Scudo Sports

Flatbar dropbar'a dönüşümü uygun mu?

yokuş inerken droplardan tutmanız lazım . üstten tutarsanız güvenli olmaz.
 
Scudo
Benim şahsi fikrim. Gidon açısı iyi gibi duruyor fakat elcikler biraz daha aşağı indirebilir. Birde sele sanki 2 parmak daha yukarı alınsa daha iyi olacak. Kameraya bakan ayak tam aşağı pozisyonda olsa daha iyi incelenebilirdi. Son olarak gidon altındaki spacer lardan en altta büyük olanını çıkarabilirsiniz.
 
yokuş inerken droplardan tutmanız lazım . üstten tutarsanız güvenli olmaz.
Bu pek doğru bir bilgi değil esasen. Yol bisikletinden korkutmasın kimseyi yarın öbür gün :)
Eğer hoodlardan fren yaptığınızda da tutacak kadar iyi ayarlıysa frenleriniz, gidonu tutuş şeklinin güvenlikle bağlantısı kalmayacaktır. Droplardan tutmakta amaç havayı yarıp daha fazla hızlanmaktır. Bu sebeple daha düşük görüş alanına sahip olursunuz. Konu güvenlikse daha güvensiz bir şekilde iniş yapmış olursunuz kısaca.
 
Bu pek doğru bir bilgi değil esasen. Yol bisikletinden korkutmasın kimseyi yarın öbür gün :)
Eğer hoodlardan fren yaptığınızda da tutacak kadar iyi ayarlıysa frenleriniz, gidonu tutuş şeklinin güvenlikle bağlantısı kalmayacaktır. Droplardan tutmakta amaç havayı yarıp daha fazla hızlanmaktır. Bu sebeple daha düşük görüş alanına sahip olursunuz. Konu güvenlikse daha güvensiz bir şekilde iniş yapmış olursunuz kısaca.
Daha aero olsun iyice roketlesin diye demiş bence. Hatta üst boruya falan otursun yokuş inerken.
 
@Goflet bunu söylediler 2 kez denedim daha kötü oldu. yaşadığım hissi şöyle özetleyim, sanki hidrolik direksiyonlu bir araç kullanıyorum ama yüksek hızda sertleşmiyor, hala çok tepkisel (bilirsiniz arabalarda hız arttıkça kontrol kaybı olmasın diye direksiyon zor döner). sanki bisiklet kendi kendine sağa sola kafasına göre gidiyor gibi. aklıma millerin ağırlığımla esneyip jantın çizgisini anlık bozduğu geliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@Goflet bunu söylediler 2 kez denedim daha kötü oldu. yaşadığım hissi şöyle özetleyim, sanki hidrolik direksiyonlu bir araç kullanıyorum ama yüksek hızda sertleşmiyor, hala çok tepkisel (bilirsiniz arabalarda hız arttıkça kontrol kaybı olmasın diye direksiyon zor döner). sanki bisiklet kendi kendine sağa sola kafasına göre gidiyor gibi. aklıma millerin ağırlığımla esneyip jantın çizgisini anlık bozduğu geliyor.
Hakan abi bence sen kendini ve bisikleti fazla dinliyorsun bence. Biraz gözünü karart olayları akışına bırak.
 
  • Beğen
Tepkiler: HakanAydn
Aslında motosiklet kullanıcısı olduğunuzu yazmışsınız. Bu yazdıklarınız aklıma bisikleti tedirgin kullandığınızı ve kendinizi çok sıkmaktan kaynaklı ağrılar olabileceğini getiriyor.
 
Aslında motosiklet kullanıcısı olduğunuzu yazmışsınız. Bu yazdıklarınız bisikleti tedirgin kullandığınızı ve kendinizi çok sıkmaktan kaynaklı ağrılar olabileceğini getiriyor.
Bence de öyle. Bende ilk başlarda yokuş aşağı inerken falan öyle kasardım ki kendimi bildiğin yokuş çıkmaktan daha beter kollarım bacaklarım yorulurdu.
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
@Mad Buddha 😁😀..battı balık yan gider..
Abi sen iki bira yuvarlayıp iki üç tur yapsan bütün korkunu atarsın bence. Hem karbonhidrat depoların dolmuş olur hemde kan akışın hızlanır ve daha rahat bir kafayla sürersin.
 
Hakan abi bence sen kendini ve bisikleti fazla dinliyorsun bence. Biraz gözünü karart olayları akışına bırak.
diğerinde aynı yokuşta elimi bırakıyordum o kadar rahattım yani. 67 gördüm sportive le hiç korkmadım yeminle
 
diğerinde aynı yokuşta elimi bırakıyordum o kadar rahattım yani. 67 gördüm sportive le hiç korkmadım yeminle
Ben Kurşunlu tarafında bir yokuş var halen inemiyorum orayı bisiklet tepesinde. Bahsettiğin şey kolay atlatılan sana özel bişey değil yani.
 
  • Beğen
Tepkiler: HakanAydn
@Mad Buddha arkadaşlar 295 gördüm motorla, 160 la kaza yaptım.beni bir araçla ilgili tek şey korkutur stabilite.. o olmazsa olmaz. sportive de yoktu bu korku.
satıp çelik kadro tur bisikleti alasım var 15-20 kg luk.taş gibi.
 
Bence aynı rubleye sahip yol bisikletli bir arkadaşınızdan jantlarını ödünç alıp deneyin. Lastiklerde yada jantlarda bir sıkıntı olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Adil ÜNALDI
@Mad Buddha arkadaşlar 295 gördüm motorla, 160 la kaza yaptım.beni bir araçla ilgili tek şey korkutur stabilite.. o olmazsa olmaz. sportive de yoktu bu korku.
işte abi olay o zaten. Kaza yapmış adam daha çok korkuyor. Olasılıkları daha çok düşünüyorsun. Sütten dili yanan yoğurdu üfleyerek yer.
 
  • Beğen
Tepkiler: HakanAydn
Selenizin burnu eğik olduğundan tam oturamayıp yükü kollara bindirmiş olabilirsiniz bu da stabilite azalmasına sebep olabilir bisikletin ağırlık merkezi değişeceğinden.
 
@trainspotting35 IMG_20200121_221919_3.jpg
ilk aldığımda bunlar vardı ve 40 ı geçince alet saçmalıyordu, kaza tehlikesi atlattım.
 
@Hakan1969 Bence bu jantları değiştirdiğiniz için makina size oyunlar oynuyor gibi geldi. Jantlar duruyor mu ? 😀 😀
 
Geri