gidon boynunu boşslyın ve çetirme kapaının üstündeki 4mm lik alyanı hareketini sınıralmayacak eşkilde sıkın
sorun çözülücektir, sonra unutmayınız ki gidon boyununun vidalarını sıkın dalgınlığınza gelmesin bir kere başıma geldi. sıkmamışım adam gibi frene bi asıldım denemk için maşa bir döndü...
ben yardım cı olıyım disk kalipere değiyor ve sürtünücede o iğrenç sesi çıkarıyor jant daha zor dönüyor. tamiri(ayar) çok kolay. kaliperin altındaki ve üstündeki vidaları gevşetiyorsunuz. sonra gevşettiğiniz frene basıyorsunuz , kaliper diski sapa sağlam tutyor. fren kolunu brakmadan o vidaları...
bende dt swiss xmm 120 rl kullanıyorum ciden hafifler ve bakımlarını yaptığınız takdirde çok uzun süre sizi dağda götürürler ama tabiki bu işler bütçeye bakıyor. rock shox sid xx ler 2400 tl- murat beyin kullandığı süspansiyon 2800 tl ikiside mukemmel maşalar ve herşeyden önemliside sizin bu...
bi kadro düşünüyorum aslında geotech in bouncer diye bi kadrosu wr freeride için onu alsam işime yararmı ve sizin bi tavsiyeniz wrmı kadro hakkında??:)