Scudo Sports

Yol bisikleti tavsiyeleri

@Decsan

4000-4500 demissiniz ama internet sitesinde mosso reborn 105 5360 tl bu fiyatlara sıfır karbon bisiklet bulamazsınız diye tahmin ediyorum tavsiyem Lapierre audacio 500 e bakmaniz
 
Scudo
@fahrikagan16 Hocam piyasadaki bisikletçilerde sitedeki fiyatın %85ine filan alım yapılabiliyor. Özellikle stok bitirmek isteyenlerde. 2 üstteki mesajımda görebilirsiniz
 
Şuan yıl sonuna yaklaştığımız için bisikletçiler 2017 modelleri bitirmek istiyor. Özellikle yazın bitmesiyle de mevsim bitiyor. Ben de özellikle bekledim haziran ayın 2100 liradan aşağı bulamadığım rc2000 2017 model şuan 1850ye görüyorum ve bu pazarlıksız fiyatı. 1-2 Hafta sonra pazalıkla birlikte 1700lere alacağıma inanıyorum

Bunun için 4500 tlye rahatlıkla mosso reborn alınabilir, karbon bisiklette uygun fiyatlı düşünüyorsanız ilk tercih mosso reborn ya da lapierre sensium olmalı

Bknz
(link)
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: Burgony
@etkiliadam bende yol bisikleti alacağım ancak ilk yol bisikletim olacağı için karbon fazla olur diye düşünüyorum aklımda 2 model var ya Mosso 735 tca 105 ya da Lapierre Audacio 500 ikisi arasında gidip geliyorum :D
 
@fahrikagan16 Ben de bütçemi bi tık yükseltebilecek olsam ilk tercihim 735 tca olurdu, güzel seçim
 
  • Beğen
Tepkiler: fahrikagan16
@etkiliadam Ben yaklaşık bir buçuk ay önce rc2000 aldım görüşlerimi paylaşayım.

Bildiğin üzere üzerinde claris set var. Set full jant göbeklerinden frenlere kadar kullanılmış sadece vites grubunda değil.
Vites grubu ruble 11-28 8'li aynakol 34-50, ben şu ana kadar viteslerden memnunum.
Eleştiri getirebileceğim şeyler belki rublede vites değiştirirken kadans farkları biraz fazla aynakolda 50'den 34'e geçiş biraz sert geldi bana sadece.
Bunun dışında kondüsyon ve kilometre arttıkça düz yol ve inişlerde ilerde 36-52 aynakol daha kullanışlı olabilir.,

Kadro bihayli renkli, ben şahsen sevdim. Kaynak noktalarında bir iki yer dışında güzel bir işçilik var.
Teller kadronun içinden geçiyor değiştirme durumu dışında bence güzel bir görüntü ve bir artı.
Kadronu kendisi aerobike'lara benzetilmeye çalışılmış gibi geldi bana bu aluminyum ağırlığını bi miktar arttırmiş olsabilir fakat bence göselliği arttırmış.
Motivasyonda ağırlık kadar önemli bence.

Gelelim jant ve lastiklere. Ben üzerinde gelen dış lastiklerle 300+ km yol yaptım yaklaşık 8 defa yol kenarında iç lastik değiştirmem gerekti.
Şimdi vittoria rubino'ya geçtim 150 km sıfır patlama.
Tavsiyem üzerinde dış lastik yok gibi düşün. Ya alırken pazarlığa bir çift dış lastik ekle yada önceden dış lastiklerini ayarla benim çektiklerimi çekme.
Jantların göbekleri dediğim gibi klaris fakat diğer bölümleri kronun kendi markası zozo diye bişey. Akıcılığı fena değil. Ama vasatın altında diyebilirim.
Ayrıca jantlar bisikletteki fazla ağırlığın yegane sebeplerinden, baya ağırlar. Campagnolo khamsin'e geçtikten sonra bisiklet 800gr dan fazla hafifledi.
Sadece dış lastik değişimi ile bence bir süre kullanılıp jantlar sonra düşünülebilir.

Diğer parçalar; Sele ortalama bence. Bende çok rahatsız edici bir durum oluşturmadı. Gidon grubundan da memnunum şimdilik.

Jant ve lastik değişiminden sonra sanki bambaşka bir bisiklete biniyor gibiyim şu anda bunu açıkca söylemem gerekir. Bu iki yatırımla hatırı sayılır bir süre kullanılabilecek bir bisiklet olduğunu düşünüyorum.

Bunlar benim naçizane ve amatör görüşlerim. Umarım yarımı dokunur.
 
  • Beğen
Tepkiler: etkiliadam
@SilentBob Hocam çok saolun oldukça yardımı oldu, yani benim anladığım kadarıyla bisiklette değişmesi gerekenler sırasıyla dış lastik, jant ve sele. Jant dışında diğerleri zaten beklediğim şeylerdi. Peki jant ve lastik takımını ne kadara aldığınızı öğrenebilir miyim? Ayrıca boy ve iç bacağınız kaç cm, kaç kadro kullanıyorsunuz.
Bir de jant göbeklerini de değiştirdiniz mi?

Zozo gidondan memnun musunuz, ben aliexpresste 120-150tl aralığında çok güzel karbon gidonlar görüyorum onlardan birine geçmeyi düşünüyorum. Bu arada gidon genişliği kaç cm
 
Bn Açıkcası seleyi şimdilik değiştirmeyi düşünmüyorum. Sele beklentilerimi aştı diyebilirm.
Boyum 1.83 fakat üst vücudum daha uzun. Kadro boyu 54 aldım, memnunum.
Şahsen büyük kadrodansa yüksek seleyi görüntü olarak tercih edebilirim. Teknik olarak hangisi daha avantajlı o konuda yorum yapamam.
Gidon genişliğini ölçmedim fakat geniş bir gidon değil. ölçüp akşam üzeri bilgi verebilirim.

Aldığım yerdeki Özkan abimizin dediğine göre Kadro dışındaki parçalar farklı markaların üretimleri , Kron bunları toplayıp üzerine kendi markası olan zozo yazdırıyor.
Dolayısıyla kaliteler farklılık gösteriyor. Jant vasatın altındayken sele ve gidon vasat diyebilirim örnek olarak.

Bisikleti aldıktan sonra modifikasyon sırası bence şöyle;

Dış lastik (Acilen)
Jant ( Kullanım amacına göre kısa-orta süreli veya acil) - İkisini toplam 800 tl'ye aldım.
Bunun dışındakiler opsiyonel olarak benim önem sırama göre
Karbon maşa
Karbon Gidon - Sele borusu
Sele ( Bunlar orta vadede)
Aynakol ( eğer mümkünse )
Grup set ( Çok uzun vadede belki)
 
sadece meraktan soruyorum, bi gran fondoda dereceye girebilmek için en az ne kadar bütçe lazım?
 
@SilentBob Ne zaman ve ne kadar aldınız hocam? Benim boy 1.73 iç bacak 80 küsürlerdeydi, yani 52 kadro işimi görecektir diye düşünüyorum. İnternette şuan 1850ye kadar buldum fakat genelde hep 54 kadro oluyor ellerinde
 
@selim82 mosso tiagra 3000e var ancak 2016 model ve jantları çok kötü. 2017 Sora 2800e var ve jantları gerçekten güzel o yüzden jant iyi olsun Sora set oldum diye düşünüyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: fahrikagan16
arkadaşlar bianchi gavia bisikletimi satıyorum bisiklet almak isteyenler iletşime geçebilir. karbon kadro ve maşa sram apex set ve sram s30 al jant seti vardır. alıcıya belirlediğim fiyat güzel bir indirim yapacağım.21077334_1941234426139351_2762775952797495603_n.jpg
 
@equles sezon bitiyor.peşin para ile istediğini alabilirsin. İnternet üzerindeki fiyatları balon.
 
@selim82 Aynen katılıyorum, benim de şuan niyetim rc2000'i 1500-1600lere almak
 
@kapluj bütçeden çok sizin ne yapabileceğiniz önemli kondisyonunuz ve yarış içerisinde uygulayacağınız taktikler dereceye girmenizde etkili olacaktır diye düşünüyorum.Gran Fondo yarışları amatör yarışlar olduğu için öyle bütçeyi de aman aman abartmaya gerek yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: kapluj
Geri