@mimiksiki
Yani birazda şans gerekiyor hocam, dağ bisikletiyle inerken tolere edebiliyorum hatalarımı ama yol bisikletiyle ve 60-65 kilometre hızlarda olay bambaşka bir boyut alıyor.
@hamlet2006 Abi madem bu başlık yarış başlığı aşağıdaki video sonundaki basit taktik ile ilgili soru sorayım size o halde.
Birinci patlayıcı gücü bir günlük yarışlarda sadece bir kere mi kullanabiliyoruz?
İkincisi ise yarış sonuna yeterli derecede patlayıcı gücü saklayabilmemiz için belirli bir nabız aralığını geçmememiz lazımmı yarış içerisinde?
Bu arada acemi yarışlardada olsa taktiğin çok önemli birşey olduğunu öğrendim hocam, sadece 75-100 metre önce patlayıcı gücünü kullanıp herkesi geçenler tık diye geçildi.
Aynı zamanda bitişe kaç metre kala fiş çekme moduna yani pedallara asılmaya başlamamız lazım?
Videoyu izlerken dikkatimide çekti, yarışı önde görürüp sadece son birkaç yüz metre kala enerjisini iyi kullanan insanlar tarafından geçilmekte kötü birşey galiba, videoda özellikle yarış sonundaki yorulmuş arkadaşlar içinde üzüldüm.
Yani birazda şans gerekiyor hocam, dağ bisikletiyle inerken tolere edebiliyorum hatalarımı ama yol bisikletiyle ve 60-65 kilometre hızlarda olay bambaşka bir boyut alıyor.
@hamlet2006 Abi madem bu başlık yarış başlığı aşağıdaki video sonundaki basit taktik ile ilgili soru sorayım size o halde.
Birinci patlayıcı gücü bir günlük yarışlarda sadece bir kere mi kullanabiliyoruz?
İkincisi ise yarış sonuna yeterli derecede patlayıcı gücü saklayabilmemiz için belirli bir nabız aralığını geçmememiz lazımmı yarış içerisinde?
Bu arada acemi yarışlardada olsa taktiğin çok önemli birşey olduğunu öğrendim hocam, sadece 75-100 metre önce patlayıcı gücünü kullanıp herkesi geçenler tık diye geçildi.
Aynı zamanda bitişe kaç metre kala fiş çekme moduna yani pedallara asılmaya başlamamız lazım?
Videoyu izlerken dikkatimide çekti, yarışı önde görürüp sadece son birkaç yüz metre kala enerjisini iyi kullanan insanlar tarafından geçilmekte kötü birşey galiba, videoda özellikle yarış sonundaki yorulmuş arkadaşlar içinde üzüldüm.









