@Şafak Atilla Akpınar
Konu hortlamadı, güncellenmeye tecrübeler paylaşılmaya devam ediliyor. Forum da bunun için var, tecrübe paylaşımı için.
Firmayla iyi/kötü anısı olan herkes uzun uzun yazabilir. İyi yorumların olduğu gibi kötü yorumlar da var. Kötü yorumların aynı başlık altında toplanması okurlar için daha da iyi, ayrıca firma için de daha iyi. Çünkü kendisi ile ilgili tüm sorunları açıp bu başlık altından görebilir, bu başlık altından tek tek cevaplayabilir, yardımcı olmaya çalışabilir, hata yaptıysa telafi edebilir, yanlış anlaşılma olduysa veya yalan beyanda bulunmuş müşteri olmuşsa bunu açıklığa kavuşturabilir. Firma için bulunmaz bir nimet bu konu, keşke bunun farkında olsalar, buraya gelip tüm eleştirilere alınlarının akıyla cevap verseler. Bu, onların müşteriyle gerçekten ilgilendiğini, işlerinde gerçekten iyi olmak için çaba harcadıklarını ve gerçekten müşteri odaklı olduklarını ispatlamaz mı? Fazlasıyla ispatlar.
Peki neden bu kaosu fırsata çevirmiyorlar?
Hiç kimseyi eleştirmeyelim mi istiyorsunuz gerçekten
Biri, birine kazık attıysa, onu gelip bu forumda anlatır ki herkes bilsin, ona göre o firmaya gitsin veya gitmesin. Benzer şekilde bir firma gerçekten çok iyiyse onu da gelip burada anlatırız ve paylaşırız, teşekkürümüzü ederiz.
Firmanın böylesine iyi bir fırsatı görmezden gelmesine ben anlam veremiyorum açıkçası, ki bahsettiğimiz bu firma, Türkiye'de bisiklet alanında en büyük web sayfasına sahip firma. Bilişim alanında belli ki iyi bir konumdalar, iyi elemanları var, internete hakimler. Keşke daha iyi olamak için önlerine çıkan her fırsatı değerlendirip, bu konuya cevap yazarak akıllardaki soruları gidermeye çalışsalar ve bizi bilgilendirseler. Ne dersiniz? Kötü mü olur?
Bu konudan, bu tartışmadan haberleri mi yok?
Googla "erdoğanlar bisiklet şikayet" yazamıyorlar mı öylesine devasa ve düzenli web sitesini yapan adamlar?
İlginç değil mi sizce de?
Şikayet var.com'u açıp minik bir araştırma yapın, iyi dediğimiz, iyi diye bildiğimiz firmaların hepsi kesinlikle her şikayete cevap yazar. Her şikayetin altına "numaranızı özelden bizimle paylaşın, biz size en kısa sürede dönüp problemi çözeriz" yazarlar ve çözerler de.
Büyüklük de budur

Böyle büyük olunur.
Bu konunun, firmaya zarar vermekten çok, firmaya "büyük firma olma fırsatı" verdiğini düşünüyorum.
