Scudo Sports

Garanti mağduriyeti. (Sony)

Arkadaşlar Türkiye nin huyundanmı suyundanmıdır nedendir en prestijli firmalar bile servis konusunda sapıtıyor mesela benim içinde lg markası için geçerlidir zamanında eve lg marka tv ve çamaşır makinesi aldık çamaşır makinesi daha garanti süresindeyken saçma arızalar çıkardı ve o arızanın garanti dışı olduğu idda edilerek parayla yapıldı akıl sağlığımı korumak ve başıma bela almamak için parasını verip yaptırdım buna rağmen aynı arızayla bağlantılı olarak iki kere daha arıza yaptı onlarıda yaptırana kadar bayağı ızdırap çektim tv de garanti süresini 3 ay geçtikten sonra birden bire çat diye gitti servise yolladım 600 tl masraf var dediler sinirden yaptırmadım yeni tv alırım diye sonradan mahalledeki tv tamircisine götürdüm anakart değişimini işçilik dahil 300 tl ye halletti bu sebeblerden dolayı bende evime LG marka hiçbir şeyi sokmuyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: AliÇimen
Scudo
samsung ve apple hariç müşteri memnuniyeti ben duymadım garanti sürecinde. apple ın garantileri malum son derece iyiler bu konuda. samsungun avantajıda yerel noktalarda kendileri tamir etmeleri. onun dışındakiler brightstar, kvk, teleservice gibi ithalatçıların garantisinde oluyor onlarda tabi ki size 5 kuruş bile kaptırmamak için direniyorlar. bişey olursa kim duracak arkamızda diye düşünüyorsanız iphone ya da samsung alın. kronik sorunları olmadığını bildiğiniz bir cihaz varsa başka markalarda onlara yönelebilirsiniz.

misal htc one m7 çok problemli bir modeldi bende var. kamera pembeleşmesi ve kasa açıklığı sorunu vardı htc de bunu kabul etmesine rağmen yine de sorun yaşandı çok. ancak m8 de bir o kadar sorunsuz bir model. one m8 kullanıyorum şikayetçiyim diyen insan ben duymadım. mesela bu şekilde kendini kanıtlamış modeller almak çok akıllıca. en yeni modelleri almaksa bir o kadar kumar.

sonyleri görsel olarak bende çok seviyorum ama sony kullanıpta sorunsuz çok güzel diyende duymadım. gerçekten ciddi donanım problemleri çıkarıyor cihazlar sürekli. ısınma sorunları falanda var.

lg yine garantide sony'den farksız diye biliyorum.
 
Aynı telefonu bende kullanıyorum gayet memnundum Ta ki son güvenlik güncellemesine kadar. Telefon deli gibi şarj yemeye başladı. Ama en Kısa zamanda küçük bir güncellemeyle bunu cozeceklerını biliyorum. Sadece sabretmem gerektiğini biliyorum. Samsungda neler yaşadığımı bir allah bir de ben bilirim. Kölelik bana göre olmadığı için Apple zaten evime sokmam.
C4 aldığım günden beri sony benim için çok farklı bir yere sahip oldu. Annemin samsungu arızalandı şimdi ona da bir c4 alacağız inşallah. Kişisel sorunlar yaşayabiliyor herkes. Elektronik şans işi. Ama eurosia garantili cihazları direkt yeniliyor sony. Donanım haber ana konuda bu süreci yaşamış insanlar var. Sizin hatanız vatana vermiş olmanız bence. Çünkü vatan kvk ya yönlendirmiş. Keşke sony center a goturseydınız telefonu direkt. Eurosia garantisi sayesinde buna göre işlem yapılırdı.
Kvk pişmanlıktır

E5303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: AliÇimen
Bu arada son iki telefonum sony z1 i 3.5 sene kullandım hiç arıza yapmadı pil süresi çok iyi gidiyordu ben öyle telefona ıvır zıvır yüklemediğim için ve sadece konuşmakta kullandığım için şarjı en az 3 gün gidiyordu yeni telefonum z5 premium onun şarjıda en az 4 gün gidiyor elektronik biraz da şans işi her marka arıza yapar ama önemli olan o markaların kullanıcıyı mağdur etmeden sorunu çözmesidir maalesef türkiyede sorun burda ortaya çıkıyor hiç kimse yoğurdum ekşi demiyor hep kusuru karşıdakine yıkmaya çalışıyor o zaman da insanın sinirlerinde yıpranma oluyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: emreselseyler
@Sinan A. m8 kullanıyorum,7 kere servise gitti.Şuan ekran ayrık duruyor,üst hoparlörüm cızıldıyor,mikrofonuda bozdular bu sefer.Bi gün yolladığımda geri gelmeyecek diye korkmaya başladım
 
Sony asla ölmez bunu unutmayın. Sony, Türkiye'de tüketici elektroniği konusunda evet yerlerde. Ürünlerin en alt serileri getiriliyor dolayısıyla insanlar nerede eski SONY diyorlar haklılar. bunu bu hale getiren yine bu ülkenin vatandaşlarıdır. Türkiye'de hangi şirketin ofisi varsa başına geçen bizim vatandaşımız kendi vatandaşınız afedersiniz kazıklayıp merkeze şişirilmiş kar raporları ile sorun iletilmeyen raporları yollayıp dalkavukluk yapıyor. Sorun bizim kendi genetik kodumuzda. Hangi markanın dünya çapında sorunlu çıkan ve Avrupa ile Amerika'daki müşterilerinin onarılan/değiştirilen ürünü varsa ne şanslıyız ki sorunsuzları bizde oluyor rahat rahat premium kalitedeki ürünleri kullanıyoruz. en son WV olayında ne oldu, Alman vatandaşı bile kendi markasını şikayet etti parasını faiziyle geri aldı, Amerika vatandaşlarına tazminat ödenmesini sağlayacak. Bizde sorun yok deyip şikayet edenleri kovuyorlar geri kalan da çok memnun premium arabasından. Bisiklette Shimano Dura ace premiumdur, arabada WW Passat. Biz adam olmayız çünkü protesto ve birlik ruhunu kaybettirilmişiz. Sorunlu marka mı 1 ay almasın kimse bak neler oluyor. Ama nerede körü körüne bağlılık var ya markaya. Sahip olduklarımızla maalesef duygusal bağ kurup aileden biri yapıyoruz. Arabanız, bisikletiniz, telefonunuz, bilgisayarınız. Bunlar birer eşyadır, işinizi görür gerektiğinde de satar/atar yenisini alırsınız.
 
@Sinan A. Sony z2, z ultra ve SM2 Kullanıyorum. z2 2 sene oldu deniz dahil soktum taş gibi :) Ultra denize girdi su kapağını kapatmadan sokmuşum su aldı pirinçe yatırdım çalıştı :) 2 sene sonra bisiklet sürerken arka cepten düştü, Ekran kırıldı şuan 4. senesi halen taş gibi. Google play ediyşın olduğu için halen kullanıyorum. SM2 ise hergün kolumda.. bataryada bile problem yok. Ama benim ürünlerin hiç biri türkiyeden alınmadı. :) Halende Çoğu şeyim sony. bilgisayar televizyon arabadaki teyp vs vs. :) ha bide fi tarihinden kalma sony tablet s var :) o bile halen çalışıyor :)

z ultranın yenisini bekliyorum çıkarsa alacağım :)

Bende bu kadar olumsuzlukları görüp şaşıranlardanım.
 
@Erkin Kalender 3 kezde sonrakinde yenisini isteme hakkınız var. düşürme falan bişey mi yaşadınız? sorunsuz bir model olarak bilinir normalde kronik sorunu yoktur.

@Yavuz S. ilk z ve z ultra ve z2 sorunsuz diye bilinir zaten. z1, z3, c4, m5 falan genel olarak şikayet edilen modeller. siz şanslıymışsınız da diye biliriz :)
 
@Sinan A. Çok ısınıyordu hocam haklısınız. Ben bu yüzden ilk 2 ayda tüm oyunları sildim ve stamina moduna alıp(sürekli) performans kıstırıyordum. Ancak yine de 5.1 güncellemesi gelince şarjı daha çok gitmeye başlamıştı. Hatta sinir olduğum için % göstergesini kapatmıştım. Şimdi yeni bir güncelleme daha gelmiş cihazın daha da kötü olduğunu söylüyorlar. Ne olacak bilmiyorum. Samsung telefonları aynı bütçede J7 vardı elime aldım direk eledim çünkü C4 gibi bir tasarımı ele oturuşu yoktu. Ancak görsellikte önemli olduğu kadar stabilite de çok önemliymiş onu anladım. Samsung'un diğer cihazlarını ise çok beğeniyoruz. Çamaşır ve bulaşık makineleri, TV elektrikli süpürge ve buzdolabı hepsi Samsung. Hepsinden çok memnunuz Allah'a şükür. Sadece bulaşık makinesi elektrik yüzünden arıza yaptı ücretsiz değiştirdiler.
 
@emreselseyler Hocam tamam da bu adamlar yurt içinde eksik parçaları birbirinden temin edemiyorlar mı? Ne saçma iş. Aynı sorunu yaşayan bir kişi daha var o da anakart arızasından yollamış tam 40 günde geldi dedi.
Tabii şöyle bir şeyde var bu telefonu beğenen çok beğeniyor nefret edende yüzüne bakası gelmiyor. Misal ben aldım alası ses gitmeme sorunu yüzünden arama yapmaya korkar olmuştum. Neyse sonradan kendi kendine düzelmişti.

@SOZUAK Yerden göğe kadar haklısınız desem az kalır. O kadar fanatikleştiriyoruz ki bazen olayı sorunu bildiğimiz halde görmemezlikten gelebiliyoruz. Sırf fazla para verdik elin diline düşmeyelim diye. VW'nin ve Doğuş Oto'nun DSG yüzünden vatandaşlara binlerce lirayı nasıl kitlediğini de biliyoruz. Fazla para verince sorun çıkmayacak anlamına gelmiyor. Ancak bu bizdeki ego mu denir artık siz koyun ismini öyle bir hal almış ki.
 
@Erkin Kalender işte hocam bi kere yolun düşmeye görsün. Benimde ekranım kırıldı alıp kendim taktım.

@AliÇimen
valla sony xperia serisi daha ericsson xperialar çıktığında bile herkes söylerdi telefonu ilk yazılımla kullanın diye. sony' nin sabıkası çok kötü bu konuda.
 
@AliÇimen
Kutuda yazan bi seri numarası olayı vardı. Benimki sorunsuz seri denilendi. Kartı kendim kestim falan ama hiç ses problemi yaşamadım. Şans biraz da. Keşke direkt sonye goturseydınız. Ben elektronik mağazaların sorunlarla uğraştığını hiç görmedim. Kvkya da Allah düşürmesin kimseyi.

E5303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: AliÇimen
10 is gununden sonra yerine kullanmaniz icin telefon vermeleri gerekiyor , 20 is gunu zaten direk para iadesi . bence cok sanslisiniz para gelince guncel model bir telefon alabilirsiniz .
 
@emreselseyler Rev3 hocam benimki. İlk başta kesme simi ben de kullandım sonra yeni nano sim çıkarttım ses sorunu vardı yine sonra gitti kendi kendine.
İkame telefon verilmemesi de bir başka trajikomik olay.

@furkan.zaman Ne 10 günde ne de 20. iş gününde arayan soran olmadı hocam. Şanslı olduğumu düşünmüyorum. Finallere 1 hafta var. Doğru dürüst telefonum yok.:(
 
@furkan.zaman Öyle hocam ancak bir çok nottan,sınıfın yerinden habersiz kaldım.
 
Sony dandik zaten...

Adamlar size cozum uretmis siz cozumu begenmemissiniz, tuketici haklarina gitmeye merakli bir milletiz, gidin hakkinizi arayin bi guzel:)
 
Telefon ısınmasını dert edenleridebanlamıyorum. Isınıp elinimi yakıyor. Isınınca çlışmıyormu. O ısınsın sen kullanmanna bak, klima niyetine kullanmıyoruzki.
 
Geri