Scudo Sports

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

@cgrcsr

bisikleti ilk adığımda yaptığım ilk iş elcikleri sizdeki gibi velo barendli ile değiştirmek oldu( 2. ya da 3. sayfadaki fotolarımda görünüyor). yalnız sizin elcikler çok yatay görünüyor fotoda. bence biraz daha kaldırmalısınız yukarı doğru. öylesi bence daha rahat. buarada suluk için, marka ve özellikle link verirseniz sevinirim :) hıı, bide, suluğun altında sarı bir boya görünüyor, piyasada satılan bir enerji içeceğinin logosu gibi olan. nedir onun olayı?
 
Scudo
@Alper Ütebay

bence güzel seçim. ama hem biraz pahalı hem de ağır olduğu söyleniyor bu lastiklerin. yalnız continentalden daha iyi bir patlak koruması olduğunu da duymuştum arkadaşlardan.
 
@Sefa.

piyasa da çok hafif pek çok gidon satılıyor. ama para vermek yerine gidonun uçlarından biraz kestirebilirsiniz bence. fazla olmamak kaydıyla tabii :)
 
@erphan

Zaten elcikleri sizden görüp sipariş ettim elcikleri.Takarken vidalari tam sıkmadım istedigim gibi yukseltip alcaltiyorum sürerken. Suluk kafesini 1 dolara ebaydan aldım.Suluk bobble marka karbon filtreli suluk. Ataecza.com da satiliyor. O stickerda monstera ait hoşuma gitti yapistirdim.
 
@Sefa.

Genelde 60-65 santim arasında değişiyor normal bisikletlerde gidonlar. Arkadaşın dediği gibi, kestirmek bir çözüm ama limiti çok iyi ayarlamanız lazım. Özellikle amortisörlü maşanın ağırlığı normallere göre bir hayli fazla. Dolayısıyla gidon kısaldıkça, ağırlığı kontrol etmeniz zorlaşacaktır. Disk fren varsa daha da zor olur. Nihai çözüme ise dropbar (yol gidonu) ile ulaşabilirsiniz. Ortalama 40 santim genişliğinde olurlar. Bir de düz maşa ile süslenirse, harika bir cyclocross benzeri bisikletiniz olur. :) STI kol, düz maşa ve dropbar yeterli.
 
@cgrcsr

sticker bence hoş olmuş :) elcikleri sıkmamanız sizin tercihiniz tabii ama bence kazaya sebebiyet vermemek adına size uygun mesafede ölçüp sıkmanızı salık veririm. sele mesafesini de tabii :) suluk bilgileri için de ayrıyeten teşekkür ederim. hoşça kalın...
 
@ahmetcan44

karbon düz maşa, aliminyum boyun ve gidon :) süper yawww
 
bundan sonra gece flaşlı çekim yapamıcam sanırım, lastikler cayır cayır :D
.
http://s1308.hizliresim.com/1d/x/s24b7.jpg
.
bu da flaşsız ters ışık denemesi
.
http://j1308.hizliresim.com/1d/x/s24bd.jpg
.
elciklerden memnun değilim çok yakında değiştirecem.. kadro üstü çantam ve dolgulu yeni eldivenlerim de kargoda :rolleyes:
 
@türkay yılmaz

Lastiklerin fosforu çok dikkat çekiciymiş. Güle güle kullanın. Continentaldi değilmi?
 
@erphan

Lastikleri bu akşam İstanbulda bir arkadaştan aldım. Yurtdışından kendi bisikleti için getirtmiş fakat kalın olduğunu düşünüp hemen ardından 700*28 olanınıda getirtmiş. Aldığım lastikler hiç kullanılmamış,kutusunda duruyordu. Tr fiyatından daha ucuza aldım. Ağırlığı konusunda size katılıyorum ama uzun turlara çıkmayacağımdan ötürü dayanıklılık ön planda benim için. Kısmetse yarın taktıracağım.
 
vaaow. ışıksız ortamda bisiklet bizimkiler gibi çıkmış walla :) ama tekerlere laf yok. demekki bi de 225 e nasıl olurdu bu lastikler :) eywallah kardeşim, fotolar ve paylaşımın için çok teşekkür ediyorum... muhtemelen bu lastiklerden alacağım. ama seneye :) günler ne gösterir bilinmez. savaş arifesindeyiz mağlum :(
 
@Alper Ütebay

fotoları sabısızlıkla bekliyorum :) hoşça kalın...
 
@ türkay yılmaz,
lastiklerin reftektörlü olması süper artı bi özellik ama elcikleri lütfen değiştir kardeşim yaw :)
 
demekki benim kısrağa taksak bu reflektörlü cont. lastiklerden, milletin ağzının suyu akacak, o derece :)
 
evet lastikler continental.. bu akşam turda lastikler dönerken çıt çıt çıt diye ses gelmeye başladı, durdum baktım.. minik bi cam parçası saplanmış dış lastiğe ama iç lastiğe ulaşamamış.. önceki lastiklerim olsaydı iç lastik yine patlamıştı
 
@ahmetcan44
Valla ne yalan söyleyeyim, ileride amortisörlüden düz maşaya geçmek gibi bir planım var zaten. Hatta bu gidon olayı kafama takıldığından beri dropbar olayını da düşünüyorum ama o zaman bisiklet üstündeki pozisyonum tam anlamı ile değişecek ki eğilerek sürmeye de pek alışık değilim.

225'i cyclocross'a çevirsem bence görünüm olarak hoş bir bisiklet ortaya çıkar buna eminim ama hafiften ön yargılarım var yol gidonuna işte. :D
Sanırım şimdilik, şu an kullandığım orjinal gidonu her iki uçtan da 2,5 santimlik kısaltma metoduna başvuracağım. Kontrollerde bir sıkıntı yaratmazsa biraz daha ufalttırırım ve sonrasında da dropbar'a yönelirim.
 
Benim frenlerden ses gelmeye başladı biz bu frenlerin bakımını nasıl yapacağız hiç nette hidrolik fren bakımı ile ilgili bir videoya yada makaleye rastlayan oldu mu arkadaşlar ben baktım şöyle güzel adım adım anlatan birşey bulamadım bir tek pabuç değişimini bulmuştum...
 
Geri