Karda ve buzda kullanılan lastikler daha ince olur . Temas yüzeyini azaltarak basınçı artırmayı ve daha iyi tutunmayı sağlar ama dönüş yeteneği azalır biraz. WRC araçlarının kar buz zemin lastikleri motosiklet lastiği kadar ince neredeyse. Ama standart arabalarda kış lastiği yaz lastiği ile genelde aynı ebat veya 1 küçük ebat önerilir.
Forumun buyuk bir kismi saniyor ki, biz bu yollarda inip yurumek zorunda kaliyoruz. Yapmazsak eger bisiklet oldugu yerde parcalaniyor, toz haline geliyor :confused:
O yolda direksiyonu sabit tuttuğum halde şerit değiştirdiğimi bilirim. . . Allah kimseyi oraya hızlı girecek pozisyonda bırakmasın, direksiyon apaçi dansı yapıyor
Dedik o kadar girmeyin diye. Bas bas bagiriyoruz forumda.
Gitti guzelim bisiklet...
Bir de duyduguma gore bu hasar birden oluyormus.
Atiyorum 40km/h hizla girdiniz bu yola. 10 saniye OK, 15 saniye OK.
20. saniye birden komple bisiklet bu hale geliyormus.
Basima gelmedi ama gelenler oyle oluyor diyor. Boyle yavas gerceklesen bir olay degilmis yani...
Kesinlikle katiliyorum. Örnegin Istanbul - Bursa arasi bisikletle seyahat edebileceginiz tek yolun kalitesinin su oldugunu düsünün:
http://i62.tinypic.com/a2avdt.jpg
5-10 km filan da degil. 110 km yolun hemen hemen yarisi bu sekilde.
Ayni güzergahda sehirlerarasi düzgün bir yol oldugundan kimse buranin yüzüne bakmiyor. Oraya da bisikletle girmek yasak. Hos, yasak olmasa bile yine bu rotayi secerdim. In cin top oynuyor. Tek sorun insanin elleri uyusuyor belli bir zaman sonra. Ki ben burayi 700*35 lastik takili MTB ile gectim ve amortisör de acikti. Bir yol bisikleti bulup bir de onunla denemek lazim.