Scudo Sports

Bisiklet Dünyasından Haberler

tane büyük tur kovalamak için Remco’ya bel bağlamaz. Ben geçen sene ve bu sene gördüklerimle Remco’nun büyük tur kovalayacak adam olduğunu düşünmüyorum artık..
Remco; Enric Mas gibi Richie Porte gibi birisi galiba. Zamana karşısı iyi ama yokuşçuluğu ortalamanın bir tık üzerinde ve çok da büyük tur çıkaracak kadar dayanıklı değil.
Ben Remco yerinde olsam Liege Baston Liege, il Lombardia tarzı klasiklere yoğunlaşırdım. Belki birkaç tane Dofine, Pari Nice, Katalunya gibi haftalık tur kovalardım.
Vuelta'yı almış, yine alabilir. Dünya şampiyonası muhabbetine çoğu favori turu bırakıyor, onların boşluğunda alır.
Giro'yu, Tour'u alabileceğini hiç sanmıyorum ben de.
Yeni geçtiği takım üst seviye genel klasmancı bulabilirse,Giro ve Tour'da Richie Porte gibi liderine süper domestik olur bence.

Aklıma geldi, Richie Porte da ne şanssız adamdı.
 
Scudo
Remconu genel klasman sevdasindan vazgecmesi lazim bence genel klasmanci degil bu adam.
 
Remconu genel klasman sevdasindan vazgecmesi lazim bence genel klasmanci degil bu adam.
3 haftalık büyük turlarda zorlanıyor, gerçi diğerleri gibi etrafında adam gibi yardım edecek takımıda yok.. Bir an önce takım değişmeli. Değişmez ise en iyisi 1 haftalık etap turları, tek günlük yarışlar ve klasik yarışlar hedeffi olmalı. Vueltayı şansa kazandı, Roglic bırakmasaydı alamayacaktı. Geçen sene podyumu, bu seneki gibi rakipleri olmadığı için yaptı. Olmuyrsa olmuyordu bence inat edip zorlamanın manası yok gibi, ama bakalım dedikleri çıkar da Boraya geçerse belki orada GK olarak evrilebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
Sezonun transferi resmi olarak açıklandı. Bence 3 taraf içinde olumlu oldu. Bora takımı Roglic sonrası için genel klasmancı takviyesini yaptı. Saudal-Quick Step yeniden özüne dönüp taşlı klasikler ve Ardenler için yeni bir Wolf Pack inşa etme fırsatı yakalama şansına kavuştu. Remco'da gerçek bir genel klasman takımında artık kendini daha çok geliştirme fırsatını yakalayacaktır. Hayırlı olsun.
2.jpg

Bu arada Polonya Turu'nda da 2.etap koşuldu ve etabı Decathlon AG2R'den Paul Lapeira kazandı.

1.jpg
 
şimdiye kadar gördüğüm en güzel dönüşüm kiti, bağlanması pratik, throttle var, motor tek tuşla tekerden ayrılıyor, yokuş aşağı inerken pili şarj ediyor (bu şarj olayı devede kulak prize 15 dakika takılı olduğunda aldığı enerji için yüzlerce metre iniş lazım ama yine de var işte böyle bir özellik).

bu arada henüz prototip

 
Polonya Turu 4. etabı Soudal Quick-Step'ten Paul Magnier kazandı. Genel klasmanda Paul Lapeira'nın liderliği devam ediyor.

1.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: Kerem Atalar
Polonya Turu 5. etabı Team Visma'dan Matthew Brennan kazandı. Genel klasmanda Paul Lapeira'nın liderliği devam ediyor.

1.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: Umur Bora
Çok güzel aksesuarlar. Adaptörsüz daha doğrusu telefon adaptörü ile dolma teknolojisi çok güzel düşünülmüş.

Kargodan klasik bisiklete dönüştürme aksesuarı muhteşem bir icat. Arkaya trailer takmaktansa bu çok daha kullanışlı.

 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
Polonya Turu'nda 7. ve son etap olan bireysel zamana karşı etabını UAE takımından Brandon McNulty kazandı. McNulty böylece genel klasmanı Antonio Tiberi'nin 0:29 saniye önünde bitirerek Polonya Turu 2025 şampiyonu oldu. Tebrikler...

2.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: lrfan ve Umur Bora
UCI Lidl, Picnic Post NL, Canyon-SRAM, Visma ve EF Education'ı Tour de Romandie'den diskalifiye etmiş. Gerekçe olarak UCI'nın kullanılmasını istediği GPS takip cihazlarını bu takımların kullanmak istememesi diyorlar. Bi kaç açıklama, haber falan taradım da UCI her takımdan 1 sporcunun kullanacağını söylüyor, takımlar neden 1 sporcuya ve neden bu sporcuyu takım seçmek zorunda diye bi şikayet edip sormuşlar ama cevap alamamışlar, ayrıca bu takip cihazı verisinin ne için kullanılacağı ve bisikletlere nasıl bağlanacağına dair de net bi bilgi yokmuş ortada. Anladığım kadarıyla ortada bi de bi inatlaşma var UCI'la takımlar arasında ama neticede bu 5 takım yarışa başlayamıyormuş. Var mıdır daha detaylı bilgisi olan?
 
  • İnanılmaz
Tepkiler: Özcan
UCI Lidl, Picnic Post NL, Canyon-SRAM, Visma ve EF Education'ı Tour de Romandie'den diskalifiye etmiş. Gerekçe olarak UCI'nın kullanılmasını istediği GPS takip cihazlarını bu takımların kullanmak istememesi diyorlar. Bi kaç açıklama, haber falan taradım da UCI her takımdan 1 sporcunun kullanacağını söylüyor, takımlar neden 1 sporcuya ve neden bu sporcuyu takım seçmek zorunda diye bi şikayet edip sormuşlar ama cevap alamamışlar, ayrıca bu takip cihazı verisinin ne için kullanılacağı ve bisikletlere nasıl bağlanacağına dair de net bi bilgi yokmuş ortada. Anladığım kadarıyla ortada bi de bi inatlaşma var UCI'la takımlar arasında ama neticede bu 5 takım yarışa başlayamıyormuş. Var mıdır daha detaylı bilgisi olan?
Takımların istememesi şu nedenlerden; UCI takımlar ile işbirliği yapmak yerine kendisinin anlaştığı 3. part bir firmaya cihaz takmaya izin vermesi.. Sonuçta takımların hepsinin elektronik konusunda sponsoru var. Ayrıca diğer husus ise; cihaz bisiklete takıldıktan sonra, cihazdan kaynaklanan bir kaza, yaralanma ve hasardan sporcunun kendisi sorumludur diye diretiyor.
 
İnstagram'da Vride Türkiye isimli bir hesabın reklamlarını gördüm, Çinli Sunpeed markasının bisikletlerini getireceklermiş Türkiye'ye. Alibaba üzerinden Sunpeed Bisikletlerin satış fiyatlarına ve aksamlarına bakınca fiyat performans olarak saçma derecede iyi gözüküyor. Misal invincible expert (alloy wheel) alibabada tekli alımda 78bin tl, 50 adet üzeri siparişte 40bin tl (bu imkansız bir fiyat, kargo vergi vs bir ton şey var tabii). Karbon kadro 105 set 8.2 kg ağırlık. Tabi VrideTürkiye'nin bu bisikletleri nasıl bir fiyattan satacağı yazmıyor, siteleri şuan için aktif değil. UK sitesinde fiyatlar x2 gibi gözüküyor Alibaba'daki fiyattan. Çinli bir firmaya güvenip böyle bir alışveriş yapar mıydınız?
 
Son düzenleme:
  • İnanılmaz
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
Geri