Scudo Sports

Wiggle

açıkcası siparişler ve alışveriş devam etmeli zaten nakit ve mağazadan gidip alma dönemini bitirecek internet alışverişini teşvik dönemi başlamış durumda digitalizme geçiş süreci başlıyor hülasa normalde on beş gün iki hafta hatta yirmi güne kadar gelen kargo bugün bir aya gelse razı olalım yoksa yerli fırsatçılara mahkum oluruz hemde istediğimiz markayı da modelide bulamayız
 
Scudo
8 Mart Pazar günü wiggle' dan bir adet kadro(91$) ve 73$ tutarında malzeme aldım. Satın alma işlemi sırasında kadrodan 1 adet stok görünüyordu ama satın aldıktan sonra kadronun stokta olmadığı, stoğu girince yollanacağı söylendi ve siparişim ikiye bölündü. Birkaç saat sonra siparişi iptal etmek istediysem de siparişin işleme konulduğu, elime ulaştıktan sonra geri yollayabileceğimi söyleyen bir uyarıyla karşılaştım.

Önce Wiggle'a ellerinde olmayan ürünü nasıl hazırladıklarını, ve ellerinde olmayan bir ürünün siparişini neden iptal edemediğimi, siparişi verirken bu durum hakkında bilgilendirilmediğimi belirten bir mail attım, sonra canlı desteğe yazdım.

Canlı destekten gelen cevabı tam hatırlamıyorum çünkü tek mesaj yazıp chati kapatıverdiler sağolsunlar. Sonra maile yanıt geldi. Atölye ile deponun yerinin farklı olduğunu, kadronun 5-7gün içinde hazırlanıp yollanacağjnı, diğer siparişlerimin depodan yollanacağını söylediler.

İptale yanaşmayacaklarını anladığım için şöyle bir cevap yazdım:

Bu durum hakkında baştan bilgilendirilmemek beni üzmüş olsa da 5-7 gün çok uzun bir süre değil. İki kutuya da aynı faturayı koymazsanız değil mi? Eğer öyle yaparsanız iki defa vergi ödemek zorunda kalırım ve ben bu kadroyu bütçe dostu olduğu için aldım...

Bu maili Pazar günü saat 19.55' te yolladım. Şu anda(salı 13.34) hala cevap yok. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan var mı?

Wiggle' dan yavaş yavaş soğuyorum. Aldığım ürünler sanki aliexpress' ten geliyormuşçasına kutusuz geliyor. Bu olayda da canlı chatin tutumu, önce paramı alıp sonra stok olmadığını söylemeleri, siparişi iptal edememem, hala son attığım maile cevap vermemeleri hiç hoşuma gitmedi.
8 Mart Pazar günü kadronun yanında aldığım parçalar, 13 Mart Cuma günü elime ulaştı. Kadro ise 18 Mart Çarşamba günü geldi. Vergi ve kargo olması gerektiği kadar çıktı. İlk kutuyla beraber tüm siparişin kargo ücretini ödedim. İkinci kutu için kargo ücreti ödemedim.

Kadro 2 saat içinde gümrükten çıktı. Diğer parçalara dikkat etmedim ama onlar da 1 iş günü içinde çıkmıştı.
 
8 Mart Pazar günü kadronun yanında aldığım parçalar, 13 Mart Cuma günü elime ulaştı. Kadro ise 18 Mart Çarşamba günü geldi. Vergi ve kargo olması gerektiği kadar çıktı. İlk kutuyla beraber tüm siparişin kargo ücretini ödedim. İkinci kutu için kargo ücreti ödemedim.

Kadro 2 saat içinde gümrükten çıktı. Diğer parçalara dikkat etmedim ama onlar da 1 iş günü içinde çıkmıştı.
Hocam vardiyalı çalışma sistemine geçmeden önce gelenler zamanında geldi. Bizim şansımıza (royal mail sağolsun) ayın 12 sinde verdiğiniz sipariş tr ye cok geç geldiği için gumrukleme işlem sırasına takıldık. Ayın 13-14 ünde sipariş veren birkaç arkadaşın kargosunu geldiğini biliyorum. Onların kargolar başka firma ile gönderilmişti. Ama şu saatten sonra kargolarin gecikmesi çok olası. Alışveriş yaparken dikkate almakta fayda var.
 
İlginç bir şekilde Çin'den ayın 19 unda Turkey post ile çıkan 5 dolarlık lambalarım bugun Ankara'da. Ama ingiltereden gelen 100 dolarlık alışveriş gümrükte bekletiliyor...
 
Çin şuanda kaybettiği itibarı tekrar kazanma peşinde o yüzden müşteri de ticarette çok önemli onlar için toparlanıyorlar işlerine devam ediyorlar algısının zerresini iska geçmiycekler o yüzden her işi olağandan hızlı yaparlar
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin ve MakRo
İlginç bir şekilde Çin'den ayın 19 unda Turkey post ile çıkan 5 dolarlık lambalarım bugun Ankara'da. Ama ingiltereden gelen 100 dolarlık alışveriş gümrükte bekletiliyor...
Ayın 12 si itibariyle Bike-components' den verilmiş bir siparişim var. Kargoyu takip etmek istediğinizde DHL ile yollama günü dışında hiçbir bilgi yok. Sanırım problem ayın 12 si gibi başladı. Daha önce sipariş verenler paketlerini teslim aldı. Bu tarihten sonra sipariş verenler uzun süre beklemeyi göze almalı.
 
Ayın 12 si itibariyle Bike-components' den verilmiş bir siparişim var. Kargoyu takip etmek istediğinizde DHL ile yollama günü dışında hiçbir bilgi yok. Sanırım problem ayın 12 si gibi başladı. Daha önce sipariş verenler paketlerini teslim aldı. Bu tarihten sonra sipariş verenler uzun süre beklemeyi göze almalı.
Benim ayın 12 sinde verdiğim wiggle siparişi gümrükten gecmis, vergilendirilmis bugün itibariyle. 2 güne bulunduğum şehre ulaşır inşallah.
 
Benim ayın 12 sinde verdiğim wiggle siparişi gümrükten gecmis, vergilendirilmis bugün itibariyle. 2 güne bulunduğum şehre ulaşır inşallah.
Wiggle 12' si itibariyle verdiğim sipariş bugün elime geçti. 18 gün uzun süre… olumsuz yönde rekor kırdı. Bu arada Bike-components.de 12 sinde verdiğim siparişten en ufak bir haber yok. Sadece elimde gönderi numarası var. Kontrol edince hiçbir bilgi göstermiyor. Sadece yurtdışına gönderildi ibaresi var DHL tarafından girilen. Paketi teslim eden görevli ile konuştum. Biz dağıtım olartak normal mesaimize devam ediyoruz, ancak bazı uyanıklar rapor alıp kaytarıyor onun dışında herkes işinin başında dedi… Bu paketin gelmesi o kadar uzun zaman aldı ki, "ulan ben ne almıştım" diye arada control ediyordum wiggle' dan. Zaman çok olunca ne aldığımı unuttum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Wiggle 12' si itibariyle verdiğim sipariş bugün elime geçti. 18 gün uzun süre… olumsuz yönde rekor kırdı. Bu arada Bike-components.de 12 sinde verdiğim siparişten en ufak bir haber yok. Sadece elimde gönderi numarası var. Kontrol edince hiçbir bilgi göstermiyor. Sadece yurtdışına gönderildi ibaresi var DHL tarafından girilen. Paketi teslim eden görevli ile konuştum. Biz dağıtım olartak normal mesaimize devam ediyoruz, ancak bazı uyanıklar rapor alıp kaytarıyor onun dışında herkes işinin başında dedi… Bu paketin gelmesi o kadar uzun zaman aldı ki, "ulan ben ne almıştım" diye arada control ediyordum wiggle' dan. Zaman çok olunca ne aldığımı unuttum :)
hayırlı olsun bu gelişme gösteriyor ki öyle yada böyle sipariş geliyor demektir. wiggle siparişi toplam 18 günde geliyorsa yine iyi normal şartlarda 1 haftada geldiği olmuştur genelde 2 haftadır ulaşma süresi içinde bulunduğumuz bu dönemde anca bu kadar aksıyorsa çok çok iyi 1,5 - 2 ay yada siparişin yolda kaybolması başka şeyler yaşanmaması durumun daha kaotik bir hal almayacağını gösterir.
 
  • Beğen
Tepkiler: ZirZop
Wiggle 12' si itibariyle verdiğim sipariş bugün elime geçti. 18 gün uzun süre… olumsuz yönde rekor kırdı. Bu arada Bike-components.de 12 sinde verdiğim siparişten en ufak bir haber yok. Sadece elimde gönderi numarası var. Kontrol edince hiçbir bilgi göstermiyor. Sadece yurtdışına gönderildi ibaresi var DHL tarafından girilen. Paketi teslim eden görevli ile konuştum. Biz dağıtım olartak normal mesaimize devam ediyoruz, ancak bazı uyanıklar rapor alıp kaytarıyor onun dışında herkes işinin başında dedi… Bu paketin gelmesi o kadar uzun zaman aldı ki, "ulan ben ne almıştım" diye arada control ediyordum wiggle' dan. Zaman çok olunca ne aldığımı unuttum :)
Bike components ile iyi anılarım yok benim. Bir ürünümün 1 ayda gelmeyince iadesini almıştım. 2 ay sonra gelmişti. Parayı odeyebilmek için 40 takla attım. Karttan tekrar çekim yapmadılar, PayPal istediler yok, amerikan express ya da swift dediler ürünlerin bedeli kadar masraf çıkıyor. 20 defa maillestik yaklaşık. En sonunda bir şekilde çözdük ama daha tövbe...
 
  • Beğen
Tepkiler: ZirZop
Çok saçma ya. Diadora Vortex Racer 2 ayakkabı aldım, kutu ayakkabıya ait. İçinden Diadora Trivex Plus 2 ayakkabılar çıktı. Hayır fiyatları benzer ama benim aldığım boa bağcıklı daha sade renkli bir ayakkabıydı; gelenler eski tip bağcıklı rengarenk ayakkabılar. Mesaj attım, dönüş yaptılar; elimizde ürünün devamı yok yeniden gönderemeyiz. Ürünle ilgili departmanı uyardık, ilgilenmemizi istiyorsanız ayakkabıyı geri gönderin. Yani diyorlar ki ya bu şekilde kabul edin, ya da ürünü geri gönderin.... Muhtemelen ödediğim vergiyi de iade etmeyecekler.

Tavırlarını sevmedim. Ayakkabıları da bile bile yanlış gönderdiklerine neredeyse eminim.
 
Çok saçma ya. Diadora Vortex Racer 2 ayakkabı aldım, kutu ayakkabıya ait. İçinden Diadora Trivex Plus 2 ayakkabılar çıktı. Hayır fiyatları benzer ama benim aldığım boa bağcıklı daha sade renkli bir ayakkabıydı; gelenler eski tip bağcıklı rengarenk ayakkabılar. Mesaj attım, dönüş yaptılar; elimizde ürünün devamı yok yeniden gönderemeyiz. Ürünle ilgili departmanı uyardık, ilgilenmemizi istiyorsanız ayakkabıyı geri gönderin. Yani diyorlar ki ya bu şekilde kabul edin, ya da ürünü geri gönderin.... Muhtemelen ödediğim vergiyi de iade etmeyecekler.

Tavırlarını sevmedim. Ayakkabıları da bile bile yanlış gönderdiklerine neredeyse eminim.
Bununla idare etsin şeklinde bir yaklaşım olmuş. Yakışmamış. Ne satsak alıyor bunlar havası oluştu heralde.
 
Bununla idare etsin şeklinde bir yaklaşım olmuş. Yakışmamış. Ne satsak alıyor bunlar havası oluştu heralde.
Hayır cevap da yazmıyorlar. İlk mesaja hemen cevap yazmışlardı, sitem ettim ikinci mesajda cevap yazmaya bile tenezzül etmemişler. Arkadaş yok mu bunları şikayet edebileceğim bir yer. Trustpilot tarzı sitelerde bahsedeyim deneyimlerimden bakalım en kötü.
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Çok saçma ya. Diadora Vortex Racer 2 ayakkabı aldım, kutu ayakkabıya ait. İçinden Diadora Trivex Plus 2 ayakkabılar çıktı. Hayır fiyatları benzer ama benim aldığım boa bağcıklı daha sade renkli bir ayakkabıydı; gelenler eski tip bağcıklı rengarenk ayakkabılar. Mesaj attım, dönüş yaptılar; elimizde ürünün devamı yok yeniden gönderemeyiz. Ürünle ilgili departmanı uyardık, ilgilenmemizi istiyorsanız ayakkabıyı geri gönderin. Yani diyorlar ki ya bu şekilde kabul edin, ya da ürünü geri gönderin.... Muhtemelen ödediğim vergiyi de iade etmeyecekler.

Tavırlarını sevmedim. Ayakkabıları da bile bile yanlış gönderdiklerine neredeyse eminim.
iade kargonun maliyetinin yüksekliğinden ve gümrük vergisinden bahsederek açıklayıcı yeni bir mail atınız. tüm hatanın onlarda olduğunu ve bunun sorumluluğunu almaları gerektiğini söyleyin. ayrıca böyle bir salgın döneminde evden çıkamadığınızı ve kargo işleriyle uğraşamayacağınızı da belirtin. çok yüksek ihtimalle size bu ürünle ilgili belli bir indirim yapıp, o bedeli kredi kartınıza iade etmeyi teklif edeceklerdir. benzer bir şey benim de başıma gelmişti. belli bir miktar indirim yapıp, kredi kartıma iade etmişlerdi. bence şu durumda sizin için de en mantıklı seçenek bu. tabi ki bu dediğim sizin için ayakkabı giyilecek ve işinize yarayacak durumda ise geçerli.
 
iade kargonun maliyetinin yüksekliğinden ve gümrük vergisinden bahsederek açıklayıcı yeni bir mail atınız. tüm hatanın onlarda olduğunu ve bunun sorumluluğunu almaları gerektiğini söyleyin. ayrıca böyle bir salgın döneminde evden çıkamadığınızı ve kargo işleriyle uğraşamayacağınızı da belirtin. çok yüksek ihtimalle size bu ürünle ilgili belli bir indirim yapıp, o bedeli kredi kartınıza iade etmeyi teklif edeceklerdir. benzer bir şey benim de başıma gelmişti. belli bir miktar indirim yapıp, kredi kartıma iade etmişlerdi. bence şu durumda sizin için de en mantıklı seçenek bu. tabi ki bu dediğim sizin için ayakkabı giyilecek ve işinize yarayacak durumda ise geçerli.
Benzer bir mail atmıştım ama biraz sitem doluydu. Önerdiğiniz şekilde yeni bir mail yolladım. Diğerine cevap vermediler, umarım bunu yanıtlarlar. Size de teşekkür ederim, bakalım tatlı dil yılanı deliğinden çıkarıyor muymuş.
 
Yok abi bunlar tatlı dilden anlamıyor. Artık verdim veriştirdim.

Neymiş boa bağcıklı olan model hatalı gönderdiklerinden daha ucuzmuş. Beyefendiler bana güzellik yapmış, ekstra para da istemiyormuş.
Eğer ürünü geri gönderirsem gümrük vergisini karşılamayacaklarmış. Bunu gümrüğün karşılaması gerekiyormuş...

Hayır azıcık aramayla, benim aldığım modelin daha pahalıya satılan, daha üst bir model olduğu açıkça belli. Kendilerine de gerekli ispatları attım. Ancak arkadaşlar bu konuda ısrarcı. Çözüm sunmuyorlar, sundukları tek çözüm çözümsüzlük.

Tekrar alışveriş yaparken, 100 defa düşüneceğim sitedir artık. Belli mi olur karbon jant yerine alü gönderir daha pahalı olduğunu iddia ederler. Edep yok edep!

Vortex Racer 2 (2).jpg
Trivex Plus 2.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: sccetin ve MakRo
@Mustaac Hiç yakışmamış wiggle'a. Denemediyseniz bir de canlı chatten iletişim kurup derdinizi anlatmayı deneyin.
 
  • Beğen
Tepkiler: sccetin
Son düzenleme:
Yok abi bunlar tatlı dilden anlamıyor. Artık verdim veriştirdim.

Neymiş boa bağcıklı olan model hatalı gönderdiklerinden daha ucuzmuş. Beyefendiler bana güzellik yapmış, ekstra para da istemiyormuş.
Eğer ürünü geri gönderirsem gümrük vergisini karşılamayacaklarmış. Bunu gümrüğün karşılaması gerekiyormuş...

Hayır azıcık aramayla, benim aldığım modelin daha pahalıya satılan, daha üst bir model olduğu açıkça belli. Kendilerine de gerekli ispatları attım. Ancak arkadaşlar bu konuda ısrarcı. Çözüm sunmuyorlar, sundukları tek çözüm çözümsüzlük.

Tekrar alışveriş yaparken, 100 defa düşüneceğim sitedir artık. Belli mi olur karbon jant yerine alü gönderir daha pahalı olduğunu iddia ederler. Edep yok edep!

222356 dosyayı görüntüle
222358 dosyayı görüntüle
Bu size yapılan dürüst olmayan bir yaklaşım. Wiggle' a müşteri kaybettirir. Güya %60 indirimli bir kampanya başlatmış, daha önceden favori listeme eklediğim birkaç ürün de indirime girdi görünüyor. Onun için fiyatları ezbere biliyorum. Kontrol ettim, fiyat değişmemiş, güya düştüğünü söyledikleri ilk fiyatı şişirmişler. Ekonominin sıkıştığı şu günlerde eldeki ürünü ve stoğu bitirme ve yeni ürüne girmeme şeklinde bir hava sezinledim. Üstteki ayakkabı ile alttakinin alakası yok. Açıkcası bende ciddi güven kaybı oluştu. 110 tl civarı tutuyor ayakkabı kutusu büyüklüğünde bir paketin iadesi. Ben de kask iade etmiştim. Ordan biliyorum. İade paketin gitmesi de virüs olayından önce 14 gün sürmüştü. Şimdi daha uzamıştır. Kolay gelsin...
 
arkadaşlar,
wiggle'da vergi iadesi var mıydı?
Türkiye gönderimi yapılınca tax refund oluyor mu?
 
Geri