Scudo Sports

Bisan Praetor ortaya çıktı

Forum kullanıcılarını rahatsız etmemek ve konuyu dağıtmamak adına kişisel atışmalarınızı özele taşıyınız, bizler “Bisan Praetor” ile devam edelim lütfen, iyi forumlar dilerim.
 
Scudo
@törniy @Ahmet Fidancı Dövüşmen guzum
caa17143952276d1e81e76dc8629e07c2b7829c9.jpg
 
Bisan praetoru bilmiyorum ama corelli ve bisan güzel modeller çıkarıyor 2020 modellerde bir atakta salcano, kron, ümit bisiklet ve sedona dan bekliyorum. İnşallah pahalı yabancı markalar ve kazıkçı satıcıları silinir yok olur giderlet
 
Kişisel atışmalara meydan vermemek için bu başlığa son mesajımı bırakayım.
@törniy isimli şahıs şahsımı yalancılıkla itham etmesi dozu biraz artırdı. Oysa bu postu okuyan herkes benden önce üretim fabrikasını öğrenmiş, takip eden bisan çalışanı da beni de bilgilendirme amaçlı bu bilgileri ulaştırmıştı. Ekteki görsel bu şahsın iftirasının kanıtıdır.
@NKurtuldu sizin bisan hakkındaki düşünceleriniz umurumda değil. Ben bunu menfaat için yapmıyorum. Sizi de inandırmak zaruriyetim yok. Bisan almanızın, yada almamanızın bana göre hiç anlamı yok.
Kendimce bisiklet adına yararlı paylaşımlar yapmaya çalıştığım forumda bu şekil ithamlar ile karalama yoluna gidenler olabilir. Ancak bu kişileri aşağıdaki görsel gibi kanıtlar ile susturmak en güzeli olacaktır. Belki utanır yazdıklarından ve özür diler. Özürde beklemiyorum gerçi. Çünkü bu başlığı takip etmeyeceğim.
Görselde detay var. Dün 18.15 civarı bu mesaj bana iletildi. Bakalım iftiralarına utanan olacak mı.
IMG_20191201_104316.jpg
 
Kişisel atışmalara meydan vermemek için bu başlığa son mesajımı bırakayım.
@törniy isimli şahıs şahsımı yalancılıkla itham etmesi dozu biraz artırdı. Oysa bu postu okuyan herkes benden önce üretim fabrikasını öğrenmiş, takip eden bisan çalışanı da beni de bilgilendirme amaçlı bu bilgileri ulaştırmıştı. Ekteki görsel bu şahsın iftirasının kanıtıdır.
@NKurtuldu sizin bisan hakkındaki düşünceleriniz umurumda değil. Ben bunu menfaat için yapmıyorum. Sizi de inandırmak zaruriyetim yok. Bisan almanızın, yada almamanızın bana göre hiç anlamı yok.
Kendimce bisiklet adına yararlı paylaşımlar yapmaya çalıştığım forumda bu şekil ithamlar ile karalama yoluna gidenler olabilir. Ancak bu kişileri aşağıdaki görsel gibi kanıtlar ile susturmak en güzeli olacaktır. Belki utanır yazdıklarından ve özür diler. Özürde beklemiyorum gerçi. Çünkü bu başlığı takip etmeyeceğim.
Görselde detay var. Dün 18.15 civarı bu mesaj bana iletildi. Bakalım iftiralarına utanan olacak mı.
215322 dosyayı görüntüle
Bu bilgiyi size veren Bisan yetkilisimi? Şu mesajınzıda siz hazır bir kadro olmadığıını ar-ge çalışmalarına bizzat şahitlik ettiğinizi yazdınız.

Bisan Praetor ortaya çıktı

Şimdi ise kadroların çinde üretildiğini bilgisini yazıyorsunuz. Valla bir ara sevinmiştim ülkemde üretilecek, insanlara iş imkanı sunulacak falan diye.. Çok bilgi kirliliği oldu konuda insan hangisine inanacak bilemiyor. Hayırlısı olsun bakalım.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo ve Murat B.
Müşterilerin birbirini yediği bir başlık olmuş bu. Sahte mi değil mi, orijinal mi kopya mı, hangimiz yalancı hangimiz reklamcı, bunları konuşuyorlar. Onlar birbirini yerken satıcılar da avuçlarını ovuşturuyorlar.

Tüketim kültürü açısından bakıldığında iki tür bisiklet kullanıcısı çıkıyor ortaya. Birincisi, bu forumu işgal eden ve bisiklet kültürüne ürünler markalar modeller fiyatlar indirimler üzerinden bakan bisikletli. İkincisi ise, elindekiyle yetinmesini bilen, mevcudu paylaşan, ihtiyaçlarını minimum düzeyde karşılayan, bisiklet kullanımını bir tüketim davranışına tahvil etmeyen, alışveriş değil değiştokuş bilincini öne çıkaran, marka model fetişizmi yapmayan, üç kuruş ucuzu nerede diye kendini paralamayan, kara cumalarda o dükkândan bu dükkâna koşmayan, satıcılara şuna indirim yapın buna indirim yapın diye minnet etmeyen bisikletliler.

Birinci tip bisikletlilerin bisikletli haklarını savunmaya soyunması bu ülkedeki bisiklet aktivizminin temel meseleleri arasına girmiştir artık. Bisan, Salcano, Accell, her birinin destek verdiği bisiklet grupları, dernekleri, hatta kullanıcıları var. Ve bu destekler ve himaye ilişkileri öyle bir düzeye vardı ki, bisikletliler varoluş gayesi ticaret ve kâr olan bu şirketlerin çığırtkanlığını ve borazanlığını yapmakla kalmayıp, birbiriyle de kavga etmekte, alan kavgası, tezgâh kavgası yapmaktalar.

Çok açık söylüyorum: İster satıcı, ister dağıtıcı, ister üretici, hiç fark etmez, ticari kuruluşlarla bu türden ilişkiler kuran herkes, her dernek, bisikletli ulaşım mücadelesinin aleyhine çalışmakta, bisikletli haklarının güçlenmesine değil aşınmasına hizmet etmekteler. Bisiklet aktivizmi adına, haysiyet kırıcı bir durumdur bu. Marka ve logo methetmeyi marifet bilip iş edinen kim ve hangi yapı varsa, bunlara bir dur denmesi gerekiyor.

Biz bu ülkede bisikletin ihtiyaç duyan ve ondan yüksek fayda elde edecek herkes tarafından, aralarında hiçbir ayrım olmadan, adalet ilkesine bağlı kalınarak kullanılmasını, kadınıyla yaşlısıyla çocuğuyla genciyle emekçisiyle emeklisiyle şehirlerimizdeki ulaşım ağına dahil olmalarını, özel koruyucu ve ayırıcı giysiler giymelerine gerek kalmadan, kullandığı bisikletin öncelikle markasını ve modelini değil yeterliliğini, kalitesini, güvenliğini ve bakımını gözeterek kullanmasını istiyor, bisikletli ulaşımın şehirlerimize ve doğamıza getireceği faydaları anlatarak bisikletin kültürünü inşa etmeye, geliştirmeye çabalıyoruz.

Bize marka model fetişisti, tüketim delisi ve piyasa fırsatçısı, giyimiyle kuşamıyla kendini şehirden koparıp imtiyaz ve itibar talep eden, kendine benzemeyenlere sanki evrimini tamamlamamış canlılar gözüyle bakan, bisikletiyle yatıp kalkan, boy boy poz poz resimler çekip çekinip duvarlara asan bisikletlileri ideal bisikletli diye göstermeyin, karşımıza hak savunucusu diye çıkarmayın, biz kendimizi onlardan çok uzakta hissediyoruz, hani şu ciğercinin kedisi sokak kedisi şiirinde (Kuyruklu Şiir, Orhan Veli) olduğu gibi. Bisiklet kültürünü ve bisikletli ulaşımı, şehrin sorunlarını biz bisiklet sektörünün bu çılgın müşterileriyle değil, şehrin gerçek ya da potansiyel bisiklet kullanıcıları ile konuşmak istiyoruz.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Zaten bisiklette millileşek tek şey kadro , vites ve komponentler zaten shimano , sram vs . Bizim kadro üreten fabrikamız var corelli. Alüminyum ve kaynağında çok iyiler. Ama ileri düzey bisiklet üretmiyorlar çünkü talep az. Bisan daha çok Salcano gibi çinden ithal ürünleri shimano komponentler ile sadece topluyor. Şu sorunun cevabını kendimiz verirsek neden millileşmenin anlamsız olduğunu anlarız. 15.000 scott mı alırım bisan mı. Cevap net değil mi. Algımız belli bütçeden sonra yabancı üreticiye gittiği için kimse gereksiz yatırım yapmaZ
 
Reklamın iyisi kötüsü olmaz. Karbon fiber atolyesi tai de var mesela. Orda uçak parçası üretiyorlar, pahalı bir yatırım. Sizin istediğiniz kadroyu, sizin test standartlarında sizin istediğiniz fiyata üretiriz diye tüm dünya markaları ile anlaşma imzalayıp belki de en az 15 yıl zararına üretim yapıp, elde edilen know how ile düzgün şeyler üretirsiniz. Dünyada kurulduğu yıl kara geçen çok az üretim tesisi var artık.
 
Ya ne olacağını sanıyordunuz? Yüksek lisans yapmış mühendislere, gelişmiş ülkelerdeki meslektaşlarından eksiği değil fazlası olan tasarımcılara utanmadan asgari ücretten birkaç kuruş fazla maaş teklif edilen ülkeden ARGE, özgün tasarım ürünü çıkabileceğini mi zannediyordunuz? Bu kafa yapısının elinden gelen en iyisi, uzakdoğudan mal ithal edip üzerine kendi marka etiketini yapıştırarak iç pazarda "yerli ve milli" diye gazlayıp, allayıp pullayıp pazarlamaya çalışmak.

Ama bunu yaparken bile ucuza kaçtıkları için amatör "piiiar"cılarla çalışıp her şeyi ellerine yüzlerine bulaştırıyorlar.

Bunların bir kademe üstü olan çakallar da, acaba bir punduna getirip devlet teşviği cukkalayabilir miyiz'in derdinde. Örneğin:

(link)

Şu son okuduklarımdan sonra Bisan'ın yeri benim gözümde, bıyıkları yeni terlemiş Bursa Çakalı Ferit'in bir tık üstündedir.
 
Bisiklet hakkındaki düşüncelerim: Kadro : Çöp, euro,dolar kuru yüzünden Türk lirası kazananlara pahalı geliyor :) Firma, Kadro için para almıyor, kadro üzerinde bir emekleri de yok, bunu bildiklerinden almamaları normal.
Grup set ve Jantlar, Dur ace. Türkiye pazarında en çok kullanılan markanın en üst seviye ürünü.
Campagnolo super record set ve Bora jantlar ile, bisikletin fiyatı ve bakım maaliyeti çok artardı, en kolay seçim :) ,Dsrtibütör de hazır, binlerce alt seviye grup set anlaşmaları var.Uygun fiyata alıp fahiş fiyata satıyorlar. Yurt dışı sitelerde yine dolar euro kuru sebebi ile, 7000 TL civarlarına satılan grubu, Türkiyedeki firmalar 12.000-15.000 TL bandına satıyorlar. Bisikletten anlamayan,mali imkanı ortalama olan,hobi binicileri açısından çok güzel bisiklet. Hiç uğraşmadan bastırır parayı alırsın.
35.000 TL bandına bilindik yurtdışı firmaların(specialized,trek,giant,) ancak ultegra grup setli, yine ortalama jant setine sahip olan bisikletlerini ancak alabilirsiniz.
Konuda bahsedilen bisikletin, kadrosunu bilindik bir kadro ile değiştirdiğinizde, rakam iki-ikibuçuk katına çıkar.
Dediğim gibi anlamayanlar için güzel seçenek.
Vayyy durace li bisikletinmi var derler :)
 
Kişisel atışmalara meydan vermemek için bu başlığa son mesajımı bırakayım.
@törniy isimli şahıs şahsımı yalancılıkla itham etmesi dozu biraz artırdı. Oysa bu postu okuyan herkes benden önce üretim fabrikasını öğrenmiş, takip eden bisan çalışanı da beni de bilgilendirme amaçlı bu bilgileri ulaştırmıştı. Ekteki görsel bu şahsın iftirasının kanıtıdır.
@NKurtuldu sizin bisan hakkındaki düşünceleriniz umurumda değil. Ben bunu menfaat için yapmıyorum. Sizi de inandırmak zaruriyetim yok. Bisan almanızın, yada almamanızın bana göre hiç anlamı yok.
Kendimce bisiklet adına yararlı paylaşımlar yapmaya çalıştığım forumda bu şekil ithamlar ile karalama yoluna gidenler olabilir. Ancak bu kişileri aşağıdaki görsel gibi kanıtlar ile susturmak en güzeli olacaktır. Belki utanır yazdıklarından ve özür diler. Özürde beklemiyorum gerçi. Çünkü bu başlığı takip etmeyeceğim.
Görselde detay var. Dün 18.15 civarı bu mesaj bana iletildi. Bakalım iftiralarına utanan olacak mı.
215322 dosyayı görüntüle

Kullanıcılara saldırı ve sataşma amaçlı mesajlarınızı üzülerek okuduğumu belirtmeliyim.

Konun başından bu yana ürünün hazır kadro olmadığını, Yerli ve Milli imkanlarla geliştirilip AR-GE sinde bizzat bulunduğunuzu belirttiniz.

Mesajınız aşağıda.
AF_SS.JPG

Fakat daha sonra anlaşılıyor ki kadro Çinli üreticiden hazır alınıp Bisan markası altında pazarlanıyor.

Belki iddia ettiğiniz gibi sizin de bu durumdan haberiniz yoktu; ancak yine de yanlış anlaşılma yarattığınız için sizin forum halkından özür dilemeniz gerektiğini düşünüyorum.
Zira burada kimse, milli duygularının aslında yerli olmayan bir ürünün "miş" gibi gösterilerek pazarlanmasında kullanımını hak etmiyor.
 
Arkadaşlar diğer kullanıcılara söz hakkı doğuracak ithamlarda bulunmayınız lütfen, hala kişisel alanda devam ediyor tartışma. Lütfen sadece konuya bağlı kalalım, iyi forumlar.
 
İlk bakışta konuyla alakasız gibi gözükecek ama ben yine de şu sorunun cevabını merak ediyorum. Ben bir vatandaş/bir müşteri olarak, bu ülkeye ve bu ülkenin markalarına ne zaman güvenebileceğim? O gün gelecek mi?
 
Butun global firmalar , sedece bisiklet degil , neredeyse tum sektorlerde uretim yapan dev firmalar uretim bantlarini uzak doguya kaydirmisken kimsenin bunun nedenini sorgulamadan alkislarken benim anlamadigim bir Turk firmasida ayni yonteme basvurdu diye neden tü kaka oluyor? Speşilayzid , trek, kenindeyl yada lapiere agzinizi acmiyor ama Bisan olunca hömkürüyorsunuz. Kusura bakmayın ama bu kafadakiler hem özenti hem sonradan görmelerdir bana gore.
Bi bekleyin bakalim kullanici deneyimleri ne olacak, firma amiral modelindeki guzel ozellikleri alt gruplara nasil uygulayacak. Yok efendim oymus buymus.
Burada uretseler çemkiriyorsunuz, global kadro üreticisi dünya ya sattigi kadrolardan Bisan'a da veriyor yine çemkiriyorsunuz. Amaciniz ne sizin?
 
Butun global firmalar , sedece bisiklet degil , neredeyse tum sektorlerde uretim yapan dev firmalar uretim bantlarini uzak doguya kaydirmisken kimsenin bunun nedenini sorgulamadan alkislarken benim anlamadigim bir Turk firmasida ayni yonteme basvurdu diye neden tü kaka oluyor? Speşilayzid , trek, kenindeyl yada lapiere agzinizi acmiyor ama Bisan olunca hömkürüyorsunuz. Kusura bakmayın ama bu kafadakiler hem özenti hem sonradan görmelerdir bana gore.
Bi bekleyin bakalim kullanici deneyimleri ne olacak, firma amiral modelindeki guzel ozellikleri alt gruplara nasil uygulayacak. Yok efendim oymus buymus.
Burada uretseler çemkiriyorsunuz, global kadro üreticisi dünya ya sattigi kadrolardan Bisan'a da veriyor yine çemkiriyorsunuz. Amaciniz ne sizin?

(link)
 
benim anlamadigim bir Turk firmasida ayni yonteme basvurdu diye neden tü kaka oluyor? Speşilayzid , trek, kenindeyl yada lapiere agzinizi acmiyor ama Bisan olunca hömkürüyorsunuz. Kusura bakmayın ama bu kafadakiler hem özenti hem sonradan görmelerdir bana gore.

Sorun firmanın uzakdoğudan jenerik kadro temin edip kendi markasıyla satması değil. Sorun, firmanın "bu kadroyu biz tasarladık, AR-GE'sini biz yaptık, yerli ve milli bir ürün" diyerek tüketiciye alenen yalan söylemesi ve bunu yaparken de ucuz viral reklam yöntemlerine başvurması, insanları aptal yerine koymaya çalışması.

"Kadroyu uzakdoğudan ithal ediyoruz, boyasını etiketini özelleştirip satıyoruz" deseler hiçbir sorun kalmayacak.
 
Sorun firmanın uzakdoğudan jenerik kadro temin edip kendi markasıyla satması değil. Sorun, firmanın "bu kadroyu biz tasarladık, AR-GE'sini biz yaptık, yerli ve milli bir ürün" diyerek tüketiciye alenen yalan söylemesi ve bunu yaparken de ucuz viral reklam yöntemlerine başvurması, insanları aptal yerine koymaya çalışması.

"Kadroyu uzakdoğudan ithal ediyoruz, boyasını etiketini özelleştirip satıyoruz" deseler hiçbir sorun kalmayacak.

1-Firma sahibi olsam karbon kadro tasariminda hic tecrubem olmadigini varsayarak bende uzakdogudan basarili bir kadro teminine giderdim.
2. Öyle yazssalar " uzakdogudan aldik kadroyu' diye . Tepkiniz yumuşayacak miydi yoksa dahada mi çirkeflesecektiler ( seni kast etmiyorum geneli diyorum)
3- O derece ust seviye donanimlari sen bi bisiklete koysan sifir tecrubeli bir arge ve muhendislige guvenip risk alir miydin?
4. Uzaldoguda uretilen kadrolara supheyle yaklasabilirsiniz ama parayi basinca pekala biliyorsunuzki size uzay araci dahi yapacak teknolojiye sahipler.
5-Firma calismis ugrasmis bseyler uretmis. Klavye basinda camur atmak ne kadar etik?
 
Sevgli mariokaldato, arkadaşa verdiğiniz cevabın, arkadaşın yazdığı ile uzaktan yakından alakası yok.

İddiayı Zayıflatma Safsatası
(Fallacy of the Straw-Man)
Tanım: Kendi iddiasını güçlendirmek için, karşı tarafın gerçek iddiası yerine iddianın en zayıf ve duygusal yönünü bularak buna hücum etme durumu. Samandan yapılmış bir korkuluğu devirmek gerçek bir adamı yere sermekten daha kolay olduğu için bu safsataya “Korkuluk Safsatası ” da denilmektedir
 
Arkadaşlar, belirli bir konuyu burada tartışabilir, eleştirebilir, etik bulmayabilirsiniz. Ancak insanların kişiliklerine, karakterine, haysiyetine söz söylemek nedir? Lütfen eleştirilerinizi nezaket sınırları içinde dile getiriniz, sürekli araya girmek gerçekten hoş değil! Yakışmıyor bizlere, iyi forumlar.

Not: Bisan Praetor’a dair olmayan her yorum silinecektir, yazdığım şey çok açık arkadaşlar, lütfen yorumlarınız konunun özüne dair olsun, şu ikili atışmaları geçelim artık!
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Facebook'ta bulunan Yol Bisikleti Bilgi & Paylaşım grubundan alınmıştır. Yazıyı orada paylaşan ise Ümit Onur Yüksel'dir.



BİSAN
Değerli Üyeler,
Uzunca bir süredir Yol Bisikleti Bilgi & Paylaşım sayfasını takip ediyorum. Yakın bir zamanda gruba üye oldum. Amacım bisiklet konusunda sahip olduğum bilgiyi arttırmaktır. Diğer beklentim ise, BİSAN Genel Müdür Yardımcısı olarak kullanıcılara yakın olmak, yorumlarını almak, kurum olarak gelişimimize katkı sağlayacağına inandığım yorumları takip etmektir. Reklam alanına girebileceği endişesi ile hiçbir yoruma cevap vermedim ancak yapılan tüm yorumları dikkate alıyor ve ilgili ekip arkadaşlarımla değerlendiriyoruz.
Üretim ve ürün geliştirme alanlarında bilgi talep eden kullanıcılar bize bu konudaki iletişim eksikliğimizi gösterdi. Her birine teşekkür ederiz. Sayfa yöneticileri uygun görür ise bu konularda kısa bir bilgilendirme yapmak istiyorum.
2017 yılı Aralık ayında şirketin İhlas Holding’den satın alma işlemi tamamlanmıştır. Yeni Bisan; bünyesinde 11 şirket barındıran, sahipleri Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olan; %100 yerli sermayeli bir grubun üyesidir.
Geçen iki yılda gerek yurt içi gerek yurt dışı hedeflerimiz doğrultusunda yaklaşık 150.000.000 TL yatırım gerçekleştirilmiştir. Elektrik, doğalgaz, havalandırma, baca filtrasyonları, aydınlatma, su arıtma gibi tüm alt yapı sistemleri yenilenmiştir. 46 dönüm arazi içerisinde 5 dönüm yeni kapalı alan inşa edilerek toplam üretim alanı 26 dönüme çıkarılmıştır. Genel otomotiv kalite kabul koşullarını karşılayabilen yeni boyahane tesisi hizmete alınmıştır. Yeni tesiste toz ve yaş boya yapılabilmektedir. Sistem vernik altı etiket uygulaması imkânı sağlamaktadır. Montaj hattı ekipmanları yenilenmiş, tork kontrollü modern ekipmanlar ile modernize edilmiştir. Mevcut jant üretim hattı yenilenmiş, yeni bir jant üretim hattı devreye alınmıştır. Yeni metal işleme makineleri yatırımı yapılmış ve devreye alınmıştır. Ar-ge ve Kalite Bölümleri yeniden yapılandırılmıştır. Mevcudun üç katı kapasiteye sahip yeni kaynakhane 2020 Ocak ayında devreye alınacaktır. Üst grup ürünler için ikici montaj hattı yine Ocak 2020’de devreye alınacaktır. Karbon ürün montajı için ayrı bir bölüm kurulmuştur.
İnsana yatırımın çok önemli olduğuna inanıyoruz. Tüm çalışanlara yıl içerisinde çeşitli konularda eğitim programları verdik. Shimano Türkiye ile iş birliği yaparak montaj ve teknik eğitimleri sürekli hale getirdik. Uzmanlığına bakmaksızın’ biliyorum’ diyen değil sürekli öğrenen, sürekli gelişen bir organizasyon kültürünü destekliyoruz.
Bir dünya devi olan Michelin ile distribütörlük anlaşması imzaladık ve Michelin Türkiye Distribütörü olarak 2020 yılında faaliyetlerimize devam edeceğiz.
Mevcut durumda, kadro tiplerine göre gerçekleştirdiğimiz üretim süreçleri aşağıdaki gibidir;
Çelik kadrolu ürünler: Bu segmentteki ürünlerin tüm üretim süreçleri (boru kesim, formlama, tesviye, kaynak, boya, etiket, montaj) maşa, jant, çamurluk vs. dahil olmak üzere tesisimizde gerçekleştirilmektedir.
Alüminyum kadrolu ürünler: Kadro imalatı yurtdışında gerçekleştirilmektedir. Ürün segmentine bağlı olarak kendi imalatımız aksesuarlar kullanabiliyoruz. Montaj süreci tesisimizde gerçekleşmektedir. Alüminyum kadro üretimi projemiz devam etmektedir. Bisan fabrikasında üretilen ilk prototip ürünler 23.11.2019 tarihinde gerçekleşen bayii toplantısında sergilenmiştir. 2021 yılı programında %100 kendi üretimimiz olan yerli alüminyum kadrolar kullanmayı hedefliyoruz.
Karbon kadrolu ürünler: Kadro imalatı yurtdışında gerçekleştirilmektedir. Üst gruptaki bu ürünlerde kullanılan tüm komponentler üst seviye markalı ürünlerdir. Karbon kadroların boya, etiket ve montaj süreci tesisimizde gerçekleşmektedir. Türkiye’de maliyeti nedeni ile maalesef karbon ürünlerin pazar payı yok denecek kadar düşüktür. Bu segmentte ürün sunmamızın amacı, Türkiye’de bisiklete gönül vermiş ve bu sporu yapan sporculara ve bisiklet sporuna destek vermektir. Sporcular için ulaşılabilir fiyatlara yüksek performanslı alternatif yaratıyoruz.
Ar-Ge süreci ile ilgili bolca yorum yapılmış. Yaklaşık 20 yıl Ar-Ge merkezinde proje geliştirmiş bir endüstri ürünleri tasarımcısı olarak Bisan’ın ürün geliştirmek için gerekli bilgi ve birikime sahip olduğunu belirtmek isterim. Çelik ve alüminyum kadrolarda tasarım geliştirme çalışmaları hali hazırda yapılıyor. Türkiye’de karbon kadro satışları yeterli hacme ulaşmadığından , tüm dünyadaki global markalarda olduğu gibi üretici şirketler ile tasarım ortaklığı yapıyoruz. Üretici firma seçerken karbon kadro segmentinde bizden ileride olan dünya markalarını referans alıyor, aynı üretici firmalar ile çalışıyoruz. Tasarım girdilerini ve özel isteklerimizi iletiyoruz, sonuçlar ve raporlar üzerinde değerlendirmelerimizi yapıp uygunsa tedariği gerçekleştiriyoruz. Bu noktada çok benzer kadroların başka markalarda da olmasını zaten kabul ediyoruz. Talep yeterli büyüklüğe geldiğinde sadece bize özel üretilecek kendi tasarımlarımızı ürettirmekten ve hatta üretmekten çok memnun olacağız.
Rekabetin geliştirici yönüne inanıyoruz, diğer tüm üreticilere saygı duyuyor ve sektöre katkı koyan herkesi takdir ediyoruz. Bu platformu amacı dışında kullanarak yer yer girişilen karalama çabalarına asla bir karşılık vermeyeceğimizi, bu platformu kirletmeyeceğimizi, kullanım amacının dışına çıkmayacağımızı belirtmek isterim. Gelişimimize katkı veren tüm eleştiriler için çok teşekkür ederiz. Tesislerimizin kapıları tüm grup üyelerine açıktır. Önceden yapılacak programlar dahilinde tüm soruları yüz yüze cevaplamaktan, görüşlerinizi almaktan mutluluk duyacağız.
Yolumuza misyonumuz doğrultusunda emin adımlar ile devam edeceğiz.
Misyonumuz “ Bisan, sağlıklı ve mutlu nesillerin yetişmesine katkı sağlayan, YENİLİKÇİ, ürün ve hizmet kalitesini SÜREKLİ GELİŞTİREN, ulusal boyutta sektörü büyütmeyi hedefleyen, istihdam yaratan, KİŞİSEL GELİŞİMİ destekleyen, tüm paydaşlarına DEĞER YARATAN bir GÜVEN kurumudur.”
NOT: Bu arada bugüne kadar sosyal medyadaki resmi hesaplarımız haricinde yapılan bilgilendirmelerden sorumlu değiliz. ( Örnek ; Praetor’un satış fiyatı henüz açıklanmadı. ) Bisan ile ilgili her türlü bilgiyi info@bisan.com.tr adresine mail atarak ya da satış sonrası müşteri memnuniyeti birim sorumlumuzu mesai saatleri içerisinde ( Cep: 0 532 179 42 82 ) arayarak istediğiniz her türlü bilgiye ulaşabilirsiniz.
 
Geri