Scudo Sports

V-fren tavsiyesi

hsnbky

Üye
Kayıt
25 Mart 2012
Mesaj
68
Tepki
21
Şehir
İstanbul-Göztepe
Merhabalar,
Bisikletimin üzerinde bulunan mevcut frenlerden pek memnun değilim. İstediğim gibi fren yapamıyorum hatta eğer biraz hızlıysam ani bir durum karşısında pek güven vermiyor bu nedenle çok hızla gidemiyorum(özellikle yokuşlarda hızlı gitmemeye çalışıyorum). Bisikletimin yapısına ve kullanım alışkanlıklarıma v fren daha uygun diye düşündüğümden uygun fiyatlı fren takımı tavsiyelerinizi bekliyorum.
Teşekkür ederim,
Kolay Gelsin :))
 
Scudo
Jantınızın frenle temas eden yeri de çok önemli. Yeni nesil jantlarda frenin temas ettiği yer çizgilidir. Bu da frenin iyi tutmasını sağlar. Sizin janta temas eden yer kaygan görüntüde ise o da frenin az tutmasına neden olacaktır.

Fotoğraf varsa daha kolay çözüm bulabiliriz.
 
  • Beğen
Tepkiler: hsnbky
Fren kollarından ziyade fren pabuçlarını baradine 3 renk ile değiştirirseniz performansı arttırırsınız
 
  • Beğen
Tepkiler: hsnbky
fren pabucu olarak baradine harika bende baradine kırmızı-siyah olandan kullanıyorum çok iyi tutuyor
 
  • Beğen
Tepkiler: hsnbky
Eyer Aniden durmak istiyorsan Baradine 3 renk eyer takla atmadan sırf stopie ile durmak isteriyorsanızda ABS baradine alın..Bende Arkada 3 renk Önde Abs kullanıyorum..Eyer daha performanslı bir duruş isterseniz paralel baskı fren ayakları almalısınız 100 tl den başlıyor...Eğer o fazla gelir dersen 50 tl ye kıy Deore fren bacağı al derim ha okadar yokmu ozaman 30 tl ye alivyo fren bacakları işini görür.
 
Maalesef şu an fotoğraf koyamıyorum ama jantlarım eski tip jantlardan dolayısıyla söylediğiniz çizgiler bende yok :(. Bunun dışında önerilerinizi dikkate alarak alış veriş yapacağım.
Tekrar Teşekkürler...
 
  • Beğen
Tepkiler: tunahan beyhan
araştırdığım kadarıyla, 3 nokta çok önemli...

1) fren pabuçlarının iyi olması (baradine 3 renk kullanıyorum. memnunum... okuduğum kadarıyla, kullanana herkes memnun)
2) frenler sıkıldığında, fren pabuçlarının janta aynı noktalardan değmesi ve fren kollarının (kolu mu bilmiyorum... jantların yanında fren
pabuçlarını tutan aparatlar işte) birbirine paralel olması...
3) dik yokuşlarda fren yaparken, yokuşun eğimine göre, ağırlığın geriye verilmesi (hatta selenin arkasına kaymak gerekebilir)

bunlar tamamsa, fren zaten iyi tutuyo :)
 
  • Beğen
Tepkiler: hsnbky
Geri