Mert Ali
Daimi Üye
- Kayıt
- 19 Kasım 2020
- Mesaj
- 216
- Tepki
- 170
- Şehir
- Niğde
- İsim
- Mert ali
- Başlangıç
- 2013—14
- Bisiklet
- Carraro
- Bisiklet türü
- Diğer
Ha evet hidrolik yok doğru ama mekanik var ben de onu demistimHidrolikten bahsetmiştim
Ha evet hidrolik yok doğru ama mekanik var ben de onu demistimHidrolikten bahsetmiştim
Aleyküm selam.RX 9300 kullanıyorum,bir şikayetim olmadı bana yetiyor,gayet memnunum ve tavsiye ediyorum.İkisi de Sora setli.Bisan'ın tüm parçaları Shimano,Mosso'ya baktığımda o da aynı şekilde.Bisan'ın artısı karbon maşalı olması,Mosso'nun ise aliminyum.Çok çok aman aman bir fark değil bu.Sonuç olarak canınız hangisini istiyorsa,tasarım hangisi hoşunuza gidiyor ise veya bütçenize hangisi uyarsa onu alın diyorum nacizaneArkadaşlar selamünaleyküm ben yol bisikleti alacağım yakın zamanda bisan rx 9300 ile mosso cavalier 700 sora arasında kaldım ikisin dede Rosa set var sizce hangisini almam Daha iyi olur. Çünkü ilk defa yol bisikleti alacağım bu kadar parayı boşa vermek istemiyorum
Aero kadro tırmanışa gelmez diyen kim ve neye göre söylemiş çok merak ediyorum. Eğimine göre değişecek şekilde çoğunda aero bisiklet hafif bisikleti geçecektir.Merhaba arkadaslar forumda ve bisiklette yeniyim alanyada oturuyorum ogretmenim.Yillardir fitness yapiyorum antremanlardan sonra salondaki bisiklete heveslendim 1 gun 3 gun falan derken baktim hergun bisikletteyim madem oyle alayim bir bisiklet kendimi yollara vurayim dedim.Gittim bir bayiye tabi bilgim yok kadro boyu falan 1.65 boyum var bana 52 kadro bisikleti yukledi yolladi sagolsun.Tabi sonra basladi eziyet kollarda uyusma ayak parmaklarinda uyusma aşil tendonunda agri alisirim nasilsa deyip pes etmeden devam ettim ama nafile bu dediklerim ekim kasim aylari falan sonra arastirmaya baslayinca gercekleri ogrendim su an bisikletim satista kendi boyuma uygun bir kadro alip devam edecegim surmeye cunku ilk gunden itibaren cok sevdim hatta bu sene veya seneye bir granfondo hayalim var yani bundan sonra daha sıkı bir sekilde calisacagim.Soruma gelecek olursam hala acemiyim tabiki ama bir seyler kaptim ufaktan da olsa.Al sat cok zor is ben heyecanli bir insanim hemen atlarim begendigim seye hatta hayret ederim gunlerce aylarca arastirma yapan insanlara 😊 velhasil bana uygun bir bisiklet tavsiyesi istiyorum arkadaslar siz hepiniz benden tecrubelisiniz bilginize ihtiyacim var.Kadro boyu tamam 48 veya 49 ama bir granfonda da beni tasiyacak bir bisiklete ihtiyacim var surekli al sat yapamam maaslarimiz belli zaten aldigimda beni uzmeyecek 3,5 sene degistirme zorunlulugu hissetmeyecegim bir bisiklet onerirseniz sevinirim.Bu arada bildiginiz gibi 48 veya 49 kadrolar zor bulunuyor bitcem bisiklet satilirsa 8 veya 10 bin arasina kadar cikabilirim kendimi zorlarsam.Benim begendiklerim var tabiki ornegin yeni bir ilan gordum merida reacto 300 cok guzel fakat aero kadro tirmanisa gelmez diyorlar cok fazla degisken var benim henuz hakim olamadigim cok fazla konu var o yuzden lutfen yardimlarinizi esirgemezseniz sevinirim.Iyi forumlar dilerim
Aero kadro keyfinden ağır değil, adı üzerinde aero kadro. Ağır dediğimiz de birkaç yüz gram daha ağır. İşin içine jantlar da girince onlar da birkaç yüz gram daha ağır. Toplamda bir kilo kadar fark ediyor. Bu ağırlığın performansta hava direncinin etkisini geçmesi için çok yavaş sürüyor olmanız lazım. Onun için de çok dik bir yokuş lazım.Konuya hakim degilim dedigim gibi yeni bir tartisma baslatmak istemem sadece duydugumu soyluyorum aero kadro daha agir olur genelde ondan demislerdi.
Aero kadroya lightweight jantlar takılmayacağı için fark etmez. Yalnız yanlışınız var. Yarışlarda her sporcu aynı tip bisiklet kullanmıyor.Arkadaşlar, aero olan kadro mu, jant mı, bi karar verin. Yarışlarda kullanılan tüm bisikletler aero kadro ve bütün yokuşlar o kadroyla çıkılıyor.
Peki, endurance kadro kullanımına bir örnek verebilir misiniz? Tek günlük klasikler dışında. Orada gravel kullanmayı planlayan bile var 😆Aero kadroya lightweight jantlar takılmayacağı için fark etmez. Yalnız yanlışınız var. Yarışlarda her sporcu aynı tip bisiklet kullanmıyor.
Veremem. Komikmiş.Peki, endurance kadro kullanımına bir örnek verebilir misiniz? Tek günlük klasikler dışında. Orada gravel kullanmayı planlayan bile var 😆
Sizi şöyle alalım.Arkadaşlar merhaba, Carraro'nun karbon kadroları hakkında bilgisi olan var mı ? Yabancı markaların 15-20 bin TL arası bisikletleri ile Carraro Fire kadro arasında büyük bir kalite farkı var mıdır
Yok canım ne tecrübesi, ama benim o kadar param olsa atıyorum, ultegra'ya binmem 105'e binerim, üstüne de bir miktar verip Giant alı...Haklısınız 15'e yok 18k'ya Giant TCR Advancedler var. Giriş seviye karbon bisikletler arasında çok büyük bir fark olmayacağı görüşündeyim. Ha Giant TCR Advanced ha Carraro Fire 30-40K'lık karbon kadrolara geçmedikçe alt seviye karbonlar arasında büyük bir fark olmamalı diye düşünüyorum ama çok tecrübeli değilim o nedenle fikirlerinizi merak etmekteyim.
Ömürlük olacaksa çeliğe ne dersiniz?Herkes bisikletini arıyorken bu başlıkta ben de yeni çalınmış modifiyeli kron xc 150 imi unutturacak bir (yol)daş arıyorum. Boyum 170 iç bacak boyum 78-79 ama tekrardan ölçmem lazım. Bisikletten beklentim beni her yere götürsün, uzun yol da yapsın. Ben de onu her yere götürmek istiyorum çünkü. Yeri geldiğinde çadırımı matımı çantamı yükleyip konaklamak yeri geldiğinde de hadi sıkıldık şöyle bi gezelim diyeceğim bi yoldaşım olsun istiyorum. Önceli yoldaşım 5 yıl dostluk yaptı bana şimdikini de ömürlük düşünüyorum. Diyeceksiniz ki neden yol bisikleti bakıyosun gravel var şehir tur var. Haklısınız dicem ben deGörüşlerinizi merak ediyorum yol bisikletiyle bunlar yapılırsa nasıl olur carraro 062 peugueot r13 ile kesişti gözlerim biraz. Yokuşları yol bisikletiyle yüklü tırmanmak mantıklı mı ?
Çeliğin ağırlık dezavantajı eğer baskın olmayacaksa olabilirÖmürlük olacaksa çeliğe ne dersiniz?