AliÇimen
Daimi Üye
- Kayıt
- 9 Nisan 2015
- Mesaj
- 327
- Tepki
- 256
- Şehir
- Bulancak/Giresun
- İsim
- Ali Çimen
- Bisiklet
- Salcano
Arkadaşlar Sony Xperia C4 telefonum var(dı bir aralar). 08.09.2015'te almıştım. Nisan ayı geldiğinde kendi kendine kapanıp hiç açılmamaya başladı en sonunda da hiç açılmadı. 11.04.2016 tarihinde Vatan'ın aracılığıyla servise yolladık. 14.04.2016'da servise ulaşan cihazım sanırsam 05.05.2016'ya kadar anakart değişimi bekledi. Sonra anakart bulamayınca Swap cihaz bekleniyor gibi bir şey çıktı şimdide. İnternetten biraz araştırdığımda swap denilen cihazın daha önceden garantiye yollanmış bozuk cihazın tamir edilip benim cihazımla değiştirilmesi işlemiymiş. Ben bunu kesinlikle istemiyorum. Bir kaç kez aramayı denedim ancak KVK'ya bir türlü ulaşamıyorum. Yasal hakkım olan 20 iş günü ise geçeli günler oldu.
Özellikle avukat olan arkadaşlardan ve ya bu işi bilen arkadaşlardan ricam ne yapmalıyım? Haftaya finaller başlıyor bana cihaz kesinlikle lazım çünkü her şey WhatsApp'tan yürüyor.
Sizce ne yapmalıyım arkadaşlar? Tüketici haklarına gitsem hızlı bir şekilde sonuç alabilir miyim yoksa çok mu uğraştırırlar? Ne yapacağımı şaşırdım arkadaşlar. Vatan'a gidip soruyorum yok bu hafta gelir yok sonra gelir yok mesaj geldiğinde gelin gibi saçma sapan cevaplar alıyorum.
Bir daha Sony he ASLA!
Özellikle avukat olan arkadaşlardan ve ya bu işi bilen arkadaşlardan ricam ne yapmalıyım? Haftaya finaller başlıyor bana cihaz kesinlikle lazım çünkü her şey WhatsApp'tan yürüyor.
Sizce ne yapmalıyım arkadaşlar? Tüketici haklarına gitsem hızlı bir şekilde sonuç alabilir miyim yoksa çok mu uğraştırırlar? Ne yapacağımı şaşırdım arkadaşlar. Vatan'a gidip soruyorum yok bu hafta gelir yok sonra gelir yok mesaj geldiğinde gelin gibi saçma sapan cevaplar alıyorum.
Bir daha Sony he ASLA!