaşlar sağolsun beni hatadan döndürdüler
@Upper Architect ayrılabilen kayışlıları hiç bilmiyorum,gates firmasının böyle bir ürünü olduğunu görmedim açıkçası
@Anonim bende öyle düşünüyorum çünkü çevirmek çok zor duruyor ve bisikleti baya bi hırpalamam gerekecek gibi,yönlendiren arkadaşlar sağolsun beni hatadan döndürdüler
cevabın için teşekkür ederim Yusuf, açıkçası gates carbon drive çok kaliteli bir firma ve kayışlı bisikletin deneyimini yaşamak istiyorum.Bir farkı olmadığını söylemen beni şaşırttı çünkü ben ciddi bir fark olacağını düşünmüştüm.@Achilles34 bisikletin çok güzel donanımı da yanlış anlamazsan kayıştan önce senin mevcut kadronu değiştirip arkadaki o gerdirme aparatından kurtulup gerçek bir göbekten vites ya da tek vites kadrosuna geçmen lazım bence.
O gerdirme aparatı ile göbekten vitesin en önemli özelliklerinden biri olan "sadelik" özelliği bitiyor. O yüzden ben olsam öncelikle kadroyu değiştirmenin yolunu arardım. Zaten @leeroy gerdirme sorununu da çok iyi ifade etmiş.
Nexus-8 zincirli sistemi uzun süre kullandım yakın arkadaşıma aldırdığım Alfine-8 kayışlı sistemi de çok deneyimledim inan kullanım bakımından arada hiç bir fark yok sadece görünümü farklı.
Yazmayı unutmuşum,birde o gerdirme aparatından nasıl kurtulacağımı bilmiyorum,zincirin gergi ayarının o zaman nasıl yapılacağı konusunu biliyormusunuz?@Achilles34 bisikletin çok güzel donanımı da yanlış anlamazsan kayıştan önce senin mevcut kadronu değiştirip arkadaki o gerdirme aparatından kurtulup gerçek bir göbekten vites ya da tek vites kadrosuna geçmen lazım bence.
O gerdirme aparatı ile göbekten vitesin en önemli özelliklerinden biri olan "sadelik" özelliği bitiyor. O yüzden ben olsam öncelikle kadroyu değiştirmenin yolunu arardım. Zaten @leeroy gerdirme sorununu da çok iyi ifade etmiş.
Nexus-8 zincirli sistemi uzun süre kullandım yakın arkadaşıma aldırdığım Alfine-8 kayışlı sistemi de çok deneyimledim inan kullanım bakımından arada hiç bir fark yok sadece görünümü farklı.
Son düzenleme: