Scudo Sports

yeni kadro

street/dj kadrolari zaten en fazla 100mm desteklemesi icin yaparlar. bazi markalarinki 120-130 uda destekliyo. bazi firmalar 100luk bazi firmalar 80 lik kullanir. specialized 80 lik kullaniyo canondale 80 lik kullaniyo giant 100 luk scott 100 luk kullaniyo bu aslinda firmaya degil kullaniciya kalmis biseydir. ben p3 aldim 80 lik argyle 302 su ana kadar kullandigim en boktan masaydi diyebilirim. (kullandigim masalar argyle 409-318-302 marzo dj1-2-3 ve 4x(sahip olup uzun sure kullandiklarim ise argyle 409-318-302 ve marzo dj2)) daha 409 u tam anlami ile test edemedim alali 2 hafta oldu yagmur 1 gun bile durmadi. ama 318 e gelicek olursak dj1 den bin kat iyi bir masa diyebilirim. ama 4x in yaninabile yaklamaz. ama 409, 4x den iyimidir kotumudur ona tam bisey soyliyemem ama tahminimce 4xden daha iyi bir masa. kadrolara takilan duz masalara gelirsekte aa adam duz masa kullaniyo o zaman 100 ve alti butun masalari kullaniriz demeyin. bir street bisikletinde en yuksak 100 en dusuk 80mm kullanilicak sekilde yapilmistir. duz masa ne ozaman? street bisikleti icin uretilen duz masalar, 100mm lik yada 80mm lik malar ile ayni boydadirlar. resimlerden bakabilirsiniz. yani bu demek oluyorki 80-100mm lik masadan baska hic bir masayi bisikletinize takmayin. ne 60mm nede 120mm.

ve arkadasim ns traffic ten bahsediyosun ondan sonrada x11 almak daha cazip geliyo diyosun. x11 ciktigindan beri diyorum o kadrodan hayir gelmez. gurkanin dedigi gibi x11 ler arka fren yerlerinden kiriliyolar ve bunu herkez kiriyo xc yapmak icin alsan bile kirilicak o bisiklet. onu alicagina ver gumruk parasini ver kargo parasini ns traffic getir veya git bi scott bayii ne ben sadece kadro istiyorum de konus ikna edersen sadece kadroyu alabilirsin. veya gir en alt model bi voltage al ondan sonrada butun parcalari degistir. ama x11 i aklindan bile gecirme.
 
Scudo
@arda çıbıkçı


Biraz reklam gibi olacak ama söylemeden edemeyeceğim. Eğer ikinci el kadro düşünürsen, ikinci el bölümünde satılık atomlab kadrom var, bir bakmanı tavsiye ederim. Üst seviye bir cromoly kodrodur ve x11 den çok daha fazla maliyetli olmaz.
 
yani benim laf söylemem gerekmez böyle bir konuda çünkü bu işi iyi yapan bütün arkadaşlar cevabı vermiş ancak bende bir iki bişey söylemek istiyorum...

birincisi traffic i inceledim kullanları izledim elemanlar tamamen street için kullanıyor...
ama ben inanmıyorum ki traffic alsanız sadece street için kullanacağınıza...
bence bir tane specialized P serisi cannondale chase veya giant brass bile alsanız daha iyi en azından arasıra arazide veya şehir içinde bir yere giderken sürmek için kullanırken daha rahat edersiniz...
malum iett otobüsleri bisikletleri almıyorlar... yani ben aldırtamadım.
metro kullanabiliyorsunuz ancakheryere metro yok.
sürmek için illaki belli bir km pedal cevirmeniz gerekicek ufakta olsa yol yapıcaksınız...

şuan bir giant brass bile bunları en azından traffice göre daha az yorularak yapıcağınız bir sorun olduğunda kadroda derdnizi anlatabileceğiniz sizinle ilgilenecek bir teknik servis vs olucak...

ayrıca gümrükte takılmavs faln sorunu olmayacak... bence bir daha düşünün derim...
 
@gvenc

speci p, cannondale chase gibi kadroların yanında brassın yeri olamaz bence. brass giantın STPye alternatif olarak bütçesi düşük fakat street sürüşüne başlamak isteyen sürücüler için çıkarttığı bir modeldir. ve stp giantın sitesinde freeride kategorisindeyken brass sport kategorisinde.

ns traffic kadro 2.7 kg ağırlındaymış internet verisine göre. ortalama bir street kadrosuda zaten 2.2 kilo civarında. 500 gram street bisikleti için çok büyük bi fark değil.

eğer arda bütçesini söylerse öneri yapıcaz.
 
brass ı söylemem kolay bulunabilinirliğiydi...
speci P cannondale chase bulunabiliniyor şuan aktif ve kackarda ancak STP yok:D diye biliyorum o yüzden söyledim onu...
 
ya şöyle birşey de var tr de street kadro olarak yok ondan tr ye gelebilecek sedonna x11 2010 hakkında on yargıda bulunmayalım cunku illa ki eski kadrosu gibi olcak değil yha benim tr de alabilecegim kadro fiyat 300,400 ama yurt dısından getirticeksem butceyi arttırmaya çalısıp 550 ye falan cıkabilir .

ayrıca olarak bende 130 luk duro war 130 luk taksam ne gibi sorun cıkartabilir?
 
@arda çıbıkçı

sorun çıkartıp çıkartmıyacağını bilmiyorum ancak
130mm lik bir maşa sence street için fazla yüksek değilmi??
bunny hoplarda zorlanman olası bir durum diye düşünüyorum.
tabi birde kadronun zorlanması var hoş o çok sorun yaratacak bir şey değildir diye düşünüyorum çünkü genel anlamda dayanıklı kadrolar olduğu için destek verer ancak açıları bozulur... sürüş keyfi açısından sağlıklı olurmu bilemem..
 
Arkadaşlar ben bundan bahsediyordum işte arda da benim gibi zamanında duro kullanıcısı benim maşamda duro ydu zamanında bende aynı sorunları yaşadım herşey biranda olmuyor malesef herkesin bir bütçesi var ben hayatımda ilk sıfır bisikleti 26 yaşında(brass1) aldım çok iyi street kullanıcısı olduğum söylenemez ama bence chase1 ve p1 gibi bisikletler oldukça pahalı bence bu bisikletlerin hakkını veren türkiyede yok her insan herşeyin daha iyisini ister kusra bakmayın çok para verme derim.Adı geçen markalar güzel ama güzelin güzeli de var unutmamak lazım az para harcayarak da mutlu olmak bence mantıklı.
 
  • Beğen
Tepkiler: arda çıbıkcı
(link) duro team diye adı geçen bir video var orada brass1 kullanıcısı var dikkatlı bakınız türkiyede bunları yapan biri varmı?Bence abartmamak lazım brass1 alıp üzerinde ufak tefek değişiklik yaparak kullanın derim saygılar.
 
@atakibrahim

işte benimde az çok demek istediğim buydu...
ayrıca bu kadroları kullanan insanlar bunu sadece street için kullanıyorlar..
yani bu arkadaş ns traffic aldığı zaman ister istemez yolda yapıcak ya 5-ya 10 km ama yapacak çünkü istanbulda heryere toplutaşımayla ulaşmas vs mümkün değil...
bence normal kullanımda da rahat edeceğiniz üma street te yapabileceğiniz bir bisiklet tercih etmek bence daha doğru olur...
 
@atakibrahim

kesinlikle buna katılıyorum bütçe de biyere kadar bu isi gerçekten yapmak istesek de yapıcak imkan yok tr de yapabileceğimiz sınırlı şeyler ondan.
 
@arda çıbıkçı

yapıcak imkan çok yeterki istensin. önemli olan imkan sunulduğunda hakkını verebilmek.
 
@gurkankas

imkan çok derken sokaklarda bulduğumuz uygun mekanlar 1,2 tanede park war ama onlarda bize çok uzak istedikten sonra herseyi yaparsın ama şuda warki başarılı oldun ama yurt dışına gitmeden sana bi getirisi olmaz maddi açıdan
 
@arda çıbıkçı

ben parça imkanı yok anladım. street yapacaksan sokakta gördüğün herşey imkan olabilir sana. illa dj rampaları yada sk8 parklara ihtiyacın yok. ayrıca neden kendi imkanını yaratmıyosun. kendine yakın boş bi arazi bul yap yavaş yavaş rampalarını. en ünlü sürücler bile sürüş yapmak için 100lerce km yol gidiyor.
 
dikkat edersen o adamlar arabalarıyla gidiyorlar yüzlerce kılometreyı ve tepelere telefırık ıle tırmanıyolar hadi neyse doğaya meydan okudun bunları yaptın dıyelım ama türk şöferlerine meydan kalınca neler oluyor herkez bilir... :D
 
@atakibrahim

bende onu diyorum, araba olmasada otobüsle gidilir, freeride tr arasıra trenle izmite gidiyor. rampada sürüp geri dönüyorlar. hem sürekli aynı yerlerde sürmemiş olur.

ayrıca konumuz street olduğu için telefriğe ihtiyaç olacağını pek sanımıyorum.
 
o verilen videoda brass nerde var? gri bi kadro var ustundede mavi bir yazi var onu brass a benzettiyseniz o bisiklet voltage 2009 model.
ayrica chase nin hakki verilmediginden izmirde chase kirildi 2 tane voltage kirildi. kusura bakmayin arkadaslar ama sadece kendi bulundugunuz sehirle sinirli kalmayin bu soyledigim kadrolarin hepsi izmirde kirildi ve hepside cok saglam kadrolardi. ben voltageyi kirdiktan sonra p2 aldim ve hakkinida gayet iyi veriyodum. imkan konusundada hergun 3-5km yolu bmx surenler nasil gidiyo onu dusunun traffic almadan 3-5km kafaniza dert oldu.
 
@ujur

Uğur ordaki bisiklet gerçekten Brass1 hemde small boy... Voltage ın sticker seti daha farklı dikkatli izle tekrar istersen:)
Chase üstünde yüksek maşa olduğundan ve sahibide çok sert kullandığından kırılmamışmıydı? Yani hiç olmassa sen öle demiştin. ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Güvenç Terzierol
Geri