Scudo Sports

Carraro Flexi 121

İzmirde bu bisikleti bulamıyorum maalesef.
 
Scudo
bisiklet satış şubelerinde olmaya biliyor alışveris sitelerinden takip edebilirsin ben öyle almayı planlıyorum ayrıca müşteri hizmetlerini aradım bisikleti kurulumunu kendim yaparsam sıkıntı olurmu dedim. bir arıza durumunda hak talep edemezsin dedi mecbur bayisi kurması gerekiyor imiş duyrulur...
 
İnternetten almak istemiyorum.
 
Madem internet üzerinden almak istemiyorsunuz, o halde düzgün bir bisikletçiye gidip siparişle getirtmeyi deneyin. Elden alarak pazarlık ta yapabilirsiniz hem. @angvil


Arkadaşlar bu arada yukarıda bahsettiğim ikili park ayaklığı arayışım sürüyor. İnternette xlc'nin bir modelini buldum. Ancak bisikletçim katlanır'lara uygun olmadığını söyledi. Zaten fiyatları 70-80 TL civarında. Bu yüzden Dahon'un orjinal park ayaklarına bakacağım.
 
İzmirin büyük bisikletçileri ile görüştüm. Ellerinde olmadığını seneye kadar da gelmeyeceğini söylediler. Bir de dediler ki , yılda bir kere üretiliyor o yüzden satılmış ve seneye kadar gelmezmiş. Bana biraz saçma geldi.
 
Sevgili ouzoo, ben bianchi folding bike kullanıyorum. İkili park ayağını Brandium Decathlon'dan 59,95 TL.'ye aldım. Sana fikir vermesi için montaj sonrası 1-2 foto çektim. Son foto çıkardığım tekli ayak. DSC_1011.JPG DSC_1010.JPG DSC_1015.JPG
 
Selam @Hüseyinz

Evet bu ayaklığı da görmüştüm ama tilt uyumlu yazdığından gider bakarım diyordum, sen kullanmışsın bile. Tam olarak düşüncem buydu. Harikasın, ellerine sağlık. Sağlıcakla :harika:

@angvil O halde İstanbul'a sevdiklerinizin yanına ziyarete gelin. Burada gırla var. Dönerken de uçağa atıp yollanırsınız. Hem size de iyi gelir biraz şehir stresi :harika:
 
@ouzoo Gırla nedir anlayamadım.
 
Bu gün flexi 121 i ikinci el olarak 550 tl ye aldım. ürün çok temizdi . 3 kez 15 er km yapmış. Zaten papuçlar, çarklar koltuk , vites kolları, gidon kolundan falan belli. alır almaz 6 km kadar kullandım. Yorumuma gelince.
En üst viteste 15 km üstüne çıkmak zor oluyor. Yani 14 ruble yi 11 yapmak gerekiyor.
1. vites çok hafif.bisiklet durup düşçekmiş gibi oluyorsunuz.
Evin orada ki 500 metrelik rampanın 150 mt resini zor çıkabildim. Ramazanın da etkisi ile hamım. belki ilerde çıkabilirim.
Ayrıca şunu sormak istiyorum. Yokuşta düşük vitese aldım ama bu sefer de hızlı hızlı çevirmeye başladım. Bisiklet de yavaş gidince hızlı çevirmekten bacaklarım uyuştu. Yokuş çıkarken önerileriniz nelerdir.
 
Merhabalar, bisikletin lastik ölçüsü 20 x 1,75. Bisikletçinin bana verdiği iç lastik 20X 1,90 - 2,150.
Sorun olur mu bu iç lastiği kullansam ?
 
Merhaba,

evet sorun olur. İç lastik bükülme yapar, bu durumda zaten çok kaliteli olmayan dış lastikte balon yapabilir. Geçmişte yaşadığım bir tecrübeydi ve zırt pırt lastik patlardı. Lastik sıkıştığı için birleşim yerlerinden sıra sıra patlar. Hayırlı olsun bu arada, kazasız belasız kullanın :harika:
 
@angvil hayırlı olsun şimdiden bende araştırmalarıma devam etmekteyim istanbulda bir bisikletçiye gidip sordum 21vites yoktu carraronun 6viteslisi vardı bindim denedim hoşuma gitmedi değil adama sordum sence şehir bisikletimi bumu dedim bunda şehir bisikletinin keyfini ve rahatlığını alamazsın dedi o yüzden kafam karıştı başka bisikletice sordum oda 21vitesse işini görür dedi ama ben daha cok büyük bisiklet satıyom dedi. simdi sorum şu bisikletten memnunmusun ve yokuş çıkman düzeldimi 1de boşa ceviriyom gibi demişsin 2-3 e alsan rahat cıkmazmı??
 
Ramazan dan dolayı kullanamıyorum . Bir tek aldığım gün eve götürürken sürdüm. Yokuş performans işi. Yani zaten en düşük boş olduğu için senin dediğin gibi vites arttırmam lazım. Bunu deneyeceğim. E zaten vites attırdığımda eğer o yokuşu flexi 106 vites oranına kadar arttırırsam bu bisikleti almamın yokuş açısından anlamı kalmamış olacak. Şöyle ki,
flexi106 42 ayna kol 28 ruble 42/28 = 1,5
Ben eğer kalkıp flexi121 de yokuşu bu değerin üstünde bir çark kombinasyonunda çıkarsam zaten bunu flexi106 da da yaparım.
Gelelim düz yola, flexi 121 de ayna kol 48. Bu bile bana az gelmişken flexi106 da ki 42 aynakol çok düşük kalacaktır. O da
48/14 =3,42
42/14 = 3
Bence önemli bir fark.
 
@angvil valla benim önerim kasmadan hızlı hızlı çevirip hemen yokuşu çıkmaya çalışarak yorulmak yerine 2. 3. veya 4. viteste pedalı çok çok yavaş çevirerek minik minik hızlarda çıkmak. 30 sn geç çıkarsın ama haşatın çıkmadan çıkarsın. ben böyle yapıyorum. yokuşlar külfet olmuyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: nonsteril
@erencaner Yavaş yavaş tecrübe edineceğim. Düşük viteste hızlı çevirmektense biraz yükseltip ağır ağır çevirmek daha mantıklı gibi.
 
Bu bisiklette gidonun katlanma yönü içeride kalıyor. dolayısı ile lastikler birbirine yaklaşamıyor. ayrık kalıyor. Resmen tasarım hatası. Bianchi ve carrarolar böyle
(link)
3. resimden bakabilirsiniz.
 
Arkadaşlar bugün carraro flexi 121 den bir tane daha aldım.
Yalnız bunun gidonu tam istediğim gidi dışarı katlanıyor. Benim diğer aldığım neden içeri katlanıyor.
Acaba bisikletçiye götürsem bunu düzeltebilirler mi. yani gidon ile maşa arasında ki sapı çevirip takabilirler mi ?
Yoksa tamamen üretim şeklimidir ?
 
Gidonun kıvrılma yönünü düzelttim. Sorun kalmadı. Dün toplam 34 km yol yaptık. Ayrıca 21. viteste max 31,5 km hıza çıktım. Gayet iyi geldi bana.
Koltuğu çok rahatsız. Ya jel kılıf alacağız ya da koltuğu değiştireceğiz.
Bilgi vermek istedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: massaget
Sele borusunun alttan çıkması için delik açılabilir mi acaba?
 
Geri