Scudo Sports

Yol bisikleti tavsiyeleri

Merhabalar,

Daha önce muhtemelen sorulup cevaplandı, ancak tekrar sormak, güncelleme yapmak adına cevapları merak ediyorum.

Performans odaklı yol bisikleti düşünüyorum. Daha önce tur ve şehir bisikleti tecrübelerim oldu. Şimdi ise tranier kullanımı ağırlıklı olmak üzere yol bisikleti arayışındayım. Bir süre piyasadan uzak kaldığım için hangi paraya hangi jant vites sistemi idealdir konusunda tam net değilim.

Bütçem 150 bin TL'ye kadar çıkabilir. Yurt dışından alma şansım da var, ikinci elde olabilir.
 
Scudo
Merhabalar,

Daha önce muhtemelen sorulup cevaplandı, ancak tekrar sormak, güncelleme yapmak adına cevapları merak ediyorum.

Performans odaklı yol bisikleti düşünüyorum. Daha önce tur ve şehir bisikleti tecrübelerim oldu. Şimdi ise tranier kullanımı ağırlıklı olmak üzere yol bisikleti arayışındayım. Bir süre piyasadan uzak kaldığım için hangi paraya hangi jant vites sistemi idealdir konusunda tam net değilim.

Bütçem 150 bin TL'ye kadar çıkabilir. Yurt dışından alma şansım da var, ikinci elde olabilir.
Bütçe güzel diye düşünüyorum, boy ve iç bacak uzunluğunuzu da yazdığınız takdirde iyi seçenekler çıkacaktır. Bizim Denizli'de bir abi linke eklediğim 56 kadro BMC'yi satıyor. Ayrıca forumda @TeamO2.cc yurtdışında bisiklet getiriyor. 150bin söz konusu olunca yurt dışı seçeneği ile çok daha iyi modeller karşınıza çıkacaktır. Yine @Semih Cavdar abinin de bu konuda önerileri olacaktır.
(link) galiba 160bindi.
 
Merhabalar,

Daha önce muhtemelen sorulup cevaplandı, ancak tekrar sormak, güncelleme yapmak adına cevapları merak ediyorum.

Performans odaklı yol bisikleti düşünüyorum. Daha önce tur ve şehir bisikleti tecrübelerim oldu. Şimdi ise tranier kullanımı ağırlıklı olmak üzere yol bisikleti arayışındayım. Bir süre piyasadan uzak kaldığım için hangi paraya hangi jant vites sistemi idealdir konusunda tam net değilim.

Bütçem 150 bin TL'ye kadar çıkabilir. Yurt dışından alma şansım da var, ikinci elde olabilir.
Trainer ağırlıklı kullanacak isen trainer için ucuz birşey alman yeterli, kalan bütçeniz ile dışarıda kullanmak için daha iyi birşeyler bakabilirsiniz.

Yurtdışından alma imkanı varsa ucuza birçok seçenek bulabilirsiniz, hatta aciliyeti yoksa biraz daha bekleyin sezon kapandıktan sonra kara cuma gününde dahada ucuza alabilir ve vergi iadesi ile dahada ucuza getirebilirsiniz.

Jant seti için ek bütçe gerekebilir, şayet güzel bir karbon set alayım derseniz. Genelde bisikletlerin üzerindeki stok jantlar çok iyi olmaz ama çok kötüde değillerdir, iyi jant setine sahip bisikletler ise üst seviye ekipmana sahip olduğu içinde tam tersi ucuz olmazlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: ogeday13 ve MakRo
Bütçe güzel diye düşünüyorum, boy ve iç bacak uzunluğunuzu da yazdığınız takdirde iyi seçenekler çıkacaktır. Bizim Denizli'de bir abi linke eklediğim 56 kadro BMC'yi satıyor. Ayrıca forumda @TeamO2.cc yurtdışında bisiklet getiriyor. 150bin söz konusu olunca yurt dışı seçeneği ile çok daha iyi modeller karşınıza çıkacaktır. Yine @Semih Cavdar abinin de bu konuda önerileri olacaktır.
(link) galiba 160bindi.
Boyum 164, iç bacak ise 70 cm civarında. XS ya da S kadrolar uygun oluyor. Bazı markalarda bu kadro boyunu bulmak zor olabiliyor.
Trainer ağırlıklı kullanacak isen trainer için ucuz birşey alman yeterli, kalan bütçeniz ile dışarıda kullanmak için daha iyi birşeyler bakabilirsiniz.

Yurtdışından alma imkanı varsa ucuza birçok seçenek bulabilirsiniz, hatta aciliyeti yoksa biraz daha bekleyin sezon kapandıktan sonra kara cuma gününde dahada ucuza alabilir ve vergi iadesi ile dahada ucuza getirebilirsiniz.

Jant seti için ek bütçe gerekebilir, şayet güzel bir karbon set alayım derseniz. Genelde bisikletlerin üzerindeki stok jantlar çok iyi olmaz ama çok kötüde değillerdir, iyi jant setine sahip bisikletler ise üst seviye ekipmana sahip olduğu içinde tam tersi ucuz olmazlar.
Yani dediğim gibi performans odaklı sürüşler yapmayı planlıyorum. Tranier için ayrı dışarısı için ayrı bisiklet düşündüm ancak tek bisiklet daha mantıklı geldi.

Yurt dışı alma imkanım var. Şuan araştırma sürecindeyim. Hangi bütçeye hangi jant vites donanımı uygun bunların araştırmasını yapıyorum. Çok acelem de yok açıkçası.
 
Merhabalar,

Daha önce muhtemelen sorulup cevaplandı, ancak tekrar sormak, güncelleme yapmak adına cevapları merak ediyorum.

Performans odaklı yol bisikleti düşünüyorum. Daha önce tur ve şehir bisikleti tecrübelerim oldu. Şimdi ise tranier kullanımı ağırlıklı olmak üzere yol bisikleti arayışındayım. Bir süre piyasadan uzak kaldığım için hangi paraya hangi jant vites sistemi idealdir konusunda tam net değilim.

Bütçem 150 bin TL'ye kadar çıkabilir. Yurt dışından alma şansım da var, ikinci elde olabilir.
Sorumu şu şekilde tekrar sorayım;

150 bin TL bandı için (Belki 5-10 bin esnetilebilir)
en ideal/olması gereken vites/jant vs. donanımlar neler olmalıdır?
 
Merhabalar,

Daha önce muhtemelen sorulup cevaplandı, ancak tekrar sormak, güncelleme yapmak adına cevapları merak ediyorum.

Performans odaklı yol bisikleti düşünüyorum. Daha önce tur ve şehir bisikleti tecrübelerim oldu. Şimdi ise tranier kullanımı ağırlıklı olmak üzere yol bisikleti arayışındayım. Bir süre piyasadan uzak kaldığım için hangi paraya hangi jant vites sistemi idealdir konusunda tam net değilim.

Bütçem 150 bin TL'ye kadar çıkabilir. Yurt dışından alma şansım da var, ikinci elde olabilir.
hiç düşünmeyin gidin yurt dışından alın gelin beğendiniz bisikleti büçtenize uygun pek çok seçenek var hatta bu tutara herşey dahil (ucak+gezme tozma+ bisiklet) rahatlıkla yapabilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: ogeday13
hiç düşünmeyin gidin yurt dışından alın gelin beğendiniz bisikleti büçtenize uygun pek çok seçenek var hatta bu tutara herşey dahil (ucak+gezme tozma+ bisiklet) rahatlıkla yapabilirsiniz.
Ben de yurt dışı seçeneğini düşünüyorum. Ama bu fiyatlara hangi donanımlar idealdir ona karar veremedim daha:)
 
temmuz başında gittim aldım geldim:) 105 di2 bisiklet bulabilirsiniz pek çok seçenek var trek, canyon, cube, radon...
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo ve ogeday13
temmuz başında gittim aldım geldim:) 105 di2 bisiklet bulabilirsiniz pek çok seçenek var trek, canyon, cube, radon...
105 di2 ağırlık yapıyorlar galiba. Düz ultegra ve ya ACE daha mantıklı değil mi
 
  • Beğen
Tepkiler: ogeday13
105 di2 ağırlık yapıyorlar galiba. Düz ultegra ve ya ACE daha mantıklı değil mi
bu kadar marjinal hedefler peşinde koşmayın bence inanın gerek yok pro değiliz sonuçta dimi;)
mekanik tercih etmek isterseniz tabiki o sizin kararınız...
 
Sorumu şu şekilde tekrar sorayım;

150 bin TL bandı için (Belki 5-10 bin esnetilebilir)
en ideal/olması gereken vites/jant vs. donanımlar neler olmalıdır?
di2 (105 yada ultegra), kablolar gidon içinde, aero bir kadro yada tırmanış alacaksanız da jantlar aero olursa da kurtarır gibi, disk frenli haliyle, jant seti olarak da bence 1600 grama kadar karbon min 30 profilli jantlı bir bisiklet işinizi gayet görür gibime geliyor.
(link)

edit: birde tr'de yedek parçası olan bir bisiklet almak gelecekte yedek parça arandığında iyi bir karar olabilir.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: cixece ve ogeday13
105 di2 ağırlık yapıyorlar galiba. Düz ultegra ve ya ACE daha mantıklı değil mi
Düz grup set alacağıma varsın 300-500 gr ağır olsun ama Di2 olsun. İleride umarım di2 sete sahip bir bisikletiniz olur, ozaman daha iyi anlarsınız 😉
 
105 di2 ağırlık yapıyorlar galiba. Düz ultegra ve ya ACE daha mantıklı değil mi
Bende DI2 olmasından yanayım, geçen bir başka konuda yada dışarıda konusu geçtiğinde konuşuldu tam aklımda değil ama ultegra veya ace'in ruble, zincir fiyatları daha maliyetli olacağı için 105 fazlası ile yetecektir demişlerdi. Hatta bundan önce hangi yarıştı bir tane profesyonel bisikletçinin grup seti de di2 105ti. Yıllar önce forumda bahsedildiği gibi bisiklette gram hafiflik elde etmek için yüzlerce dolar verip karbon alacağımıza kendimizdeki fazlalıklardan kurtulup hem sağlık hem de hafif oluyor. (ben hariç fazla hafifim)
 
  • Beğen
Tepkiler: ogeday13 ve brk34
Bende DI2 olmasından yanayım, geçen bir başka konuda yada dışarıda konusu geçtiğinde konuşuldu tam aklımda değil ama ultegra veya ace'in ruble, zincir fiyatları daha maliyetli olacağı için 105 fazlası ile yetecektir demişlerdi. Hatta bundan önce hangi yarıştı bir tane profesyonel bisikletçinin grup seti de di2 105ti. Yıllar önce forumda bahsedildiği gibi bisiklette gram hafiflik elde etmek için yüzlerce dolar verip karbon alacağımıza kendimizdeki fazlalıklardan kurtulup hem sağlık hem de hafif oluyor. (ben hariç fazla hafifim)
Bence de amatör biri için 105di2 yeterli ama vites sisteminin veya jantın hafiflemesi ile senin kilo vermen de bir değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo ve ogeday13
Specialized Roubaix'in son serisinden kullanan biri var mı? 181 boya hangi kadro daha uygun olur merak ediyorum. Sitesinde 56 öneriyor. Henüz binerek denemedim ama büyük değil mi bu boy? Biraz geniş lastik takılabilen, Roubaix tarzında bisiklet arıyorum. Eğer başka model öneriniz olursa ona da bakabilirim.
 
Specialized Roubaix'in son serisinden kullanan biri var mı? 181 boya hangi kadro daha uygun olur merak ediyorum. Sitesinde 56 öneriyor. Henüz binerek denemedim ama büyük değil mi bu boy? Biraz geniş lastik takılabilen, Roubaix tarzında bisiklet arıyorum. Eğer başka model öneriniz olursa ona da bakabilirim.
Hocam roubaix e o fiyatı vermek çok mantıksız.

Yerinizde olsam defy ya da bulabilirseniz scultura endurance gibi bir şeyler bakardım muhtemelen.
 
Geri