Corsaidream
Aktif Üye
- Kayıt
- 31 Ekim 2017
- Mesaj
- 106
- Tepki
- 124
- Yaş
- 29
- Şehir
- Ankara
- İsim
- Eren
- Bisiklet
- b'Twin
@Kunget alyanı sadece örnek olarak verdim ah keşke alyan seti ile tüm bisiklete bakım tamir yapılsa 
Gün itibari ile 14 gün oldu ve bisikletim ile ilgili hiç bir çağrı almadım. Yazık gerçekten yazık. Şuan Istanbul'dayim eğitim amaçlı, Ankara'ya döndüğüm de tepelerine bineceğim artık.
Dün gece Ankara'ya geldim, bugün sabahtan mağazaya gittim ve mağazada nöbetçi müdür vardı (nöbetçi müdür nedir abi ya ?? )Bisikletim gecen hafta olduğu gibi el sürülmemiş halde duruyordu , gerçekten rezillik . Konuyu anlattım konuyu ciddiyetle dinledi ve hak verdi ve atölye de ki takım liderine ulaşmaya çalıştı. Bir kaç saat sonra mağazaya uğradım ve yaklaşık 2 haftadır yerinden oynamayan bisiklet yerinden oynamış aman Allahım (!) 27. Vites de yaşadığım soruna zincir bol değiştirilmiş dedi (ürün ikinci el olduğu için satıcı bana orijinal dedi o yüzden fazla iddiada bulunamadım) o halde bakla alalım dedim . Ancak takım lideri önümde resmen çalışanları korudu. 2. El parça tavsiye etti dememe ise samimi olmak icin demiştir, diyip sıyrıldı profesyonel bir mağaza da 2. El parça tavsiye etmek anlıyorum hocam... Ve beni resmen tehdit etti istersem bu bisikleti 20 gün burada tutarım 21 gün tutturmadığım sürece bi sorun yok dedi sinirden gülmeye başladım ve olayı çarpıtıp benim bisikletten memnun olmadığımı iddia edip bisikletin ücretini iade ederim ama sana bu bisikleti satmam aynısı ile değiştirmem dedi...Ben buradan şunu anlıyorum ben bu abinin kankası arkadaşı kardeşi olsaydim şuan yeni bisiklete sahip olurdum ha müdür ne yaptı bu durumda sessiz kaldı... Bisikleti daha profesyonel hizmet almak için Ankara'da ki başka bir mağazaya yönlendiririm. Orta aktarıcı yüzünden bisikletin bir bölgesinde ne boya kaldı ne bir şey ben buraya bir kaplama yapsam dahi ileride burasi paslanacak ve dayanıklılığı azalacak belki de bir kuvvetle orasi hasar görecek ve kadro ömür boyu garantili olduğu halde orada ki boya soyulduğu için belki de suçlu ben olacağım belki ... Yani yine mağdur ben olabilirim
Gün itibari ile 14 gün oldu ve bisikletim ile ilgili hiç bir çağrı almadım. Yazık gerçekten yazık. Şuan Istanbul'dayim eğitim amaçlı, Ankara'ya döndüğüm de tepelerine bineceğim artık.
Dün gece Ankara'ya geldim, bugün sabahtan mağazaya gittim ve mağazada nöbetçi müdür vardı (nöbetçi müdür nedir abi ya ?? )Bisikletim gecen hafta olduğu gibi el sürülmemiş halde duruyordu , gerçekten rezillik . Konuyu anlattım konuyu ciddiyetle dinledi ve hak verdi ve atölye de ki takım liderine ulaşmaya çalıştı. Bir kaç saat sonra mağazaya uğradım ve yaklaşık 2 haftadır yerinden oynamayan bisiklet yerinden oynamış aman Allahım (!) 27. Vites de yaşadığım soruna zincir bol değiştirilmiş dedi (ürün ikinci el olduğu için satıcı bana orijinal dedi o yüzden fazla iddiada bulunamadım) o halde bakla alalım dedim . Ancak takım lideri önümde resmen çalışanları korudu. 2. El parça tavsiye etti dememe ise samimi olmak icin demiştir, diyip sıyrıldı profesyonel bir mağaza da 2. El parça tavsiye etmek anlıyorum hocam... Ve beni resmen tehdit etti istersem bu bisikleti 20 gün burada tutarım 21 gün tutturmadığım sürece bi sorun yok dedi sinirden gülmeye başladım ve olayı çarpıtıp benim bisikletten memnun olmadığımı iddia edip bisikletin ücretini iade ederim ama sana bu bisikleti satmam aynısı ile değiştirmem dedi...Ben buradan şunu anlıyorum ben bu abinin kankası arkadaşı kardeşi olsaydim şuan yeni bisiklete sahip olurdum ha müdür ne yaptı bu durumda sessiz kaldı... Bisikleti daha profesyonel hizmet almak için Ankara'da ki başka bir mağazaya yönlendiririm. Orta aktarıcı yüzünden bisikletin bir bölgesinde ne boya kaldı ne bir şey ben buraya bir kaplama yapsam dahi ileride burasi paslanacak ve dayanıklılığı azalacak belki de bir kuvvetle orasi hasar görecek ve kadro ömür boyu garantili olduğu halde orada ki boya soyulduğu için belki de suçlu ben olacağım belki ... Yani yine mağdur ben olabilirim