Scudo Sports

Dağ bisikleti tavsiyeleri

@fabyanenstx35 örnek olması açısından mı attınız bilmiyorum ama kadro boyuna dikkat edin. 48 küçük gelir.
 
Scudo
@fabyanenstx35 örnek olması açısından mı attınız bilmiyorum ama kadro boyuna dikkat edin. 48 küçük gelir.
kadro boyu kaç olmalı sizce ve bu fiyat aralığında o kadro boyunda bir bisiklet var mıdır teşekkürler şimdiden ilginiz için
 
@fabyanenstx35 örnek Bianchi için 53cm mevcut ve rengi yeşil. iki farklı sitede buldum 26.500-27.000 fiyatlarındalar. alternatif ürün bakınıyorum sizin için.
 
Eccentricin geometrisi harika, her amaca hizmet edebilecek cinsten. şuan primal toplayacağım nasip olursa fakat gözüm hâlâ ve hâlâ eccentrice gidiyor kadro olarak. Hardtail için 140-150mm den fazlası şahsen abartı.
yurt dışından getirtecekszniz eccentric hem daha iyi hem de daha ucuz bir seçenek. 26 bikes gibi yerlerde 240 - 280 euro arasında değişiyor. bence eccentric tatlı sert bir nokta ki muhtemelen toprak yollarda biraz daha hızlıdır. 130 - 150 mm arası tavsiye edilse de ns lite modelini 120 mm maşa ile satıyor. geçen sene çok niyetlendim fakat nasip olmadı, o yüzden bayağı araştırmıştım
 
yurt dışından getirtecekszniz eccentric hem daha iyi hem de daha ucuz bir seçenek. 26 bikes gibi yerlerde 240 - 280 euro arasında değişiyor. bence eccentric tatlı sert bir nokta ki muhtemelen toprak yollarda biraz daha hızlıdır. 130 - 150 mm arası tavsiye edilse de ns lite modelini 120 mm maşa ile satıyor. geçen sene çok niyetlendim fakat nasip olmadı, o yüzden bayağı araştırmıştım
Eccentric bana da nasip olmadı, dartmoordan yana tercih yaptım. Kozmik renk, xl beden, 27.5 primal bir terslik olmazsa.
 
Eccentric bana da nasip olmadı, dartmoordan yana tercih yaptım. Kozmik renk, xl beden, 27.5 primal bir terslik olmazsa.
Neden 27.5 hocam? 27.5 in devri geçti. parça maliyetini düşürmek dışında 27.5 in hiçbir esprisi kalmadı.
 
Neden 27.5 hocam? 27.5 in devri geçti. parça maliyetini düşürmek dışında 27.5 in hiçbir esprisi kalmadı.
27.5 lar hoşuma gidiyor, ölü ölçü olduğunu bilmeme rağmen bilerek ve isteyerek 27.5 tercih ettim. 29 lara göre kıvrak olması ve 26 lara göre de daha atik olması, o çok hoşuma gidiyor. Kalın lastiklerin fiyatı 27.5 ta çok daha yüksek ayrıca. (ne yazık ki) Yine de kararımdan pişman değilim. Bundan sonra 29 a geçiş yaparız, belki de 32 inç yaygınlaşır o döneme. Hiç belli olmaz. Ek olarak kozmik renk primal sadece 27.5 jantta mevcut. Onun da etkisi büyük.
 
  • Beğen
Tepkiler: Jawerbone
arkadaşlar bu dağ bisikletlerinde marka farketmeksizin yeni modeller hep 9 vites 10 vites gibi ürünler çıkıyor bu bizim dezavantajımıza mı yoksa avantajımıza mı çözemedim internette ne kadar vites sayısı çoksa o kadar iyi diyordu ama şimdi bakıyorum bianchi olsun kron olsun pro modelinde mesela kron 9 vites 9x1 yapmış hiç anlamdığım için sipariş veremiyorum bu konuda bilgilendirebilen olursa sevinirim.
 
arkadaşlar bu dağ bisikletlerinde marka farketmeksizin yeni modeller hep 9 vites 10 vites gibi ürünler çıkıyor bu bizim dezavantajımıza mı yoksa avantajımıza mı çözemedim internette ne kadar vites sayısı çoksa o kadar iyi diyordu ama şimdi bakıyorum bianchi olsun kron olsun pro modelinde mesela kron 9 vites 9x1 yapmış hiç anlamdığım için sipariş veremiyorum bu konuda bilgilendirebilen olursa sevinirim.
Zincir çapraza düşüyor böyle olan sistemlerde o sıkıntı, onun dışında 1x9 sistem kullanan birisi olarak gayet güzel olduğunu düşünüyorum. Dişli oranları size uyan bir bisikleti tercih edin.
 
Zincir çapraza düşüyor böyle olan sistemlerde o sıkıntı, onun dışında 1x9 sistem kullanan birisi olarak gayet güzel olduğunu düşünüyorum. Dişli oranları size uyan bir bisikleti tercih edin.
Bendeki de 11 vites deore M5100 sistem, evet çapraza düşüyor ve ses yapıyor zincir yıpranıyor sanırım. Bunun için zincir klavuzu aldım temudan bakalım o çözecek mi.
 
Zincir çapraza düşüyor böyle olan sistemlerde o sıkıntı, onun dışında 1x9 sistem kullanan birisi olarak gayet güzel olduğunu düşünüyorum. Dişli oranları size uyan bir bisikleti tercih edin.
yani açıkcası hangisi bana uyar inanın hiçbir fikrim yok henüz gene de açıklama için teşekkürler eskiden beri 2008 den kalma bisikleti yaptırıp duruyrodum her yere onla gidiyordum ama artık tak etti kilo da artınca lastikler yamuk her yeri ayrı yamuldu bisikletin :) şimdi de istiyorum ki düz yolda sorun yaratmasın sağlam böyle büyük bir şey istiyorum binince yerden epey bi yükseleyim bir de işte vites konusu kafamda var eski sistemler daha sorunsuz ise o şekilde alayım xc 150 aklıma yattı mesela 24 vites sanırım eğer ki 1x9 daha iyi derseniz onu alır geçerim pro yu .
 
yani açıkcası hangisi bana uyar inanın hiçbir fikrim yok henüz gene de açıklama için teşekkürler eskiden beri 2008 den kalma bisikleti yaptırıp duruyrodum her yere onla gidiyordum ama artık tak etti kilo da artınca lastikler yamuk her yeri ayrı yamuldu bisikletin :) şimdi de istiyorum ki düz yolda sorun yaratmasın sağlam böyle büyük bir şey istiyorum binince yerden epey bi yükseleyim bir de işte vites konusu kafamda var eski sistemler daha sorunsuz ise o şekilde alayım xc 150 aklıma yattı mesela 24 vites sanırım eğer ki 1x9 daha iyi derseniz onu alır geçerim pro yu .
Eğer her zaman şehirde kullanmayı düşünüyorsan 2x biraz daha iyi olabilir. Bende 1x9 kullanıyorum şehirde araçlara yetişmekte azıcık zorlanıyorum. Ama şehirde de kullanabilirsin.

Asıl farkı arazide ortaya çıkıyor, herhangi bir karışıklık yok, daha seri geçirebiliyorsunuz vitesleri vs.

Zaten dağ bisikletinde 3x ön aktarıcı devri kapandı gibi, daha çok alt seviye dağ bisikletleriyle geliyorlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: fabyanenstx35
Eğer her zaman şehirde kullanmayı düşünüyorsan 2x biraz daha iyi olabilir. Bende 1x9 kullanıyorum şehirde araçlara yetişmekte azıcık zorlanıyorum. Ama şehirde de kullanabilirsin.

Asıl farkı arazide ortaya çıkıyor, herhangi bir karışıklık yok, daha seri geçirebiliyorsunuz vitesleri vs.

Zaten dağ bisikletinde 3x ön aktarıcı devri kapandı gibi, daha çok alt seviye dağ bisikletleriyle geliyorlar.
ben biraz kiloluyum 125kg 185 boy bianchi nin 18 vites 2x9 53cm 21inç bisikletine gözüm kaydı biraz 25k civarı ama güzele benziyor tavsiye edermisiniz sizce
 
ben biraz kiloluyum 125kg 185 boy bianchi nin 18 vites 2x9 53cm 21inç bisikletine gözüm kaydı biraz 25k civarı ama güzele benziyor tavsiye edermisiniz sizce
Gayet güzel.
Ekstra olarak (link) modeline de bakabilirsin.

53 kadro birazcık fazla kaçabilir, 48 tam olur gibi. Bianchinin sitesinde kadro boyu hesaplayıcı gibi bir şey var ona bakabilirsin.

Kilo olarak sınırdasınız galiba hocam. Yüksek kilolarda sert darbelerde amortisör dip yiyebilir ve lastiğin havasına dikkat edilmezse jantlar ve göbekleri zorlanabilir.
 
(link)

Maşası dışında aşırı göze batan bir yanı var mı? Hem freeride, yerine göre de uzun yol antrenmanlarında kullanacağım. Kadro geometrisi gözüme aşırı hoş gözüktü. Bilen dostlar yardımcı olursa sevinirim.
 
(link)

Maşası dışında aşırı göze batan bir yanı var mı? Hem freeride, yerine göre de uzun yol antrenmanlarında kullanacağım. Kadro geometrisi gözüme aşırı hoş gözüktü. Bilen dostlar yardımcı olursa sevinirim.
Bahsettiğin freeride merdiven inmek, drop atmak ise:

Marka ve kadro güven verse de, freeride için üretilmiş bir bisiklet değil maalesef. Gelecekte aynakolu hollowteche geçirmeyi düşünebilirsiniz. Sert kullanımda karemil zarar görüyor ve ses yapıyor.

Freeride ve uzun yol antrenmanları birbirine çok zıt şeyler. Uzun yolda 9 vites bazen yeterli olsa bile, her zaman en iyi oranı bulamayabilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo ve Jawerbone
Geri