@tugrulboraerkil Öncelikle katlanma noktalarını anlatayım ;
GİDON, KADRO KATLAMA NOKTASI, PEDALLAR: Buralara direk su değmemesi önemli bu yüzden buzdolabı poşeti veya herhangi bir malzemeyle bu bölümlerin suyla temasını kesiyorum ardından kullanıma bağlı şekilde her 200 ila 500 km'de bir katlanma noktaların düzgün çalışabilmesi için wd40 ile temizleyip ardından biraz motor yağı yada toz tutmayan herhangi bir yağ sürüp bu işlemi bitiriyorum.
(not:Yağmurlu havalarda kullanım sonrası katlanma noktalarına su kaçması ihtimaline karşı silmeniz sizin lehinize olacaktır

)
VİTESLER VE FRENLER: İşte işin en can alıcı noktalarından birisi burası eğer buraya direk su temas ederse özellikle frenler için (v fren için konuşuyorum) su fren yağı ile temas edip ilerleyen sürüşlerde fren performansı azalmaya başlayacaktır tecrübe sabitli

.Vitesler ise eğer şık şık atmasını istiyorsanız mutlaka yağlı olması gerekmektedir motor yağı kullanırsanız her 200 300 km'de bir performans için yağlamanız gerekir ha eğer ben bunla uğraşmam diyorsanız daha uzun süre yağlamasında olur sadece fazla toz tutar (toz tutmayan yağ tercihimdir) .
Vites ve frenlerle ilgili son olarak yıkarken aynı katlama noktaları gibi poşet ve benzeri bir şeyle kapatmanız iyi olacaktır.
Genel olarak katlanır bisiklet normal bisikletlere göre biraz daha bakım ister ama sürüş zevki inanılmazdır ama bence siz gene de aşırı kirlenmediği sürece yıkamayın bir ıslak bez ve kuru bez işinizi görür,beni dinlediğiniz için çok teşekkür ederim bisikletiniz modelini yazarsanız sevinirim keyifli pedallamalar
