Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yol bisikletinde lastik seçimi

Schwalbe One ve Vittoria Rubino Pro 2.0 kullandım. Hız veya ağırlık önceliğiniz değilse patlak önleyici şerit deneyebilirsiniz. Bu lastikler ekstra zırhlı değil.
Ekstra zırhlı değil derken koruyucu katmandan bahsediyorsanız, rubinolarda o katman mevcuttur.
 
  • Beğen
Tepkiler: ghostt
Scudo
Bisikletinizin disk frenli mi? Aksi takdirde fren kaliperleriniz bu ölçüyü desteklemeyebilir.
[/ALINTI]Hocam maşada yazıyor destekliyor pabuçlu fren
 
Ekstra zırhlı değil derken koruyucu katmandan bahsediyorsanız, rubinolarda o katman mevcuttur.
Yanlış biliyorum ya da ifade edemedim. Mesela Schwalbe Durano'dakinin zırhı gibi zırh Rubino'da var mı? Ben yok sanıyordum. Kusura bakmayın yanlış bilgilendirmeden dolayı.
 
Arkadaşlar merhaba,yol bisikletim için lastik arayışı içindeyim.Bütçem kısıtlı,4 seçenek var ucuzdan pahalıya doğru sıralıyorum. Performans,strava kaygım çok fazla yok.80-90 kmlik sürüşler yapıyorum. İlk tercihim patlağa dayanıklı olması.Bu kriterlere göre ilk seçenekler senin için ideal,fazlasına gerek yok diyorsanız 1 ve 2ye yöneleceğim, aradaki farka değer 1 kere al tam al derseniz kendimi zorlayabilirim ancak bu en son ihtimal.Değerli fikirleriniz için teşekkür ederim.
  1. Vittoria Zaffiro Pro
  2. Continental Ultra Sport 3
  3. Vittoria Rubino Pro
  4. Continental Grand Prix 5000
 
Arkadaşlar merhaba,yol bisikletim için lastik arayışı içindeyim.Bütçem kısıtlı,4 seçenek var ucuzdan pahalıya doğru sıralıyorum. Performans,strava kaygım çok fazla yok.80-90 kmlik sürüşler yapıyorum. İlk tercihim patlağa dayanıklı olması.Bu kriterlere göre ilk seçenekler senin için ideal,fazlasına gerek yok diyorsanız 1 ve 2ye yöneleceğim, aradaki farka değer 1 kere al tam al derseniz kendimi zorlayabilirim ancak bu en son ihtimal.Değerli fikirleriniz için teşekkür ederim.
  1. Vittoria Zaffiro Pro
  2. Continental Ultra Sport 3
  3. Vittoria Rubino Pro
  4. Continental Grand Prix 5000
Herkes patlamayan lastik arıyor, yanında da ucuz olmasını istiyor :D
Buyrun size patlamayan lastik, seçeneklerinizi boşverin: (link)
 
Herkes patlamayan lastik arıyor, yanında da ucuz olmasını istiyor :D
Buyrun size patlamayan lastik, seçeneklerinizi boşverin: (link)
Bende tam conti 5000 mikemmel lastik ama yanaktan yarılıyo namussuz diyecektim,meğer patlamayan lastik en sonunda icad edilmiş:komik:
 
  • Beğen
Tepkiler: kanbozli ve Özcan
kullandıgım 2 adet patlamayan lastik var.

1.lifeline prime amour (tube type): toplamda 20.000 2 cift kullandım. patlak olmadı. sert bir lastik yol tutuşu çok iyi değil ama çok ucuz.
2.pirelli cinturato (tubeless) 15000km 2 çift kullandım. ıslakta yol tutuşu oldukça iyi. yuvarlama direnci bir tık daha fazla.

patayan lastiklerim

vittoria corsa g+ yol tutuşu en iyi lastik ama patlıyor efenim durduramıyoruz. bi daha almadım.
schwalbe pro one yol tutuşu en iyiye yakın , en hızlı ve patlak koruması nısbeten iyi bir lastik. tubeless kullanıyorum ve yolda hiç bırakmadı. tabi arada patlıyor ama sıvı kapıyor. yaz döneminde hep bu lastiği kullanırım.
wtb exposure denemek için alıp çok memnun kaldıgım lastiklerden biri.

bunun dışında da kullandıgım lastikler oldu conti gp400 ,panaracer ama genel olarak tercih ettiklerim üsttekilerdir.

gravel için g-one kullanıyorum henüz 1000km olmadı. şuana kadar memnunum.
 
Bende tam conti 5000 mikemmel lastik ama yanaktan yarılıyo namussuz diyecektim,meğer patlamayan lastik en sonunda icad edilmiş:komik:
25 mm olanında bunu yaşayan çok kişi var ama 28 de bu durumu yaşayanı duymadım? Sizin ölçüler neydi?
Bende yenice 28mm geçtim.
 
  • Beğen
Tepkiler: erman karabaş
25 mm olanında bunu yaşayan çok kişi var ama 28 de bu durumu yaşayanı duymadım? Sizin ölçüler neydi?
Bende yenice 28mm geçtim.
bende merak ediyorum 28de aynı durum söz konusu mu diye
 
bende merak ediyorum 28de aynı durum söz konusu mu diye

Yaklaşık 3k km oldu. Islak ve kuru zeminde de kullandığım oldu. Şimdilik hiçbir çatlama vs olmadı. Belki de fazla veya eksik lastik basıncı bu konuda etkin oluyor olabilir.
 
Yaklaşık 3k km oldu. Islak ve kuru zeminde de kullandığım oldu. Şimdilik hiçbir çatlama vs olmadı. Belki de fazla veya eksik lastik basıncı bu konuda etkin oluyor olabilir.
Conti GP, zeminin ıslak kuru olmasına takılmaz, basınç da yarılmasına neden olmaz. Hazetmediği şey mıcır ve soğuk asfalttır. Girin bir gravel parkura, şanslıysanız sıfır conti lastiğiniz yüz metrede yarılabilir. Zaten kendileri de demiyor mu, GP4000-5000 modelleri yarış lastiğidir diye. Antrenmanda kullanmak için başka lastikleri var.
 
Selam. Dış lastik alacağım. Eskisi 700*28 di. Şimdi 25 i denemek istiyorum aradaki farklar ölçü haricinde nedir? (yol tutuşu vb) 76 kgyim. Yüzde 80 asfalt, yüzde 15 kötü asfalt bozuk çukur yol ve yüzde 5 kaldırım taşında kullanıyorum. Islak zemin kullanımı nadir.
 
Selam. Dış lastik alacağım. Eskisi 700*28 di. Şimdi 25 i denemek istiyorum aradaki farklar ölçü haricinde nedir? (yol tutuşu vb) 76 kgyim. Yüzde 80 asfalt, yüzde 15 kötü asfalt bozuk çukur yol ve yüzde 5 kaldırım taşında kullanıyorum. Islak zemin kullanımı nadir.
Sizin olayınız biraz herkes gider Mersin'e ben giderim tersine olmuş. 23-25 lastikler artık yerlerini 28 mm-30 mm -32 mm lastiklere bırakırken size artısı olmayacaktır 25 mm nin . Konfor kaybına sebep olacaktır muhtemelen.
 
Selam. Dış lastik alacağım. Eskisi 700*28 di. Şimdi 25 i denemek istiyorum aradaki farklar ölçü haricinde nedir? (yol tutuşu vb) 76 kgyim. Yüzde 80 asfalt, yüzde 15 kötü asfalt bozuk çukur yol ve yüzde 5 kaldırım taşında kullanıyorum. Islak zemin kullanımı nadir.
Konforda düşüş, yol tutuşunda düşüş olacak
Ağırlık azalacak, yuvarlanma direnci azalacak, hız artacak, ivmelenme artacak

Tabi bu değişimler yaklaşık olarak genişlikteki değişim oranında olacak. Onda bir gibi. Onu da belli belirsiz hissedeceksiniz.
Ben şahsen yol bisikletinde ince teker sevenlerdenim.
 
Bu saatten sonra performansa gerek yok 700x28 iyidir bana göre o zaman.
Propelatonda 30 32 takanlar bile oluyor yol sartlarina veya hedeflere göre.. Optimum olcu 28 ama 26,24 gibi ara ölçüler de var. Sworks te, Goodyear ya da pirellide ... Yarışlara katılan birisi iseniz 25 setuplayin, kazancınız marjinal anlamda da olsa olur ama belirttiğiniz şartlara en uygunu 28" (kilo ve bisiklet kilosu bazında) daha düşük kilo ve hafif bir bisiklette olsaydınız, 25 takmanız, hissedilir avantaj saglayacakti. Hem iç lastik hem dış lastik küçülecek ve ağırlık düşeceğinden, rotasyon etkisi ile belki 500/600 Gr lik hafiflik gelirdi.
 
  • Beğen
Tepkiler: luckxor
Vittoria corsa veya corsa control almayı düşünüyorum. Özellikle corsa control daha mantıklı geldi genelde yollar bozuk ve cam parçaları vs olduğu için. Başka önerisi veya bu lastiklerle ilgili deneyimi olan var mıdır?
 
Vittoria corsa veya corsa control almayı düşünüyorum. Özellikle corsa control daha mantıklı geldi genelde yollar bozuk ve cam parçaları vs olduğu için. Başka önerisi veya bu lastiklerle ilgili deneyimi olan var mıdır?
Patlama direnci düşük lastikler bunlar. Bozuk yolda sorun yaşayabilirsiniz.
 
Yıllardır 25 mm kullanıyorum.Gayet memnunum.Bu kişisel bir şey.28/30/32 çıkmasaydı ne yapacaktık acaba ? Konnffoooorrr fiye bağırır mıydık ? Konfor biraz kadro ,biraz sele ,biraz jant bana göre.Lastiğe gelene kadar çok materyal var.Yanlış anlaşılmasın bu yazdıklarım benim için.Ben 23 te kullandım her türlü yolda.Onda bile eziyet çekmedim.
Bu işlerin birazda satış politikası ile ilgisi olduğunu düşünüyorum.Lastiğin en önemli özelliğinin bence yol tutuşu ,uzun ömürlü olması vs gibi konulara bakılması lazım.Valla yeni 2 çift lastik aldım gene 25 mm aldım ve mutluyum.Saygılar.....
 
Geri