Bir bisiklet takımına nasıl katılırım?

Kayıt
31 Ekim 2013
Mesaj
62
Tepki
12
Şehir
izmir
Bisiklet
Colnago
arkadaşlar öncelikle selamlar konuyu yanlış yere açmışmıyım pek emin değilim o yüzden kusura bakmayın :)) gelelim soruma yaşım 1996 doğumluyum bir bisiklet takımına katılmak istiyorum ama yaşımdan dolayı bir takımdan arkadaşım katılamiyacağımı yaşımdan dolayı sorun çıkacağını söylemişti eğer şimdi katılmak istesem kabul ederlermi ? , kondisyon sorunum çok fazla yok en fazla 1 haftada kendimi toparlarım ciddi bir hırsım var 1 2 yarış sonra bırakmayıda hiç düşünmüyorum ama bu yaş sorunu nedir nedendir niçin bu tip söylentiler var yardımcı olursanız sevinirim iyi forumlar, iyi günler...
 
  • Beğen
Tepkiler: wildboytam35
Scudo

Artık Yok

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Haziran 2012
Mesaj
1.303
Tepki
1.481
Şehir
Türkiye
Yaşında sıkıntı yok yanlış bilmiyorsam yıldız erkek a-b kategorisine girebiliyorsun detayları lisans başvurusu yaptığın gün bulunduğun ilin gençlik spor müdürlüğünden öğrenebilirsin senden yaşça daha küçükler bile yarışabiliyor yani
 
Kayıt
6 Mayıs 2015
Mesaj
1
Tepki
0
Yaş
24
Şehir
Tekirdağ
İsim
Gürkan Genç
Bisiklet
Kron
Herkese merhabalar 2 yıldır yol yarış kullanıcısıyım. Kendi imkanlarımla biryerlere gelmeye çalışıyorum bisiklet sevdam uzun yıllardır var son 2 yıldırda yol yarış bisikletim ile (Kron Rc 1000) sınırlarımı zorluyorum. Son zamanlarda profosyonel bir grupta kendimi gösterip bir basamak daha çıkmak istiyorum. Bu konuda yapmam gerekenlerde yol gösterici olursanız sevinirim abilerim.

Yaş;16
Boy;1.80
Kilo;76
Tekirdağ/Çerkezköy
 

Furkan07

Üye
Kayıt
4 Kasım 2015
Mesaj
1
Tepki
0
Yaş
22
Şehir
Antalya
İsim
Furkan
Bisiklet
Bianchi
Konuyla alakalı olmayabilir ama bisiklet lisansını çıkarttıktan sonra yarışalara veya turlara katılmak zorunlu mu ? Teşekkürler
 

m.klcts

Forum Bağımlısı
Kayıt
26 Eylül 2015
Mesaj
1.007
Tepki
467
Şehir
Istanbul
İsim
Muhammed
Başlangıç
2008—09
Bisiklet
Mosso
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Kayıt
22 Temmuz 2015
Mesaj
29
Tepki
7
Yaş
26
Şehir
izmir
Bisiklet
GT
Fedarasyondan kendım için antreman yapmak için bisiklet talep etsem durumumun olmadıgını söylesem karsılarlar mı?
 
Kayıt
18 Nisan 2016
Mesaj
17
Tepki
9
Yaş
20
Şehir
Bursa
İsim
Furkan TUNA
Bisiklet
Mosso
Merhaba bende böyle bir konu açmayı düşünüyor indim ancak bu konuyu gördüm o yüzden buraya yazmayı daha uygun gördüm. Öncelikle 3-4 yaşımda beri bisiklet kullanıyorum ancak ilk pahalı bisikletimi 11 gün önce aldım. Pahalı dediğimde 800 TL. Bende bir bisiklet klübüne katılmak istiyorum ancak nereye başvurmam neler yapmam gerektiğini bilmiyorum. Nasıl antreman yapmam gerektiğini, bisiklet antremanından başka ne antremanı yapmam gerektiği hakkında hiç bir fikrim yok. Önceki mesajlarda Hısrsın gücünden büyük olmalı demişler ben aynen öyleyim zaten çok güçlü sayılmam :DCevaplarınız bekliyorum. Teşekkürler.
Yaş: 14(15'e az kaldı, 2001'liyim.)
Boy: 1.65
Kilo: 50 veya 51
Bursa/Osmangazi
Not:İki gündür hafta sonları bazen hafta içleri 20-30km bisiklet sürüyorum ve her gün okula gidip gelirken toplam 8.2km bisiklet sürüyorum.
Not2: En kısa zamanda konudaki tüm mesajları okuyacağım gece yazdığım için bir kısmını okuyup gerisini atlamak zorunda kaldım.
 
Kayıt
15 Mart 2017
Mesaj
47
Tepki
44
Yaş
34
Şehir
İzmir
İsim
Fahri
Bisiklet
Kron
Buca pedal gsk (atletizm bisiklet triatlon aktif branslar )
Ege pedal sk (bisiklet takimi)
Cat sk (var ama hic bir yarisa katildigini gormedim.)
 

52nes52

Üye
Kayıt
23 Temmuz 2017
Mesaj
1
Tepki
1
Yaş
19
Şehir
ordu
İsim
enes
Bisiklet
Bianchi
aynı şeyi bende düşünüyorum bisiklet konusda güveniyorum kendime ama bu işle uğraşmak istemiyorum sadece hobi-hız(en sevdiğim 1) -rekabet(ensevdiğim 2)
 
  • Beğen
Tepkiler: wildboytam35
Kayıt
17 Ağustos 2017
Mesaj
2
Tepki
2
Şehir
Bursa
İsim
Bisikletkolik
Bisiklet
Mosso
merhaba arkadaşlar,

29 yaşından ferdi lisans ile amatör olarak başlayıp yol bisikletinde en fazla nereye kadar yükselebilirim? bisiklet sporuna erken başlamak, futbola erken başlamak kadar önemli midir? kendimi bildim bileli bisikletten hiç inmem zaten, bacak kaslarım oldukça güçlü bu yüzden. 14 küsür kg'lık şehir bisikleti ile düz yollarda 35 km hızlara çıkınca çok daha iyisini rahatlıkla yapabileceğimi düşünüp kendime iyi bir yol bisiklet almayı ve yarışlarda kendimi denemeyi düşünüyorum. böyle cumhur başkanlığı bisiklet yarışlarında bu saatten sonra hayal kurmak çok saçma olur tabi, ama en azından amatör olarak şöyle sıkı bir çalışmayla hangi düzeye kadar yükselebilirim bu düzeylerde avrupa şampiyonaları da oluyor mu mesela? bu konuda bilgi sahibi arkadaşlardan cvaplar bekliyorum. teşekkürler.
 

Taner James

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Haziran 2010
Mesaj
937
Tepki
1.302
Yaş
43
Şehir
Kocaeli
Başlangıç
1990—91
Bisiklet
Orbea
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Benimde merak ettiğim, mesela basit yarışlarda maksimum yaş sınırlaması var mı?
 

Road_Runner

Road Runner
Kayıt
24 Nisan 2010
Mesaj
6.156
Tepki
28.007
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Cervélo
@Yalçın Kesgin yurt genelinde yıllık 10'a yakın amatör organizasyon yapılıyor artık. Granfondodur, Edirne cumhuriyet kupasıdır, uludağ performans tırmanışıdır, vs vs. Bunları hedefleyerek çalışın, derece alabilirsiniz belki. Bunun haricinde federasyon yarışları da oluyor, bunlara da "hobi olarak" katılabilirsiniz. Diğerlerinin (profesyoneller) gerçekten ne kadar iyi olduklarını görürsünüz :snzdglsn:

"Ben bu yaştan başlayıp sıkı çalışırsam 40 yaşıma geldiğimde çok iyi olurum" diye kendinizi motive etmeye çalışabilirsiniz ama hayalden başka bir şey değil, çünkü siz 40'lardayken Ahmet Örken de 40'larına gelmiş olacak ve muhtemelen o ciddi yarışlara sizinle aynı kategoriden katılacak o_O

Zaten master yarışlarının kazananlarına dikkat edin, eski milli sporcular hep. Yeni biri yok yani :ckskc: "Aa bu adam da nereden çıktı?" diyebileceğimiz birisi yok...

@Taner James hayır :) üst sınır yok
 
Kayıt
15 Mart 2017
Mesaj
47
Tepki
44
Yaş
34
Şehir
İzmir
İsim
Fahri
Bisiklet
Kron
@Yalçın Kesgin hocam yakın çevre nizden 14 15 yaşında genç bulup onlari yetistirebilirseniz cok daha makbule gecer.sizin için ise aynı yaşta yiz hobi 'den daha ileriye pek gitmiyor malum çalışıp ev gecindirme çoluk çocuk derken antrenmana zaman kalmıyor kendi adıma.
 

JusTiMe

Siyah Bisiklet Delisi
Kayıt
13 Eylül 2016
Mesaj
1.432
Tepki
1.196
Yaş
32
Şehir
Akçaabat
İsim
emre
Bisiklet
Mosso
En son yazılanlara göre avantajlarım var şayet ama ne yazık ki kulüp arıyorum. Hobiden öteye geçmeyeceğini anladığım için belki 1 umutla şu bisikletliler derneğine üye olup kendimi eğitebileceğim kişiler bulup kendimi ne 30u(yaş yakında 28:D) 29 yaşıma kadar tazı gibi yapmak istiyorum. Potansiyelim olduğunu düşündüğüm için bunları söylüyorum. Burada 2 tane dernek var 1 tanesi üni grubu diğerleri galiba profesyonel olmayan türden kişiler kısacası yarıştıklarından bile emin değilim...
 
Kayıt
23 Şubat 2019
Mesaj
58
Tepki
57
Yaş
18
Şehir
izmir
Başlangıç
2008—09
Bisiklet
Mosso
Bisiklet türü
Dağ bisikleti
arkadaşlar izmirde oturuyorum . dağ bisikleti sürücüsüyüm . bisiklet takımının bana katkısı ne olur yada öenrebileceğiniz girişinde sıkıntı yaşamıyacağım bi takım önerirmisiniz rica etsem . çünkü çok gezen ve süren biriyim emeğimin boşa gitmesini istemiyorum . bu arada yetkililer başlığı aradım ama bulamadım silmek yerine taşırsanız sevinirim .
 
Kayıt
23 Şubat 2019
Mesaj
58
Tepki
57
Yaş
18
Şehir
izmir
Başlangıç
2008—09
Bisiklet
Mosso
Bisiklet türü
Dağ bisikleti
konuyu hortlatıyorum gençler varmı bi bildiğiniz
arkadaşlar izmirde oturuyorum . dağ bisikleti sürücüsüyüm . bisiklet takımının bana katkısı ne olur yada öenrebileceğiniz girişinde sıkıntı yaşamıyacağım bi takım önerirmisiniz rica etsem . çünkü çok gezen ve süren biriyim emeğimin boşa gitmesini istemiyorum . bu arada yetkililer başlığı aradım ama bulamadım silmek yerine taşırsanız sevinirim .
 
Yukarı Alt