wikican
Üye
- Kayıt
- 9 Haziran 2015
- Mesaj
- 3
- Tepki
- 4
- Yaş
- 46
- Şehir
- istanbul
@Arda Oral
Merhaba hem size bir cevap hem de bir bilgi olsun.
Bisikletçiyle aramızda geçen konuşmayı aktarıyorum.
-Biz geçen sene Bianchi ile çalışmayı bıraktık abi.
-Neden bıraktınız usta?
-Ya ben biliyorum ve Bianchi'ye de söylüyorum ki bu arıza kullanıcı hatasıdır. Bianchi ne yapıp ediyor zorla onu garantiye sokup garantiden değiştirmeye çalışıyor.
-Ben ???
-Ya Bianchi kadar kötü bir firma görmedim. Kullanıcıları memnun edicem diye bizim gibi ustaları eziyo. Ben elli kere diyorum ki kullanıcı hatasından kaynaklı bu. Yok, ille garanti ve fatura numaralarını alıp o parçayı garantiden değiştiriyolar. Abi biz zaten ne kazanıyoruz ki garantiden. Bırak usta da biraz parçadan kazansın. Ne diye kullanıcını memnun edecem diye bizim işimizi kesiyorsun burda. Yok abi adamlar zorla garantiye sokuyolar. Bize parçadan para kazandırmamak için ellerinden geleni yapıyolar... Bizi ustaları eziyolar...
Başka bir usta ile muhabbet. (Yetkili Servis, orjinal)
-Abi bu Bianchi ne yapmış, bulmaca gibi..
Onu taktı bunu taktı felan derken en son arka reflektör elinde kaldı.
Vida tornavide felan filan..
- Bunu takacak yer bulamadım abi bulmaca gibi, zaten bizde daha güzel lambalar var istersen onlardan takayım..
- Ben lambaya bakarım, o parçayı alayım ben bi yolunu bulurum dedim...
Özet. Benim buradan anladığım Accell garanti konusunda gayet kullanıcı dostu bir firma. 2. Accell'in Yetkili servis veya Satış temsilcisi dediği şey araçlardaki gibi uzmanlığı kapsayan birşey değil. Diğer anladığım şeyi yazmıyayım
Sürtme vs. her ne derdiniz varsa (hiç ucuz şeyler kullanmıyoruz) garanti kapsamında firmaya iletin ilettirin. Ustanın dediğiyle de yetinmeyin
)
Merhaba hem size bir cevap hem de bir bilgi olsun.
Bisikletçiyle aramızda geçen konuşmayı aktarıyorum.
-Biz geçen sene Bianchi ile çalışmayı bıraktık abi.
-Neden bıraktınız usta?
-Ya ben biliyorum ve Bianchi'ye de söylüyorum ki bu arıza kullanıcı hatasıdır. Bianchi ne yapıp ediyor zorla onu garantiye sokup garantiden değiştirmeye çalışıyor.
-Ben ???
-Ya Bianchi kadar kötü bir firma görmedim. Kullanıcıları memnun edicem diye bizim gibi ustaları eziyo. Ben elli kere diyorum ki kullanıcı hatasından kaynaklı bu. Yok, ille garanti ve fatura numaralarını alıp o parçayı garantiden değiştiriyolar. Abi biz zaten ne kazanıyoruz ki garantiden. Bırak usta da biraz parçadan kazansın. Ne diye kullanıcını memnun edecem diye bizim işimizi kesiyorsun burda. Yok abi adamlar zorla garantiye sokuyolar. Bize parçadan para kazandırmamak için ellerinden geleni yapıyolar... Bizi ustaları eziyolar...
Başka bir usta ile muhabbet. (Yetkili Servis, orjinal)
-Abi bu Bianchi ne yapmış, bulmaca gibi..
Onu taktı bunu taktı felan derken en son arka reflektör elinde kaldı.
Vida tornavide felan filan..
- Bunu takacak yer bulamadım abi bulmaca gibi, zaten bizde daha güzel lambalar var istersen onlardan takayım..
- Ben lambaya bakarım, o parçayı alayım ben bi yolunu bulurum dedim...
Özet. Benim buradan anladığım Accell garanti konusunda gayet kullanıcı dostu bir firma. 2. Accell'in Yetkili servis veya Satış temsilcisi dediği şey araçlardaki gibi uzmanlığı kapsayan birşey değil. Diğer anladığım şeyi yazmıyayım
Sürtme vs. her ne derdiniz varsa (hiç ucuz şeyler kullanmıyoruz) garanti kapsamında firmaya iletin ilettirin. Ustanın dediğiyle de yetinmeyin