@ekranci
Wahoo ELEMNT cihazı uzun süredir araştırıyorum. Yıl sonu yoğunluğu nedeniyle satın almam gecikti ancak en kısa sürede sahip olmayı umuyorum.
Apple ile cihazın garanti süresi ve içeriği konusunda tam anlaşamıyoruz. Apple garanti konusunda;
"Not: Apple’ın bir yıllık sınırlı garantisi, Apple ürünleri ile birlikte satılmış veya paketlenmiş olsa bile, Apple markalı olmayan ürünler için geçerli değildir. Apple markalı olmayan ürünler, ürünün kendi üreticisi tarafından sağlanan garantiden faydalanabilir. Ayrıntılar için lütfen ürünün kutusuna ve belgelerine bakın. Üretici garantisi kapsamındaki avantajlar, tüketici yasasında sağlanan haklara ek olarak sunulur."
şeklinde açıklama yapıyor. Ben müşteri hizmetleri ile bu konuyu ciddi anlamda tartıştım. Sonuçta 6502 sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN'a göre Apple satıcı olarak bu üründen müteselsil olarak sorumludur. Dolayısı ile garanti dışıyım diyemez. Sonuç olarak bana bu ürüne 1 yıllık garanti verebileceklerini bildirdiler. Tabii bununla yetinemeyip bir de Wahoo resmi iletişimini kullanarak Wahoo müşteri hizmetleri ile görüştüm. Chris şöyle yazmış
"Mehmet,
Speaking with my supervisors, if you have an issue that would require a warranty exchange or replacement we will be able to ship out to you. However, if the situation was an exchange (which is true for products like the Elemnt/Bolt and trainers), then you would have to pay for shipping the defective product to us but it looks like we would pay for shipping out the replacement item Normally we would provide a prepaid shipment label or set up a courier pickup for warranty pick ups.
Either the Blue SC or the RPM Cadence and Speed Sensor would fill the same space that the Ridesense does on your Giant. Both products work well with the Elemnt. Though there is a Elemnt Bundle that contains the Elemnt, RPM Sensor Bundle, and the TICKR heart rate monitor that saves you $30 compared to buying the items individually.
Chris"
Sonuçta arızalı ürünü ücretsiz olarak Wahoo'ya gönderme şansınız oluyor. Wahoo her ne kadar Türkiye'de servis ağı olmasa da, ürünle ilgileneceğini taahhüt ediyor.