bike-components sipariş verdiğim urunu 2 yıl once DHL getirmedi lithium-ion batarya olması nedeniyle kargo uçağında taşınması yasakmış gerekçeleri buydu..
Gümrükte gümrük bedeli belirleniyor. Bu işlem tamamlandıktan sonra satın aldıklanırınız size yola çıkıyor. Eğer normal gönderi seçtiyseniz kapıda elden ödeme yaparak satın aldığınız ürünleri teslim alacaksınız. Güle güle kullanın.
Wiggle' dan canlı destek hattından satın almak istediğim garmin Edge ile ilgili "ürünü satın alsam yolluyor musunuz" diye sordum. karşıdaki adam "There isn't in Turkey" diye cevapladı. "Türkiye' de yok...." ne demek bu şimdi. Türkiye' de yok mu da burdan alıyorsun mu demek, yoksa Türkiye' ye yollamıyoruz mu demek. Ne demek istediklerini anlamadım. Bazı ingiliz kullanıcıların iade ettiğim ürünün parasını 15 gündür alamadım gibilerden şikayetleri var internette. Online destek hizmetlerini farklı bir firmadan alıyorlar sanırım. Ordakiler de malzemeleri tanımadıklarından veya prosedürlere tam hakim olmadıklarından uyduruk cevaplar veriyor ve durumu geçiştiriyor gibi. Wiggle'ın fiyatları belki iyi ama müşteri destek bölümü uyduruk geldi bana.8 Mart Pazar günü wiggle' dan bir adet kadro(91$) ve 73$ tutarında malzeme aldım. Satın alma işlemi sırasında kadrodan 1 adet stok görünüyordu ama satın aldıktan sonra kadronun stokta olmadığı, stoğu girince yollanacağı söylendi ve siparişim ikiye bölündü. Birkaç saat sonra siparişi iptal etmek istediysem de siparişin işleme konulduğu, elime ulaştıktan sonra geri yollayabileceğimi söyleyen bir uyarıyla karşılaştım.
Önce Wiggle'a ellerinde olmayan ürünü nasıl hazırladıklarını, ve ellerinde olmayan bir ürünün siparişini neden iptal edemediğimi, siparişi verirken bu durum hakkında bilgilendirilmediğimi belirten bir mail attım, sonra canlı desteğe yazdım.
Canlı destekten gelen cevabı tam hatırlamıyorum çünkü tek mesaj yazıp chati kapatıverdiler sağolsunlar. Sonra maile yanıt geldi. Atölye ile deponun yerinin farklı olduğunu, kadronun 5-7gün içinde hazırlanıp yollanacağjnı, diğer siparişlerimin depodan yollanacağını söylediler.
İptale yanaşmayacaklarını anladığım için şöyle bir cevap yazdım:
Bu durum hakkında baştan bilgilendirilmemek beni üzmüş olsa da 5-7 gün çok uzun bir süre değil. İki kutuya da aynı faturayı koymazsanız değil mi? Eğer öyle yaparsanız iki defa vergi ödemek zorunda kalırım ve ben bu kadroyu bütçe dostu olduğu için aldım...
Bu maili Pazar günü saat 19.55' te yolladım. Şu anda(salı 13.34) hala cevap yok. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan var mı?
Wiggle' dan yavaş yavaş soğuyorum. Aldığım ürünler sanki aliexpress' ten geliyormuşçasına kutusuz geliyor. Bu olayda da canlı chatin tutumu, önce paramı alıp sonra stok olmadığını söylemeleri, siparişi iptal edememem, hala son attığım maile cevap vermemeleri hiç hoşuma gitmedi.
Bende yakında bu siteden wahoo elemnt gps siparişi vermeyi düşünüyorum. O yüzden sormuştum müşteri temsilcisine. Ürünün Türkiye'ye gönderiminde bir problem yok demişti. Dönem dönem kargo bedava kampanyaları oluyor bikecomponents in. Onu bekliyorum şuan.. Hatta yakın zamanda forumdan bir arkadaş garmin almıştı ve ürün egelmişti yanlış hatırlamıyorsam..
DHL düz kargo posta ile gönderecekler. Hava postası olmadığından Türkiye' ye gelmesi 6-7 gün sürer. Bana da hava postası kabul etmez lityum bataryadan dolayı diye cevap yazmışlar dün. Onun dışında normal...Gelen mail,
Hello Turgay,
The Garmin Bundle has a lithium-Ionen Akku (batterypack), it is not allowed to ship this via air mail.
Best regards,
Alexandra
Retour/ Reklamation
bilmiyorum şu an nasıldır baska kargo firması ile mi gönderiliyor yoksa DHL sıkıntı çıktı zamanında bende
Ben bu cümleden "Türkiye' de yok mu da burdan alıyorsunuz?" anlamı çıkarırım.Wiggle' dan canlı destek hattından satın almak istediğim garmin Edge ile ilgili "ürünü satın alsam yolluyor musunuz" diye sordum. karşıdaki adam "There isn't in Turkey" diye cevapladı. "Türkiye' de yok...." ne demek bu şimdi. Türkiye' de yok mu da burdan alıyorsun mu demek, yoksa Türkiye' ye yollamıyoruz mu demek. Ne demek istediklerini anlamadım.
8 Mart Pazar günü wiggle' dan bir adet kadro(91$) ve 73$ tutarında malzeme aldım. Satın alma işlemi sırasında kadrodan 1 adet stok görünüyordu ama satın aldıktan sonra kadronun stokta olmadığı, stoğu girince yollanacağı söylendi ve siparişim ikiye bölündü. Birkaç saat sonra siparişi iptal etmek istediysem de siparişin işleme konulduğu, elime ulaştıktan sonra geri yollayabileceğimi söyleyen bir uyarıyla karşılaştım.
Önce Wiggle'a ellerinde olmayan ürünü nasıl hazırladıklarını, ve ellerinde olmayan bir ürünün siparişini neden iptal edemediğimi, siparişi verirken bu durum hakkında bilgilendirilmediğimi belirten bir mail attım, sonra canlı desteğe yazdım.
Canlı destekten gelen cevabı tam hatırlamıyorum çünkü tek mesaj yazıp chati kapatıverdiler sağolsunlar. Sonra maile yanıt geldi. Atölye ile deponun yerinin farklı olduğunu, kadronun 5-7gün içinde hazırlanıp yollanacağjnı, diğer siparişlerimin depodan yollanacağını söylediler.
İptale yanaşmayacaklarını anladığım için şöyle bir cevap yazdım:
Bu durum hakkında baştan bilgilendirilmemek beni üzmüş olsa da 5-7 gün çok uzun bir süre değil. İki kutuya da aynı faturayı koymazsanız değil mi? Eğer öyle yaparsanız iki defa vergi ödemek zorunda kalırım ve ben bu kadroyu bütçe dostu olduğu için aldım...
Bu maili Pazar günü saat 19.55' te yolladım. Şu anda(salı 13.34) hala cevap yok. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan var mı?
Wiggle' dan yavaş yavaş soğuyorum. Aldığım ürünler sanki aliexpress' ten geliyormuşçasına kutusuz geliyor. Bu olayda da canlı chatin tutumu, önce paramı alıp sonra stok olmadığını söylemeleri, siparişi iptal edememem, hala son attığım maile cevap vermemeleri hiç hoşuma gitmedi.
Benim 100 pound luk bir alışverişim girmek üzere. İki gün önce ingiltereden çıktı, tr ye girişini bekliyorum. Haberdar ederim girerse.Bu son günlerdeki ohal durumlarından dolayı wiggle vb. sitelerden yaptığımız alıverişlerde sıkıntı yaşama ihtimalimiz nedir acaba.. Var mı bu konuda bilgisi olan??
yok , bir sorun olmazsa gümrükten çıktı uyarısı ile işlemler devam eder.
Eğer kargo ve posta trafiği durursa dünya durur. Şimdilik yolcu trafiği dışında kısıtlama yok. Belli de olmaz. Hergün yeni birşey çıkıyor.Bu son günlerdeki ohal durumlarından dolayı wiggle vb. sitelerden yaptığımız alıverişlerde sıkıntı yaşama ihtimalimiz nedir acaba.. Var mı bu konuda bilgisi olan??
Eğer kargo ve posta trafiği durursa dünya durur. Şimdilik yolcu trafiği dışında kısıtlama yok. Belli de olmaz. Hergün yeni birşey çıkıyor.