Scudo Sports

Carraro Flexi 121

Hala memnun musunuz bisiklet ten? Katlanabilirde 21vites başka bir markada yok sanirim.
 
Scudo
@erencaner
Daha önceden katlanır deneyimim olmamıştı. Ama gayet memnunum. Ümraniyeden beykoza git gel yaptım. Toplam 35 km yapmışım. Rampalar, dar yollar, kaldırımlar, yoğun trafik hepsinde bisikleti deneme imkanım oldu. Hiç bir sorun yaşamadım. Vites geçişleri ve sayısı gayet tatmin edici. Zaten alternatifi de yok. toplu ulaşımda deneme imkanım olmadı daha. Yeni bir şey farkettim bir de. Gidon borusu vidası sıkılacak cinsten bişey değil. Sıkmaya çalıştığımda diğer ucunda döndüğğnü farkettim. Benimkinde hafif oynama var. Arkadaşıma da almıştık onda sorun yok. Alırken deneyerek almak lazım.

Decathlondan çocuk bisikleti çamurluğu aldım. Gayet güzel oldu tavsiye edilir. Bir de seleyi değiştirdim. XL btwin sele aldım. Fiyatı çok uygundu. Çok daha rahat bir sürüş sağlıyor
 
Güle güle kullanın,

Katlandığı zaman ön dişlinin yere değmesi ciddi bir mühendislik hatası, bu tip modellerde dişiliyi korumak için demir parça standart olarak geliyor normalde...

http://www.derfaltradshop.de/WebRoot/Store8/Shops/61212349/4F09/AD23/D424/D758/F9A6/C0A8/2935/CAC4/HBgef.jpg
 
@Ömer D.
Haklısınız. Çok zor bir şey de değil. Altı üstü bir demir parçası. Pedal ve ayaklıkla bir şekilde hallediliyor ama o da ayrı bir zahmet.
 
@enolism teşekkür ederim bayagı gitmişsiniz. katlandıgında on dislilerin yere degmesi rahatsız edici gibi. siz nasıl kullanıyorsunuz?

bir de strava gibi bir uygulama kullanıyorsanız ortalama hızınızı ve max. kaç yaptıgınızı öğrenebilir miyim?

teşekkürler.
 
@erencaner

Dışarıda katlama ihtiyacı hissetmedim. Ama gerekirse ayaklık ve sağ pedalı kullanıyorum. Hız ölçümü yapamadım henüz.
 
ben de carraro 121 almak istiyorum fakat henuz karar veremedim. zincir koruması, çamurluk ve bagajın son halinin fotoğraflarını paylaşır mısın ?
 
Tern ve Dahon'un seleborusu ile gidon borusu açısı daha dik duruyor sanki.Carraro'larda geriye eğimli yapılmış gibi.Bana mı öyle geliyor bilemedim.Yalnız Carraro'nun rengi güzelmiş.Ve 21 vitesli olmasıda iyi olmuş bu arada.
 
bugün flexi 121 i test sürüşü yaptım. yaklaşık 8 km civarı kullandım. Yokuş yukarı çıkışta ön 3 arka 1 de denedim. Epey bu hızda giderken sonra ön 2 arka 1 yaptım. o şekilde devam ettim. 21 vites baya hız yaptırdı. 25 km hızla gittim yaklaşık. dahonlar ile karşılaştırdığımda eksileri

ön dişlinin yere değmesi (çözümü lama ile yere destek)
koltuğun, koltuk borusuna bağlandığı yerin eski tip sıkmalı olması.
direksiyonun katlanır ekleminda hafif boşluk var (oradaki civata hafif sıkılarak giderilebilir. )
kadronun eğimi arkaya doğru, dağ bisikleti gibi bir tasarımı var.
 
  • Beğen
Tepkiler: CNC ve erencaner
@erme1984 resmi fiyatı 800 tl. ama internette 750 ye bulunabiliyor. @Ayhan Şimşek PARGAN evet tasarım dahonlardan biraz farklı. Koltuk hafif arkaya eğimli. Bagaj takmadım daha. Bu hafta sonu uzun bir tur yapacağım. Yİne 40 km kadar gidebilirim. Bu defa açık havada da fotoğraf çekeceğim. Ön maşaya da küçük bir pompa monte ettim. Sele altı çantasını da yerleştirdim. Direksiyondaki boşluk olayını daha çözemedim. Sıkmaya çalıştığımda diğer taraf ta dönüyor. Yarın bir bisikletçiye uğrayacağım. İnternetten değilde direkt dükkandan almak lazım. Nacizane tavsiyem
 
Bugün uğradığım bir bisikletçi direksiyon boşluğundaki oynamanın fabrika hatası olduğunu ve elinden bişey gelmeyeceğini söyledi. MAtkap vs ile girersem hallederim desede ben kalsın dedim :eek: Servise götüreceğim müsait bir vakit. Çok da sıkıntı bir durum değil ama herşey tam olsun istiyo insan. Bugün ilk defa otobüse bindim bisikletle. Hatta yanımda arkadaşımında aynı markada bisikleti vardı. Hiçbir sıkıntı çıkmadı. Ekstra bir akbil de basmadık. Otobüs kalabalık olduğunda çanta alınabilir. Aslında katlanmış bisiklet boyutunda bir çantaya kimse bir şey demez. Ama malum bizim halkımız kalabalık bir otobüste bisiklet görünce atar yapabilir. Çanta fiyatları 150 civarı. Aliexpress ten 60 tl ye çakması da temin edilebilir. Bunun yerine çöp poşeti kullanmayı düşünüyorum. Jumbo boy siyah çöp poşeti aldım. Yarın eve akşam dönerken muhtemelen otobüs kalabalık olacak bu yöntemi de deneyeceğim.
 
Merhabalar hocam.
Dağ bisikletime ek olarak bir de katlanabilir bisiklet almaya karar verdim.
Dağ bisikletim B-twin Rockrider 8.1
İşe gidip gelirken düz yollarda kullanmak çok yorucu oluyor çünkü lastikleri birçok dağ bisikletine göre kalın, bu yüzden fazlasıyla efor sarf etmem gerekiyor.
Katlanabilir bisikletler hakkında pek bilgim yok.
Yaklaşık 5-10 günden beri üstün körü araştırdım ve carraro flexi 121'den haberdar oldum.
İlgimi çeken yönü 21 vites oluşu ve fiyatı.
Burdan paylaştıgın yazıları büyük bir zevkle okudum ama aklımda hala soru işaretleri var.
İzmir'de oturuyorum, ev-iş arası yaklaşık 20 km. Çeşitli ebatlarda yokuşlar var. İş ve trafik durumuna göre kimi zaman metro ile kimi zaman da bisiklet ile gidicem.
Söylediklerimi göz önünde bulundurarak ekstradan söylemek istedigin olumlu ve olumsuz yönleri nelerdir?
Ayrıca başka katlanabilir bisiklet kullanan varsa önerebilir mi?
 
@Selofobik Katlanır bisikletlerin tekerlekleri küçük olduğu için 21 vites de olsa büyüklere göre daha yorucu olabilir. Yani bu açıdan iyi bir alternatif değil. Ama toplu ulaşım için diyosanız kesinlikle tavsiye ederim
 
@enolism 21 vitesin faydasını düz yoldan ziyade dik yokuşlarda görecegimi düşündügüm için yüksek vites cazip geliyor bana.
 
@Ayhan Şimşek Pargan ön dişliye koruma yapmadım. Zaten plastik bir çerçeve var. Katlanınca o temas ediyor zemine. Ama çok sağlam bişey değil. Bu arada bu iki günde yaklaşık 70 km yol gittim. Düz yolda saatte 40 km ye kadar çıkabildim en fazla. Bisiklet harika. Özellikle sürüş pozisyonu ve manevra kaabiliyeti muhteşem. Büyük boy bir bisiklete bindiğimde çok rahatsız hissettim kendimi.

2015-03-12 15.41.06.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: Yusufclp
Geri