@Onur Kuzik
Bu örnek güzel oldu, teşekkürler.
Ben de adam gibi hiç bir yere ulaşamadım. Buradaki postaneyi aradım, Kargo dağıtım numarasını verdi. O numara şansıma telefonu açtı, ama yanlış kargo dağıtımmış, bizim buraya bakmıyormuş. Neyse anlatınca durumu sorguladı, bizimle aynı bilgiye ulaştı tabii.
Pek de normal değil dedi bu durum, UKİM'i araman lazım ama ulaşamazsın, biz bile ulaşamıyoruz dedi.
Direkt çağrı merkezinden şikayet talebi oluştur, o zaman UKİM geri dönmek zorunda kalıyor dedi. Dedim böyle böyle dağıtım merkezi kargoda bi sorun olabileceğini söyledi, buraya yönlendirdi falan filan. Az önce onu yaptım, bekliyorum bakalım. Mail adresime dönüş yapacaklarmış.